امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** مقام معظم رهبری: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "مقام معظم رهبری" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. مقام معظم رهبری ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. مقام معظم رهبری


 

 

 

تاريخ انتشار: 15 مهر 1393 ساعت 18:40:16
رواج بخت آزمایی در تبلیغات تلویزیونی


ایرنا نوشت: در طلائی ترین زمان و یا حساس ترین قسمت برنامه مورد علاقه مان در تلویزیون، علامت چشمک زن آگهی تبلیغاتی در گوشه پایین سمت راست، دقایقی به اجبار ما را به دنیای انواع بخت آزمایی ها و شانس های وسوسه کننده می برد.
قلقلک دادن رویای یک شبه پولدار شدن و یا درآمد هنگفت بی زحمت و منت در انبوه تبلیغات رنگارنگی که رفاه طلبی و ایده آل پنداری را ترویج می کند، قصه این روزهای تبلیغات تلویزیونی صدا و سیماست.
قصه ای که در خدمات بانکی، تجاری، رفاهی، ارتباطی، خوردنی ها، لوازم شخصی و منزل نهفته است و آخرین نمره های مدیریتی عزت الله ضرغامی را در کارنامه رسانه ملی به ثبت می رساند.
بسیاری از تحلیل گران رسانه ای از پنج سال پیش در باره مسیر نه چندان روشن تبلیغات در قاب سیمای ملی تذکر داده بودند، اما مدیران رسانه ملی با کوبیدن بر طبل ضرورت درآمدزایی و اصرار بر انحصاری بودن تصمیم گیری برای این بخش از آنتن رسانه سراسری، خود مختاری خود را حفظ کرده و ارزشمندترین زمان های شبکه های تلویزیونی را مثل گوشت قربانی بین مالکان خصوصی و سرمایه گذاران دانه درشت بازار تجارت و و فروش خدمات داخلی تقسیم کردند.
اوایل تابستان امسال که شورای نظارت بر صدا و سیما هم صدایش درآمد و تذکری اختصاصی در باره این روند نامطلوب با بیان مصادیق داد، باز هم نتوانست ترمزی برای هنجارشکنی اقتصادی رسانه ملی در آن روی سکه خدماتش باشد.
این درحالی است که برنامه های روزمره تلویزیون انباشته از توصیه ها و ارشادهای مستقیم و غیر مستقیم در باره سبک زندگی اسلامی، صرفه جویی و لزوم خود کنترلی خانواده ها در درآمدها و هزینه ها با توجه به تورم و رکود بود، گویی آگهی تبلیغاتی رسانه ملی تافته جدا بافته این سازمان محسوب می شد و تا توانست بیرق تجمل گرایی و زندگی های شبه غربی را به نمایش گذاشت.
' ایجاد فضای تبلیغاتی ناسالم، ترویج رویکردهای مادی گرایانه و ضد ارزشی و روحیات عافیت طلبی در مقابل کار و تلاش همراه با تبلیغ نمادهای زندگی غربی و متعارض با سبک زندگی دینی و ایرانی، ترغیب مخاطبان به استفاده از محصولات و برندهای خارجی، ترغیب به مال اندوزی کاذب و نامتعارف از طریق اهدا جوایز در قرعه کشی محصولات، ذائقه سازی برای استفاده از غذاهای آماده و به تصویر کشیدن زن در لفافه گرایش های فمینیستی و نگاه ابزاری به آن ' از جمله موارد مورد انتقاد شورای نظارت در پخش پیام های بازرگانی بوده است.
'محمد جواد اسماعیلی' تحلیل گر و پژوهشگر رسانه ای گفت : مخاطبان دائمی برنامه های رسانه ملی روزانه حداقل 27 دقیقه در معرض دریافت دیداری تبلیغات تلویزیونی قرار می گیرند.
وی افزود: بر اساس تحقیقات مخاطب سنجی فصلی صدا و سیما در سه ماهه اول سال 93، میانگین تماشای برنامه های تلویزیونی صدا و سیما در همه بخش ها بین 30 دقیقه تا چهار ساعت و 30 دقیقه در روز متغیر است که بخش های خبری از میان برنامه ها دیگر مخاطب پذیری بهتری دارد.
