امام خمینی (ره) والله اسلام تمامش سیاست است؛ ***** امام شهید: به گفتار امام و کردار امام اهتمام بورزید ***** امام خمینی(ره): ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد 1367/4/29 ***** امام خمینی(رحمة الله علیه) : حکومت آل سعود، این وهابیهای پست بیخبر از خدا بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند 1366/5/12***** امام خمینی (ره) شهادت در راه خدا مسئله ای نیست که بشود با پیروزی در صحنه های نبرد مقایسه شود، مقام شهادت خود اوج بندگی و سیر و سلوک در عالم معنویت است ***** امام خمینی (ره): ما تابع امر خداییم، به همین دلیل طالب شهادتیم و تنها به همین دلیل است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی رویم ***** امام خمینی(ره) ”من برای آنکه شما جوانان شایسته ای هستید، علاقه دارم که جوانی خود را در راه خداوند و اسلام عزیز و جمهوری اسلامی صرف کنید تا سعادت هر دو جهان را دریابید.„ ***** حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَ یونِسَ الرِّفاقَ؛ خوش اخلاقى روزى ها را زیاد مى کند و میان دوستان انس و الفت پدید مى آورد. «نهج الفصاحه، ح 781»***** امام خمینی(س) علم همراه تهذیبِ نفس است که انسان را به مقام انسانیت می رساند .هم در علم کوشا باشید و هم در عمل و هم در تهذیب اخلاق ***** بايد مسائل اسلامي حل بشود در اينجا و پياده بشود. بايد مستضعفين را حمايت بكنند، بايد مستضعفين تقويت بشوند حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحیفه امام – جلد 6 – صفحه 461 ***** اهمیّت فضای مجازی به انداره ی انقلاب اسلامی است "امام شهید" ***** آن کسی قلمش قلم انسانی است که از روی انصاف بنویسد. امام خمینی (ره) ***** همان طوري که در سابق عمل مي‌شد، روضه‌خواني بشود، مرثيه گفته بشود، شعر و نثر در فضايل اهل بيت و در مصائب آنها گفته بشود. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام – جلد 15 – ص 332 ***** نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** من در ميان شما باشم و يا نباشم، به همه شما وصيت و سفارش مي‌کنم که نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 93 ***** پيامبر اسلام نيازي به مساجد اشرافي و مناره‌هاي تزئيناتي ندارد. پيامبر اسلام دنبال مجد و عظمت پيروان خود بوده است که متأسفانه با سياست‌هاي غلط حاکمان دست‌نشانده به خاک مذلت نشسته‌اند. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 21، ص 80 ***** پيغمبر اسلام تمام عمرش در امور سياسي بود، تمام عمرش را صرف كرد در سياست اسلامي، و حكومت اسلامي تشكيل داد. حضرت امام خميني قدس سره الشريف صحيفه امام، ج 15، ص 11 ***** امام به همه فهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست. امام شهید ***** راه ما راه امام خمینی است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد. امام شهید


 

 

 

 

تاريخ انتشار: 28 ارديبهشت 1403 ساعت 23:40:57
محمد مهاجری:
ما اصولگراها هر وقت رقیب جدی نداریم به جان خودمان می‌افتیم/ مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت، مبصر خواهد داشت/ بعضی آدم‌ها به مجلس آمده‌اند که جبهه پایداری‌ها پیش آنها لیبرال حساب می‌شوند

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، به جماران گفت: من معتقدم مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت، مبصر خواهد داشت. دلیلش این است که مجلس دوازدهم از چهره‌های ملی تقریبا تهی است و می‌شود گفت شخصیت‌های رده دوم و سوم سیاسی در این مجلس دارند برای پست ریاست دعوا می‌کنند؛ چه آقای قالیباف باشد که به نظر من هرگز یک چهره درجه اول نبوده و چه آقایان ذوالنور، آقاتهرانی و متکی. به نظرم اینها هیچ وقت چهره‌های درجه یک سیاسی نبوده‌اند که الآن دارند خودشان را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند.

