تبلیغات سیاسی یا هیجانهای توخالی! تبلیغات در هر عرصهای که باشد باز همچون چوب جادوی یک جادوگر و ساحر به هر کالا، یا صنعت و یا حتی یک حزب سیاسی بخورد، به آن مشروعیت میدهد.
این روزها اگر کالایی پر فروغ است، اگر همه مردم یک جامعه سیاستمداری را میشناسند، اگر اسم یک روزنامه بر سر زبانها میافتد همگی ریشه در قدرت تبلیغات دارد.
به جرات میتوان گفت که در هر صحنه مدیریتی و در هر بخش، تبلیغات یکی از پایههای بنیادین را تشکیل میدهد و در صورت نبود این تکنیک، به وضوح میتوان واکنشهای مرتبط با نتایج این عدم حضور را دید.
نکتهای که در بحث تبلیغات باید به آن اشاره کرد این است که اگر تا دیروز تبلیغات تنها شامل شامپو، ماکارونی و مۆسسات آموزشی میشد، امروز تبلیغات رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و در عرصه سیاست هم وارد شده است به طوری که پا به پای تبلیغات بصری و نوشتاری کالا و اجناس، تابلوهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات به چشم میخورد.
ادامه http://z-fajr57.blogfa.com/post/209
|