از سوی دیگر بطور متوسط هر 17 دقیقه یکبار در یکی از شبکه های تلویزیونی آگهی تبلیغاتی پخش می شود که این عدد فقط مربوط به شبکه های سراسری دایر بر روی سامانه ست آپ باکس است و اعداد و ارقام پخش آگهی در شبکه های استانی در آن محاسبه نشده است که با احتساب آن، میانگین یاد شده، به حدود 10 دقیقه می رسد.
وی افزود: این حجم بالای تزریق تبلیغاتی بر ذهن مخاطب بسیار فراتر از استانداردهای جهانی و حتی کشورهای عضو اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی است، چرا که در تهاجمی ترین نظریه های ارتباطی نیز قدر هضم و آستانه تحمل هر فرد برای فهم محتوای آگهی را فراخور جذابیت و زمان نظاره در حدود 11 دقیقه در 24 ساعت با احتساب فضای مجازی و رسانه مکتوب در نظر گرفته اند،
این درحالیست که علاوه بر آن 27 دقیقه در شبانه روز، یک شبکه اختصاصی به نام بازار از آبان ماه سال 90 هم بصورت تمام وقت (تقریبا 24 ساعته) در اختیار تبلیغات بازرگانی صدا و سیماست.
رضا ـ ک، 29 ساله، کارمند بخش پذیرش یکی از بیمارستان های شهر سمنان است و به گفته خودش در روز بالای 100 بار شبکه های مختلف سیما را عوض می کند تا برنامه های مورد علاقه خود را در فرصتهای بیکاری ببیند.
او افزود: تقریبا در نوبت کاری من و همکارانم، تلویزیون 24 ساعته رو به روی ما روشن است و اعصاب خُردکن ترین لحظات، هنگام پخش پیام های بازرگانی است که در همان موقع، تا شروع مجدد برنامه مورد علاقه یا آغاز یک برنامه دیگر، کانال ها را عوض می کنم و جالب است که گاهی وقتها در عرض همان چند ثانیه شبکه گردی، متوجه می شم که چند کانال دیگر هم در حال پخش آگهی هستند!
'صحرا صمدی' مدرس دانشگاه و از کارشناسان رسانه نیز تغییر سراسیمه وار و غیر اصولی رویکرد تولید تبلیغات تلویزیونی در رسانه ملی را یادآور شد و گفت: ظاهرا با انتشار برخی آمار نگران کننده از افزایش گرایش مردم به خرید کالاهای تبلیغات شده در شبکه های ماهواره ای، صدا و سیما و شرکت های تبلیغاتی خصوصی همکار این سازمان هم نخواسته اند از این دور عقب بمانند و با تولید آثار کپی برداری شده از سبک این شبکه ها و حتی استفاده از متون و شعارهای خاص تبلیغاتی برخی محصولات، آنتن یک شبکه سراسری با مخاطبان میلیونی را با عرصه یک شبکه محصور ماهواره ای اشتباه گرفتند، که مصداق های این روند تقلیدی، فروش اجناس با استفاده از پیامک و تلفن و اعلام قیمت محصول در نوار زیر نویس آگهی بازرگانی است.
'امیر موسوی' از متخصصان تبلیغات دیداری هم به کیفیت بالای کارهای گرافیکی و سه بعدی و امور رایانه ای و حتی افکت های استودیویی برخی آگهی های بازرگانی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: شاید بتوان در ترازوی ارزیابی کیفی به صراحت اعلام کرد که مثلا برخی تبلیغات تلویزیونی که بصورت کودک محور و در اصطلاح انیمیشنی برای خوراکی ها تولید و پخش می شود ، هم از نظر تکنیک ساخت و هم از نظر تاکتیک جلوه های بصری، یک سر و گردن بالاتر از تولیدات درون سازمانی صداوسیما برای مخاطب کودک و نوجوان است و من فکر می کنم اگر گزینه تبلیغ از این آگهی ها حذف شود، این آثار در جشنواره های سالانه رسانه ملی مقام کسب می کند!
'سمیرا ـ ص' 33 ساله، خانه دار و صاحب دو فرزند خردسال است و در یک فروشگاه هنگامی که به اصرار دخترش بدنبال مارک خاصی از یک مواد غدایی می گشت، با من هم صحبت شد و گفت: حالا دیگه ترانه ها و اشعار آهنگین تبلیغات تلویزیون به نوعی ورد زبان بچه ها شده و دختر و پسر خود من نا آگاهانه علاقه خاصی به تماشای تبلیغات دارند و نا خودآگاه نام برخی تنقلات، بعلت علاقه آنها در فهرست خرید هفتگی یا روزانه ما قرار گرفته است.