پایگاه خبری جماران: فعال رسانه‌ای اصولگرا با تأکید بر اینکه هر فردی که دل در گرو کشور دارد، علاقه‌مند است که یک مجلس قوی، بی‌حاشیه و پرتوان را شاهد باشد، گفت: من معتقدم مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت، مبصر خواهد داشت. دلیلش این است که مجلس دوازدهم از چهره‌های ملی تقریبا تهی است و می‌شود گفت شخصیت‌های رده دوم و سوم سیاسی در این مجلس دارند برای پست ریاست دعوا می‌کنند؛ چه آقای قالیباف باشد که به نظر من هرگز یک چهره درجه اول نبوده و چه آقایان ذوالنور، آقاتهرانی و متکی. به نظرم اینها هیچ وقت چهره‌های درجه یک سیاسی نبوده‌اند که الآن دارند خودشان را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگار جماران را محمد مهاجری را در ادامه می‌خوانید:

هفته آینده مجلس دوازدهم افتتاح می‌شود، اما به نظر می‌رسد هنوز هم چالش انتخاب رئیس مجلس باقیمانده، کشمکش‌های اصولگرایان ادامه دارد و علیه همدیگر سند افشا می‌کنند. با توجه به وقایعی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده، آیا منتخبین این مجلس می‌توانند به اجماع برسند؟ چه کسی رئیس مجلس آینده خواهد شد؟

هر فردی که دل در گرو کشور دارد، علاقه‌مند است که یک مجلس قوی، بی‌حاشیه و پرتوان را شاهد باشد که تا حدود زیادی بتواند مشکلات فعلی کشور را حل کند.

انتظار این بود که عملکردی از طرف دولت و دستگاه‌های نظارتی انتخابات شاهد باشیم که مشارکتی بیشتر از مجلس قبل را در کشور رقم بزند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد؛ با این حال، این امید برای من وجود دارد که مجلس بتواند با نظارت‌های مستمر و تأثیرگذاری که بر عملکرد دولت فعلی دارد، آسیب‌شناسی داشته باشد و نقاط ضعف آن را گوشزد کند و از طریق استیضاح وزراء و یا سؤال وزراء و رئیس جمهور، اتفاقات بهتری را در ماه‌های آینده رقم بزند.

به خصوص اینکه مجلس دوازدهم  به دلیل نداشتن پایگاه مردمی قابل توجه، نیاز دارد به اینکه خودش را به جامعه اثبات کند و نقص بزرگ مشارکت کم و مقبولیت پایین را جبران کند.

واقعا اگر نمایندگان قوی در مجلس شاهد باشیم، عملکرد آنها می‌تواند مشارکت هشت درصد و پشتوانه ضعیف مردمی این مجلس را جبران کند؟

در حد آرزو می‌گویم؛ ما واقعا اگر تلاش کنند، این امکان وجود دارد. مجلس یازدهم در سال 1400 یک کار بسیار زشتی کرد که تعداد زیادی از نمایندگانش به آقای رئیسی نامه نوشتند و از ایشان دعوت کردند که کاندیدای رئیس جمهوری شود. معنای این یک چک سفید امضاء به آقای رئیسی. الآن مجلس دوازدهم مواجه است با انتخاباتی که سال آینده برگزار خواهد شد و لازم است که نه تنها آن چک سفید را ندهد، بلکه از همین ابتدای کار یک هشدار جدی به دولت آقای رئیسی بدهد که ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، اگر روند فعلی را اصلاح نکند.

این مجلس زاییده پول‌های ناسالم است

اتفاقاتی که در چند هفته اخیر افتاد، از قبیل برخی افشاگری‌ها و بداخلاقی‌هایی که متأسفانه در بین ما اصولگراها شاهدش بودیم، این  بار اصلاح‌طلبان اصلا دخالتی نداشتند، معمولا این طوری است که ما اصولگراها هر وقت رقیب جدی نداریم به جان خودمان می‌افتیم. این اتفاق قبلا هم افتاده و الآن هم متأسفانه تکرار شده است. بنابراین، تصوری را در جامعه به وجود آورد که این مجلس زاییده یک نوع پول‌های ناسالمی است که برای آن خرج شده است؛ در تبلیغات انتخاباتی یا توسط جناح‌هایی که کاندیداساز بودند و به هر حال دستی در معرفی کاندیداها داشتند.

