تاريخ انتشار: 04 بهمن 1390 ساعت 13:58:23
امام جمعه وهابی مدینه: شیعیان از دین اسلام خارج هستند !!!

امام جمعه وهابی مدینه در سخنانی توهین آمیز، شیعیان را خارج از اسلام خواند و بدون اشاره به تبعیض‏های نظام عربستان که شیعیان در آن حتی از اقامه نماز جماعت هم محروم هستند اظهار داشت: "شیعیان از حقوق کاملی در عربستان برخوردار هستند و نعمت های زیادی از این دولت دریافت کرده‏اند".

امام جمعه وهابی مدینه: شیعیان از دین اسلام خارج هستند

به گزارش خبرگزاری اهل بیت‏(ع) ـ ابنا ـ در پی قیام مردم منطقه شیعه‏نشین عربستان «عبدالعزیز آل الشیخ» و «شیخ علی الحذیفی» از علمای وهابی عربستان در خطبه‏های نماز جمعه ریاض و مدینه بشدت به شیعیان حمله کرد و به مقدسات اسلام اهانت کردند.

حذیفی در خطبه‏هایی که در مسجد النبی(ص) ایراد کرد با رافضی خواندن شیعیان و در اظهاراتی اهانت‏آمیز گفت: "شیعیان، رافضی و خارج از اسلام هستند و اهل بیت پیامبر(ص) از آنان برائت می‏جویند".

وی با انکار ضمنی امام زمان(عج) ـ که مورد اجماع تمامی طوایف اسلامی است ـ با لحن تمسخرآمیزی افزود: "شیعیان اگر اگر به دنبال ولایت «ابن الحسن العسکری» یا همان اباصالح مورد ادعایشان بپردازند، بهتر است نزد وی بروند".

وی با بیان اینکه «ولایت فقیه» شری برگرفته از اعتقاد به «اباصالح» است، مدعی شد: "شیعیان اقدامات و شورش‌های خود را به نام «اباصالح» انجام می‌دهند در صورتی که او اصلاً به دنیا نیامده است!".

حذیفی با تکرار اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی ایران بدون ذکر نام کشورمان گفت: "کشور بیگانه‏ای که جوانان را به آشوب دعوت کرده است بهتر است به اصلاح ملت و جامعه خود بپردازد. علمای امت اسلام هم باید آشوب‏های رخ داده در عربستان را محکوم کنند".

الحذیفی همچنین بدون اشاره به تبعیض‏های نظام عربستان که شیعیان در آن حتی از اقامه نماز جماعت هم محروم هستند اظهار داشت: "شیعیان از حقوق کاملی در عربستان برخوردار هستند و نعمت های فراوانی را از این دولت دریافت کرده‏اند".

وي سپس پیشنهاد خنده داری به حکومت داد و به طور کنایه خواستار لغو تابعیت شیعیان عربستان از آنها و تبعید آنان به عراق شد!!

خطیب جمعه مسجد النبی (ص) در اظهاراتی متناقض، با حمایت از دخالت عربستان در امور داخلی بحرین تصریح کرد: " حوادث بحرین هم به دلیل دخالت برخی کشورها ادامه دارد و حکومت بحرین از حکومت عربستان خواست برای جلوگیری از ایجاد بحرانی که این کشور در آستانه آن قرار داشت وارد عمل شوند".

انصار : علی رغم فتوای وهابیت مبنی بر جدایی دین از سیاست ، این دوگانگی آشکار را چگونه توجیه می کنند !

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=8421
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.