وی افزود: با اینکه من و پدرشان مصرف مداوم این خوراکی ها را منع کردیم، ولی اکثر موقع ها در مقابل تقاضای کودکانه فرزندان و انگیزه آنان برای برنده شدن در قرعه کشی محصولات مذکور، مجبور به خرید هستیم.
هنگام پرداخت صورتحساب 'ابراهیم ـ ز' متصدی صندوق هم که مباحث ما را شنیده بود با چهره پرسشگری گفت: شما که خبرنگار هستید، این جایزه های میلیونی واقعیه؟ مگه درآمد و فروش و صادرات یک شرکت مواد غذایی چقدر هست که ماهی هفت، هشت یا 10 میلیون تومان جایزه بده؟
هنوز داشتم برای جواب دادن فکر می کردم که دوباره پرسید، راستی این شرکت ها هزینه تبلیغات تلویزیون رو از کجا تامین می کنن؟ شنیدم صدا و سیما ثانیه ای پول می گیره ...
'صادق غفاری' کارشناس ارشد علوم اقتصادی در تحلیل این نوع رفتار سازی تبلیغات دیداری می گوید: نشانه گرفتن آمال مالی مخاطبان در تخصص گروه های تبلیغات حرفه ای صاحبان صنایع و خدمات است و آنها هستند که با سنجش اجتماعی و دریافت نظرات و علایق عموم جامعه دست به ابتکاراتی برای جذب مشتری از طریق تبلیغات تلویزیونی می زنند و آنتن صدا و سیما در واقع حکم سرنگ تزریق این محتوا در کالبد جامعه را دارد.
وی افزود: تنها نکته مغفول مانده در این ماجرا نقش نظارتی این سازمان در تایید پخش این تبلیغات است که این گلوگاه حساس در صدا و سیما ـ آنچه در ظاهر مشخص است ـ خط قرمزهای خیلی کلی مثل سبک استفاده از بانوان و نوع پوشش و برخی نمادهای خاص ضد فرهنگی و دینی مشهور را فیلتر می کند و بسیاری از زیرآبی رفتن های شرکت های سازنده تبلیغات را با ترجیح درآمدزایی، بقول معروف 'زیر سبیلی' رد می کند، چرا که اگر اینطور نبود، در میان این همه گزارش دادن های متفاوت از برنامه ها و عملکرد و خدمات این سازمان به عموم، یکبار هم مدیریت یا معاونت مربوطه در صفحه تلویزیون ظاهر می شد و در این خصوص شفاف سازی می کرد.
وی ادامه داد: البته یادمان نرفته که برخی تحقیق و تفحص های سالهای دور از صدا و سیما و تعدادی از پیله کردن های سازمان بازرسی به این ارگان و حتی همین 'ان قلت' جدید مجلس به رسانه ملی، تا به موضوع درآمدهای تبلیغات تلویزیونی می رسید، به پشت درهای بسته و نشست های غیرعلنی می رفت.
'امیدعلی مسعودی' از استادان علوم ارتباطات هم، گریزی به سرآغاز آگهی بازرگانی در جعبه جادویی زد و گفت: اول جولای 1941 نخستین آگهی تلویزیونی در ایالات متحده به روی آنتن رفت و از این تاریخ به بعد تبلیغات تلویزیونی به عنوان ابزار مهمی برای تبلیغ کالاهای تجاری و مشتری یابی برای آنها تبدیل شده است.
شاید بشود گفت؛ اصلا تولد تلویزیون در ایران هم در دهه 30 با تبلیغات همراه بود چرا که نخستین فرستنده تلویزیونی ایران ساعت پنج بعد از ظهر جمعه یازدهم مهرماه 1337 اولین برنامه خود را پخش کرد.
این فرستنده که 'تلویزیون ایران' نامیده می شد، ابتدا هر روز از شش بعد از ظهر تا 10 شب برنامه داشت. تلویزیون ایران به صورت خصوصی اداره می شد ـ حبیب الله ثابت پاسال، اولین مجوز فرستنده تلویزیونی را از وزارت پست و تلگراف و تلفن آن زمان گرفت ـ بنابراین متکی به درآمد خود از آگهی های تجارتی و تبلیغاتی بود.
