تاريخ انتشار: 14 آذر 1402 ساعت 00:08:08
سرانجامِ فرزندان دروغِ هولوکاست

یکی از پایه‌های اصلی جنایات صهیونیست‌ها در جنگ اخیر غزه، تبلیغات دروغ و البته بسیار گسترده آنها بود. بخشی از این تبلیغات این بود که گفتند فلسطین از قدیم به اسرائیلی‌ها تعلق داشت که از هزاران سال قبل در آن زندگی می‌کردند.
ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل در مقدمه نطق خود گفت: «اجازه بدهید قبل از آنکه سخنانم را شروع کنم واقعه‌ای را از حضرت موسای پیامبر بگویم. حضرت موسی وقتی عصایش را به صخره‌ای زد و آب از آن بیرون آمد، با خود گفت چه خوبست بدن خود را با این آب زلال شستشو بدهم. او پیراهن خود را درآورد و آن را در نقطه‌ای گذاشت و مشغول شستن بدن خود شد. بعد از پایان شستشو به سراغ پیراهنش رفت ولی متوجه شد آن را یک اسرائیلی دزدیده است.»
نماینده اسرائیل که در جلسه سازمان ملل حضور داشت، با شنیدن این سخن از جا برخاست و با عصبانیت در جواب نماینده فلسطین گفت: این دروغ است زیرا در آن زمان اسرائیلی‌ها در آنجا نبودند.
نماینده فلسطین لبخندی زد و گفت بسیار خوب، حالا با این اعتراض شما همه ما یقین پیدا کرده‌ایم که فلسطین متعلق به اسرائیلی‌ها نیست.
این سخن نماینده فلسطین و نتیجه‌گیری جالب او باعث شد حاضران در جلسه سازمان ملل برای او کف بزنند و با این کار، زیرکی او در اعتراف گرفتن از نماینده رژیم صهیونیستی را تحسین کنند.
از آنجا که دروغ هرگز نمی‌تواند پایه و اساس هیچ بنای پایداری باشد، صهیونیست‌ها در توسل به ترفند دروغ‌ پردازی علیه مردم فلسطین و حماس در تمام عمر غاصبانه و اشغالگرانه 75 ساله خود با شکست مواجه شدند و در جنگ اخیر غزه این شکست به اوج خود رسید. علاوه بر دروغی که درباره تعلق فلسطین به اسرائیلی‌ها گفتند و به شکل‌های مختلف از جمله با سخن زیرکانه ریاض منصور نماینده فلسطین در سازمان ملل و اعتراف نماینده رژیم صهیونیستی افشا شد، موارد دیگری از دروغ‌های بزرگ صهیونیست‌ها در جنگ غزه نیز افشا شدند که ضربه‌های مهلکی به این رژیم در این جنگ محسوب می‌شوند.
یکی از دروغ‌های بزرگی که بوق‌های تبلیغاتی صهیونیست‌ها در جنگ غزه گفتند بدرفتاری نیروهای حماس با اسرای اسرائیلی بود. از همان روز اول جنگ غزه و عملیات طوفان‌الاقصی، دستگاه‌های تبلیغاتی صهیونیست‌ها با توسل به مونتاژ صحنه‌های گذشته با بعضی صحنه‌های این عملیات تلاش کردند چنین وانمود کنند که حماس با اسرائی که در این عملیات در اختیار گرفته با خشونت رفتار کرده است. با برقراری آتش‌بس موقت و آزاد شدن اسرا و حتی قبل از آتش‌بس هنگامی که حماس تعدادی از زنان کهنسال را آزاد کرد، مشخص شد تمام این تبلیغات، بی‌اساس بوده و صهیونیست‌ها می‌خواستند با توسل به دروغ، افکار عمومی جهان را علیه حماس برانگیزانند ولی آنچه در 5 قاره جهان رخ داد دقیقاً عکس نقشه صهیونیست‌ها بود. سخنان اسرای آزاد شده و رفتار آنان هنگام خداحافظی با نیروهای حماس نشان داد حماس بهترین رفتار را با آنها داشت و کمترین خشونتی نسبت به گروگان‌هائی که در اختیار داشت اعمال نکرده است.
دروغ بزرگ دیگر صهیونیست‌ها در جنگ غزه ادعای وجود قرارگاه فرماندهی حماس در تونل زیر بیمارستان شفا در غزه بود که تبلیغات زیادی درباره آن کردند. بعد از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی وارد این بیمارستان شد و از تونلی در آن مکان فیلمبرداری کرد و خواست به عنوان سند ادعای خود از آن استفاده کند، ایهود باراک نخست‌ وزیر سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای اعلام کرد این تونل را خود اسرائیل در زمانی که غزه را در کنترل خود داشت حفر کرده بود و ربطی به حماس ندارد و حماس از آن برای فرماندهی و اقدامات تشکیلاتی خود استفاده نکرده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز در آنجا به چیزی که نشانه‌ای از ادعاهایش را دربرداشته باشد دست نیافت.
اینها و نمونه‌های زیاد دیگری از دروغ‌های صهیونیست‌ها که در جریان جنگ غزه فاش شدند، یکی از پایه‌های اصلی ترفندهای صهیونیست‌ها در جنگ غزه که تبلیغات مبتنی بر دروغ بود را فرو ریخته و شکست سختی را در جبهه روانی بر آنها تحمیل کردند. صهیونیست‌ها فرزندان دروغ بزرگ هولوکاست هستند که با توسل به آن توانستند بیش از یک قرن اروپا و آمریکا را استثمار کنند اما در جنگ غزه مشت‌شان کاملاً باز شد بطوری که ملت‌ها حتی در آمریکا، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای اروپائی با جمعیت‌های صدها هزار نفری به خیابان‌ها ریختند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

  تعداد بازديدها: 341
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=98242
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.