تاريخ انتشار: 10 دي 1390 ساعت 17:01:04
پایتخت دائمی رژیم صهیونیستی تعیین شد

 مجلس رژیم صهیونیستی در ادامه گستاخی های این رژیم ضد فلسطینیان، شهر قدس را پایتخت دائمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، مجلس قانون گذاری فلسطین با محکوم کردن این تصمیم کنیست، درباره خطر یهودی سازی قدس و اجرای دهها طرح شهرکسازی در آن به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

 

احمد بحر نایب رییس مجلس قانون گذاری فلسطین گفت : رژیم صهیونیستی روند یهودی سازی قدس را تسریع کرده و اکنون با قانون گذاری در این زمینه ، به دنبال تحقق اهداف بلند مدتش است.

 

هم زمان با اقدامات سیاسی کنیست، صهیونیستها تلاش می کنند با تنگ تر کردن عرصه بر فلسطینیان و تحمیل جریمه های سنگین، زمینه های کوچاندن شان رااز شهر قدس فراهم کنند.

 

شهروند فلسطینی گفت : اسراییل تلاش می کند با بهره گیری از سکوت عربی و اسلامی در قبال قدس، خواسته های خود را محقق کند و این وظیفه امت اسلامی و عربی است که برای نجات قدس از اشغالگران اقدام کنند.

 

تحلیلگران سیاسی معتقدند : اعلام قدس به عنوان پایتخت دائمی اسراییل در این زمان و اوضاع ،اتفاقی نیست به ویژه این که افراطی گری در فلسطین اشغالی رو به افزایش است و بی ثباتی کشور های عربی هم چنان ادامه دارد.

 

یک تحلیلگر گفت: خطرناکی این موضوع این است که رهبری رژیم صهیونیستی اکنون در اختیار جناج تندرو است. بنابر این تصمیم درباره قدس فقط سیاسی نیست بلکه ایدئولوژیکی است

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=6499
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.