این سازمان پس از یک سال فعالیت برنامه های روزانه خود را در تهران به پنج ساعت افزایش داد. وی بر پایه همین همزمانی حیات رسانه دیداری و تبلیغات در ایران، از قدمت تجارت تبلیغات رسانه ای در ایران یاد کرد و گفت : پیش رفتن و رسوخ کردن فعالیت تجاری از طریق تلویزیون تا عمق برنامه کودک عموپورنگ و شعرهای طنازانه گروه صبح جمعه با شما، نشان از وابستگی ناگسستنی درآمد صدا و سیما از این نوع برنامه هاست، بطوریکه بسیاری از حرفه ای های اجرا، تولید، برنامه سازی و مهندسی صدا و سیما حین یا بعد خدمت موظف خود، از تجربه و توان و تخصص خود برای کسب درآمد بیشتر از حقوق سازمانی بهره گرفته و به کارهای به اصطلاح سروشی و آگهی بازرگانی جذب می شوند که مولود جدید این رویه هم اکنون در صدا و سیما تولیداتی به نام 'طرح های مشارکتی' است.
به نظر می رسد بر اساس همین شواهد و مستندات ذکر شده از سوی کارشناسان و بسیاری از تحلیل ها و مباحث دیگر که ارائه مجدد آن از حوصله این مجال خارج است، هر آگاه اجتماعی و هر فرد مطلع فرهنگی ناگزیر به این نتیجه می رسد که اگر نامزدهای مطرح شده برای ریاست جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در برنامه های پیشنهادی به دفتر رهبری گزینه های شفاف و قابل دفاع و یا اصلاحات و تغییر رویه های بنیادینی برای این کیسه مالی تنها سازمان رسانه ای کشور در نظر گرفته باشند.
اولا نظامندی و پاسخگویی خارج دایره اداری سازمان صداوسیما در آن لحاظ شده باشد و ثانیاً دخل و خرج رسانه ملی از آن، در مسیر ارتقاء برنامه های سازمانی و نفع عمومی و یا حداقل رسیدگی به بخشی از امور رفاهی و مالی نادیده گرفته شده کارکنان این سازمان باشد، می توان به ادامه حیات این عنصر رسانه ای امیدوارتر شد که پر واضح است ؛ در کنار این ملزومات مالی، متعادل سازی و همگام سازی محتوا و شکل آگهی بازرگانی صداوسیما با هنجارهای دینی ، اعتقادی، عرفی و فرهنگی مردم ایران اسلامی هم باید جزء جدانشدنی این تمهیدات جدید باشد.
 





  تعداد بازديدها: 1359


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
توئیت مهاجری با هشتگ شمخانی/ شرایط ‎مکانیسم‌ماشه تفکر و فرد دیگر می‌خواهد
بحرین برای رژیم صهیونیستی آرزوی موفقیت کرد!
زمزمه‌های جنگ گروسی؛ اگر اجازه دسترسی بازرسان را ندهید درگیری قطعی است!
قطعنامه فوری روسیه و چین درباره ایران | اظهارات تند مقام روس خطاب به اروپا ؛ درخواست از شورای امنیت | اروپا را به رسمیت نمی‌شناسیم
۵ هواپیمای جدید به ناوگان هوایی اضافه می‌شود
غذا دهی به حیات‌وحش ضربه به طبیعت است
رئیس شورای امنیت دریافت نامه تروئیکای اروپایی را تایید کرد
رئیس شورای امنیت دریافت نامه تروئیکای اروپایی را تایید کرد
[khdhj yvf
*این فرانسوی‌های نایس!*
یادداشت؛
علی اکبر صالحی: ملت ایران هیچ توهینی به ساحت حکیم بزرگ ابوالقاسم فردوسی را تحمل نخواهد کرد/ فردوسی همواره در ردیف نخست پاسداران هویت ملی ایران در طول هزار سال گذشته قرار داشته و در آینده نیز چنین خواهد بود
نقش یک ادویه محبوب در مدیریت کبد چرب+دیابت نوع 2
یادداشتی از: رسول مجیدی
جام‌جهانی آمریکا یا جام جهانی ترامپ؟
نظر آیت‌الله مکارم شیرازی درباره لزوم محاسبه تورم در رد مظالم
نقش اسرائیل در بحران آب ایران؛ ایده حفر چاه عمیق و حذف قنات از دشت قزوین
افشاگری سپاه: جنگنده‌های اسرائیل از آسمان عراق به ایران حمله کردند
گزارش تصویری:
برگزاری کلاس درس نهج البلاغه توسط حضرت حجت الاسلام ملا احمدی در هیئت انصارالخمینی (ره) حسینیه ی آل یاسین (ع) 1404/6/3
واکنش علی مطهری به بازنشر مصاحبه‌اش توسط ترامپ: دستش خیلی خالی است که تحلیل یک فرد عادی را دلیل می‌داند!
نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله: هرگز از سلاح خود دست برنخواهیم داشت/ دولت لبنان تصمیم خود را پس بگیرد
«راندیپ سارای» وزیر توسعه بین‌الملل کانادا
کانادا : اسرائیل اشغالگر است
اختصاصی:
ان ربی معی - وانک لعلی خلق عظیم "با خطاطی آقای محمد مسلم خانی"

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
گزارش تصویری:
برگزاری کلاس درس نهج البلاغه در هیئت انصارالخمینی (ره) حسینیه ی آل یاسین (ع) 1404/5/27
اطلاعیه:
برگزاری مراسم سالگرد شهادت حضرت امام رضا (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره)
پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم آبادی عضو مجلس خبرگان
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم 28 صفر هیئت انصارالخمینی (ره) در منزل زنده یاد حاج رحیم حیدریان 1404/5/30
یادداشتی از: حجت الاسلام احمد مازنی
شما چه طرحی برای عبور از بحران دارید؟
در دیدار ایرانیان مقیم بلاروس؛
پزشکیان: اگر قدرت موشکی نداشتیم، امروز وضع‌مان مثل غزه بود/ ریاست جمهوری من با شهادت هنیه شروع شد و با دعوا و جنگ ادامه پیدا کرد/ خیلی از کشورها تازه به دنیا آمده اند اما ایران تاریخ هزاران ساله دارد
پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت برادر مبارز مؤمن صادق، آقای احمد توکلی
پیام تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت ستاره درخشان هنر ایرانی آقای محمود فرشچیان
اجماع جهانی بر سر فاجعه انسانی در غزه؛ سازمان‌های بین‌المللی خواستار اقدام فوری شدند/ آکسفام: قحطی با واقعیت میدانی مطابقت دارد/ سازمان جهانی بهداشت: پایان فاجعه در گرو اراده سیاسی است/ آنروا: "اسرائیل" باید انکار قحطی را متوقف کند/ برنامه جهانی غذا: این نخستین تأیید رسمی قحطی در خاورمیانه است
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم سالگرد شهادت حضرت امام رضا (ع) در هیئت انصارالخمینی (ره) 1404/6/1
علی لاریجانی: جنگ ما هنوز خاتمه پیدا نکرده؛ جریان‌های سیاسی و افرادی که تریبون دارند توجه داشته باشند که در یک موقعیّت مهم هستیم/ خریداری تجهیزات جدید مطرح بوده است/ توصیه‌ی من همیشه این است که ایران هیچ وقت دیپلماسی را ترک نکند
شناسایی خانه تیمی موساد در تهران/ تعدادی ریزپرنده و پهپاد کشف شد
اختصاصی:
اللهم صلی علی علی بن موسی الرضا ... دو اثر آیینی با خطاطی آقای محمد مسلم خانی
بیانات مقام معظم رهبری در مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیه‌السلام
قدردانی رئیس‌جمهور پزشکیان از بیانات امروز رهبر انقلاب + عکس
گزارش تصویری:
برگزاری کلاس درس نهج البلاغه توسط حضرت حجت الاسلام ملا احمدی در هیئت انصارالخمینی (ره) حسینیه ی آل یاسین (ع) 1404/6/3
نعیم قاسم، دبیرکل حزب الله: هرگز از سلاح خود دست برنخواهیم داشت/ دولت لبنان تصمیم خود را پس بگیرد
اطلاعیه ی درگذشت و بزرگداشت پدر گرامی اخوان نجاتی
سفیر روسیه در اسرائیل: می‌خواهیم به ایران کمک کنیم/ابتکاراتمان را به مقامات تل‌آویو و تهران در میان می‌گذاریم
آن‌ها که لاریجانی و جهانگیری را رد کردند گیر نماینده تبریز با 100 هزار رأی بودند؟ / با این دست‌فرمان نمی‌شود ادامه داد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 387
تعداد بازدید دیروز: 6679
بازدید کل: 76656548
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.