تاريخ انتشار: 29 دي 1390 ساعت 20:19:23
500 میلیون متر مربع زمین در اختیار شاهزادگان آل سعود

شاهزاده «طلال بن عبدالعزیز آل سعود» برادر پادشاه فعلی عربستان سعودی که به دلیل انتقاد از خاندان آل سعود و حاکمیت کشورش حدود سه دهه است به خارج از عربستان تبعید شده، در جدیدترین اظهارات خود فاش کرد که بیش از 500 میلیون متر مربع از زمین های عربستان سعودی، به ملک شخصی شاهزادگان آل سعود تبدیل شده است.

وی در ادامه افزود: در حالی این مساحت از سرزمین سعودی به ملک شخصی شاهزادگان آل سعود تبدیل شده که بیش از 60 درصد از شهروندان عربستان سعودی خانه ندارند و مستأجر نشین هستند. بسیاری از آنان که در صحرا زندگی می کنند، خیمه خانه آنان است.

 

شاهزاده «طلال» که رییس "برنامه توسعه کشورهای حوزه خلیج فارس" است، همچنین گفت: بسیاری از عربستانی هایی که خانه ندارند و در بیابان هم زندگی نمی کنند، زیر پل و یا در خانه های متروکه و در خرابه ها سکونت دارند.

 

این شاهزاده سعودی افزود: آیا می دانید که یکی از شاهزادگان آل سعود به تنهایی حدود چند میلیون متر مربع را در اختیار دارد و به ملک شخص خود تبدیل کرده است؟! این شاهزاده را همه مردم سعودی می شناسند.

 

گفتنی است شاهزاده «طلال بن عبدالعزیز آل سعود» اظهارات و انتقادات این شاهزاده سعودی که در کشور مصر اقامت دارد در حالی مطرح شد که فرزند وی یعنی شاهزاده «ولید بن طلال» ثروتمند ترین مرد جهان عرب به شمار می رود.

 

منبع : شیعه آنلاین

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=7897
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.