شروع چندان مناسبی را برای مجلس دوازدهم شاهد نیستیم

شروع چندان مناسبی را برای مجلس دوازدهم شاهد نیستیم و لازمه‌اش این است که مجلس دوازدهم این اتهام نحس را از دامن خودش پاک کند. به چه شکل؟ الآن به طور مشخص می‌شود گفت که سه فراکسیون در مجلس حضور دارند. یکی فراکسیون آقای قالیباف، دوم هم مخالفان آقای قالیباف و سوم ائتلاف اصولگرایان معتدل، اعتدالیون و مستقل‌ها است. البته تعداد اعضای فراکسیون‌ها را نمی‌شود دقیق گفت؛ چون باید مجلس شکل بگیرد و افراد اعلام موضع کنند تا تکلیف روشن شود.

یک فراکسیون مجلس می‌خواهند وکیل‌الدوله باشند

اما با یک پدیده‌ای مواجه هستیم و آن این است که حتی چند ماه قبل از اینکه مجلس جدید تشکیل شود، دعوا شروع شد بر سر اینکه چه کسی بر کرسی ریاست مجلس بنشیند. جریانی الآن دارند فعال می‌شوند که موافقان و مخالفان آقای قالیباف را در یک جریان واحد جمع‌آوری کنند و مثلا همه اصولگرایان در یک فراکسیون دور هم جمع شوند. ممکن است این اتفاق به شکل ظاهری مثلا برای یک هفته شکل بگیرد، ولی می‌دانیم اختلافات بسیار اساسی است و یک فراکسیون مجلس می‌خواهند وکیل‌الدوله باشند و فراکسیون‌های دیگر نمی‌خواهند وکیل‌الدوله باشند.

در واقع یک فراکسیون می‌خواهد همه جوره عصای آقای رئیسی باشد و دولت آقای رئیسی را به همین وضعیت فعلی حفظ کند؛ و دیگرانی هم هستند که منتقدند. بنابراین یک گروهی راه افتاده‌اند که فراکسیون اصولگرایان را تشکیل بدهند که بتوانند یک شرکت سهامی درست کنند تا موافقان و مخالفان آقای قالیباف بتوانند قدرت‌نمایی کنند. این مسأله اگر هم شکل بگیرد، بسیار ظاهری خواهد بود و به زودی از بین خواهد رفت.

مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت و مبصر خواهد داشت

با توجه به اختلافاتی که میان آنها هست که حتی منجر شد به اینکه آقای قالیباف در یکی از لیست‌های انتخاباتی حضور نداشته باشد، به نظر شما آیا چنین اجماعی اصلا شکل می‌گیرد؟

حتی موافقان ریاست آقای قالیباف با یک قالیباف ضعیف مواجه هستند. من معتقدم مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت و مبصر خواهد داشت. دلیلش این است که مجلس دوازدهم از چهره‌های ملی تقریبا تهی است و می‌شود گفت شخصیت‌های رده دوم و سوم سیاسی در این مجلس دارند برای پست ریاست دعوا می‌کنند؛ چه آقای قالیباف باشد که به نظر من هرگز یک چهره درجه اول نبوده و چه آقایان ذوالنور، آقاتهرانی و متکی. به نظرم اینها هیچ وقت چهره‌های درجه یک سیاسی نبوده‌اند که الآن دارند خودشان را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند.

اینجا است که فراکسیون مستقلین، اصلاح‌طلبان و معتدلین می‌توانند نقش خودشان را نشان بدهند. اگر واقعا پرقدرت ظاهر شوند، می‌توانند با یک تأثیرگذاری جدی هم برخی کرسی‌های هیأت رئیسه را از آن خودشان کنند و هم رئیس را آنها تعیین کنند. چون دو جناح دیگر به تنهایی نمی‌توانند رأی بیاورند و بنابراین مجبور هستند به سراغ فراکسیون مستقلین بیایند. لذا فراکسیون مستقل می‌تواند گزینه خودش را بر هریک از این دو جناح حاکم کند.

فراکسیون اقلیت مجلس دوازدهم به مراتب از مجلس قبلی پرقدرت‌تر است

این فراکسیون به مراتب از اقلیت مجلس قبلی پرقدرت‌تر است و حتی برخی چهره‌های آن شاخص‌تر و فعال‌تر هستند. طبیعی است که این فراکسیون توسط هر دو جناح دیگر مورد هجمه یا یارگیری قرار بگیرند و یا بخواهند آنها را بلااثر کنند. اگر آنها بتوانند انسجام داخلی خودشان را حفظ کنند، قطعا در آینده کشور مؤثر خواهند بود؛ در استیضاح‌ها رأی آنها مؤثر خواهد بود و در طرح‌ها و لوایح هم رأی آنها مؤثر خواهد بود. یعنی ممکن است اکثریت نباشند ولی به نفع هر کدام از دو فراکسیون دیگر تمایل پیدا کنند، رأی آن فراکسیون پیروز خواهد شد.

عملکرد مجلس یازدهم به هیچ وجه قابل دفاع نیست

امیدوارم مستقلین از این ظرفیت خودشان استفاده کنند و دیگر نگذارند مجلس یازدهم تکرار شود. عملکرد مجلس یازدهم به هیچ وجه قابل دفاع نیست. گرچه برخی صفات در مورد آنها به کار برده شد و به نظرم بیشتر جنبه این را داشت که آنها را تهییج کند به سمت اینکه عملکرد خوبی داشته باشند، اما نتوانستند خودی نشان بدهند، جلوی ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب بایستند؛ که در قضیه بودجه، برنامه و کارهای دیگر دیدید که مجلس نتوانستند کاری انجام بدهد.

این مجلس بدون پشتوانه مردمی هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه اگر بخواهد خودش را تثبیت و اثبات کند، از همان ابتدا شروع  به ارائه طرح‌های مفید، برخورد مناسب با لوایح دولت و برخورد جدی با وزرای ضعیف می‌کند.

قالیباف در عرصه سیاسی کشور چهره مؤثری نیست

برخی از کارشناسان و نمایندگان مجلس نظرشان این است که اگر آقای قالیباف نتواند ریاست مجلس دوازدهم را به دست بیاورد، ممکن  است از نمایندگی مجلس انصراف بدهد و خودش را برای انتخابات 1408 آماده کند. نظر شما در این خصوص چیست؟

به نظر من آقای قالیباف چه رئیس مجلس باشد و چه رئیس نباشد، چه انصراف بدهد و چه انصراف ندهد، در عرصه سیاسی کشور چهره مؤثری نیست. آقای قالیباف هم به لحاظ عملکرد ضعیف خودش در شهرداری تهران و به خصوص در دوره ریاست مجلس، و حاشیه‌هایی که از طرف بعضی اعضای خانواده‌اش برای او درست شد، فضایی به وجود آورده که به شدت او را از جایگاه قبلی دور کرده و تنزل داده است.

به نظر من آقای قالیباف تمام شده است و اگر ایشان بخواهد توصیه دلسوزانه بپذیرد این است که دیگر خودش را برای مناصب حکومتی آماده نمی‌کند و دنبال کار پژوهشی و یا کادرسازی برای آینده و انتقال تجربیاتش به نسل امروز می‌رود؛ اگر واقعا توانش را داشته باشد. اگر این کار را هم نکند، حتی همین چیزی که می‌تواند به عنوان باقیات الصالحات از او باقی بماند هم از او سلب خواهد شد.

بعضی آدم‌ها به مجلس آمده‌اند که جبهه پایداری‌ها پیش آنها لیبرال حساب می‌شوند

با توجه به افرادی که برای مجلس دوازدهم منتخب شده‌اند و به نظر می‌رسد بیشتر نزدیک به جناح پایداری باشند، به نظر شما آیا جبهه تندرو مجلس تقویت خواهد شد یا خیر؟

الآن بعضی آدم‌ها به مجلس آمده‌اند که جبهه پایداری‌ها پیش آنها لیبرال حساب می‌شوند. یعنی بعضی از تندروهای مجلس خیلی از پایداری‌ها تندتر هستند و الآن مجبور شده‌اند کمی مواضع خودشان را تعدیل کنند؛ به طوری که حتی با آقای قالیباف ائتلاف می‌کنند. اما من فکر می‌کنم یک اقلیتی در مجلس وجود دارد که خیلی پر سر و صدا است. زیاد حرف می‌زند و شعار می‌دهد، می‌خواهد خودش را مطرح کند و در واقع تأثیرگذاری داشته باشد. گمانم این نیست که آنها بتوانند خیلی در آینده کشور و راهبردهای سیاسی مجلس تأثیر جدی داشته باشند؛ هرچند که ممکن است سر و صداهای آنها تا حدی بتواند فضای کشور را دچار تشویش و نگرانی کند.

شما وقتی تندرو هستید، باید به فرد یا جریانی حمله کنید که عملکردش برای مردم ملموس باشد. الآن آنها اگر بخواهند سر و صدا کنند، جز اینکه بخواهند جلوی دولت آقای رئیسی بایستند، کار دیگری نمی‌توانند انجام بدهند. مثلا شما مدام بگویید دولت خاتمی، روحانی، هاشمی و احمدی‌نژاد، چیز ملموسی برای مردم ندارد. آنها اگر بخواهند شلوغ کنند مجبور هستند به دولت آقای رئیسی حمله کنند. اگر بخواهند چنین کاری انجام بدهند، با منافع حزبی و سیاسی خودشان منطبق نخواهد بود و فکر می‌کنند خیلی زود سر جای خودشان نشانده نخواهند شد.





  تعداد بازديدها: 271


 
نظرات خوانندگان:
 

نظرات حاوي توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمي‌شود.

نام:
پست الکترونيک:
متن پيام:


 
آخرين اخبار و مطالب 
وزیر خارجه قطر: به خاتمه جنگ رسیدیم اما باید محتاط بود/ نتانیاهو عامل تشدید تنش
موضع صریح وزیر دفاع پاکستان درباره پیمان ابراهیم/حصول توافق میان ایران و آمریکا ممکن است به بازداشت نتانیاهو منجر شود
نشست «عاشورا در منظومه فکری امام خمینی(ره)»؛
نبوی، عضو مجمع تشخیص: امام خمینی با توسل به راهبردهای قیام امام حسین(ع)، خیلی سریع‌تر کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود رساند/ فوزی، استاد دانشگاه: امام خمینی مانند امام حسین(ع)، اصلاح جامعه را تکلیف خود می‌دانست
معاون وزیر خارجه ایران از توافق درخصوص ترتیبات مذاکرات آتی خبر داد/ مجوز فروش نفت ایران صادر شد و آزادسازی ۱۲ میلیارد دلار وارد مرحله اجرا می‌شود
یادداشتی از: رضا غبیشاوی
5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک"
وزیر دفاع آلمان: ترامپ مقصر بسته شدن تنگه هرمز است
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم شب هشتم محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره) 1405/4/1
المیادین: هیات ایرانی خواستار عذرخواهی ترامپ شد
افزایش خرید ریال ایران در سراسر پاکستان طی چهار روز اخیر
هیئت «متوسلین حضرت زینب حصارک»، نماد خدمت بی‌منت
آلمان: ایران، روسیه، چین و ترکیه فعال‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی خارجی در برلین هستند
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم شب هفتم محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره) 1405/3/31
در مراسم روز ملی بسیج اساتید؛
پزشکیان: کشور درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است/ اجازه ندهیم هیچ زن سرپرست خانواری گرسنه سر بر بالین بگذارد، هیچ کودک بیماری بدون دارو و حمایت بماند و هیچ جوانی نسبت به آینده خود ناامید شود
پیام امام راحل به مناسبت شهادت دکتر چمران؛
چمران در پیشگاه خدای بزرگ با آبرو رفت
پزشکیان: تمام مفاد تفاهم‌نامه به نغع ماست / نتانیاهو اولین ناراضی مذاکرات است / رهبری اختیار ادامه مذاکرات را به دولت داده‌اند
یادداشتی از: مهرداد خدیر
روح حسینیان در کالبد نبویان؛ مجری چرا حیران؟!/ 10 نکته دربارۀ سخنان جنجالی نمایندۀ پایداری
پس لرزه واکنش سخنگوی وزارت کشور به تهدید رئیس جمهور توسط یک مداح/ موسوی: از دل همین شوخی‌ها، قتل‌های زنجیره‌ای کرمان و اسیدپاشیِ اصفهان و خودسری‌هایِ خراسان و هزارجور مصیبت دیگر بیرون زده است
صداوسیما باعث اعتراض اصولگرایان شد/ روزنامه نزدیک به قالیباف: آیا واقعاً خروجی مباحث رسانه ملی، تقویت وحدت در خیابان است؟
سرسخت‌ترین مخالف قرارداد ۱۹۱۹ که به نفع انگلستان بود، جاسوس‌ خودشان بود/نمونه الی کوهن در ایران
جمع‌آوری مناره‌های الحاقی مسجد جامع ابرند آباد؛ گامی در مسیر احیای اصالت تاریخی بنا

آرشیو همه مطالب


 
پربازديدها 
جزئیات دقیق برگزاری مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد
یادداشتی از: مسعود تهرانی
اتحاد ملی در اندیشه امام خمینی(ره)؛ سرمایه راهبردی ایران در گذر از بحران‌های امروز
آیت‌الله سید حسن خمینی: در شرایط موجود از مسیر دعوا، اختلاف و سخنان تند به جایی نمی‌رسیم/ به خرد جمعی و تصمیمات کلان مسئولان عالی‌رتبه نظام اعتماد کنیم/ همه می‌توانند نظرات مشورتی خود را بیان کنند، اما از تصمیم نهایی باید تبعیت کرد/ رئیس جمهور اهل خودمحوری و منیّت نیست/ قالیباف در هر مسئولیتی که بوده‌، شناخت و عملکرد درستی داشته‌ است
پزشکیان: تصمیم‌گیری درباره جنگ و مذاکره بر عهده رهبری و شورای عالی امنیت ملی است
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم شب اول محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره) 1405/3/25
اطلاعیه:
برگزاری مراسم سوگواری دهه ی اول محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره)
در بیانیه‌ای؛
هشدار جدید قرارگاه خاتم‌الانبیا به اسرائیل: چنانچه ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد
اطلاعیه تشییع و تسلیت:
با کمال تالم و تاسف باطلاع میرساند: حاج محمد برزگر به دیار باقی شتافت
روایتی از چگونگی اولین روز محرمی که امام در نوفل لوشاتو گذراند
روایت محتشمی‌پور از برنامه ویژه امام در دهه اول محرم
گزارش تصویری:
برگزاری مراسم شب دوم محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره) 1405/3/26
محقق داماد: تفرقه و جنگ از نقاط تاریک ادیان است / «هم‌باوران»؛ بازخوانی پیوندهای فرهنگی، دینی و انسانی ایران و جهان مسیحی
اکران سومین دیوارنگاره بزرگ کشور در قم
فاضل میبدی: هر کاری که سایه شوم جنگ را از کشور دور کند مبارک است/ امیدوارم آشتی ملی به تمام‌معنا بر این کشور حاکم گردد
برگزاری مراسم شب پنجم محرم الحرام در هیئت انصارالخمینی(ره) 1405/3/29
عمل مستحبی‌ای که امام در دهه اول محرم به آن مقید بودند، چه بود؟
متن تفاهم ایران و آمریکا منتشر شد
پیام حسن روحانی پس از امضای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا: باید نسبت به توطئه و عهدشکنی دشمن هوشیار بود/ امروز هر ایرانی در هر گوشه دنیا، به ایرانی بودن خود می‌بالد/ رهبری نظام با صلابت و درایت و حکمت، انسجام ملت و نظام را مدیریت نمود
در دیدار مدیران وزارت جهاد کشاورزی؛
آیت‌الله سیدحسن خمینی: ملت ایران پیروز مطلق جنگ اخیر بود/ ۳۹ روز جهاد اصغر بود، از امروز جهاد اکبر شروع می‌شود/ باید از نزاع‌های بی‌حاصل دست بکشیم/ اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم، باید یک جامعه استقامت کند
پزشکیان و ترامپ تفاهم نامه را امضا کردند/ بقایی: متن توافق به هر دو زبان امضا شده است/ مذاکرات ۶۰ روزه در مورد موشکی نیست/ اورانیوم به خارج از کشور انتقال نمی یابد


 
آمار بازديد از سايت 
تعداد بازدید امروز: 856
تعداد بازدید دیروز: 12747
بازدید کل: 79033521
مشاهده آمار کامل
تمامي حقوق براي هيئت انصارالخميني (ره) محفوظ است.