تاريخ انتشار: 14 شهريور 1390 ساعت 22:54:29
انقلاب اسلامي و مهدويت در كلام امام خميني(ره)

 انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچم داری حضرت حجت (ارواحنا فداه) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

(صحیفه نور امام،ج 21،ص،327)

 

امیدوارم که این انقلاب یک انقلاب جهانی بشود و مقدمه برای ظهور بقیة الله(ارواحنا له الفداء)باشد.

(صحیفه نور امام،ج16،ص131)

 

امید است که این انقلاب جرقه و بارقهای الهی باشد که انفجاری عظیم در توده های زیر ستم ایجاد نماید و به طلوع فجر انقلاب مبارک حضرت بقیة الله ارواحنا له الفدا منتهی شود.

(صحیفه نور امام،ج15،ص62)

 

دست عنایت خدای تبارک و تعالی بر سر این ملت کشیده شده است و ایمان آنها را تقویت فرموده است که یکی از علایم ظهور بقیة الله(ارواحنا الفداه) است.

(صحیفه نور امام،ج16،ص130)

 

همه ما انتظار فرج داریم و باید در این انتظار خدمت کنیم.انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور انشاالله تهیه شود.

(صحیفه نور امام،ج7،ص255)

 

با اتکال به خدا تبارک و تعالی و پشتیبانی صاحب این کشور ،امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) این مقصد را به آخر برسانید و خواهید رسانید.

(صحیفه نور امام،ج14،ص330)

 

خداوند همه ما را از این قیدهای شیطانی رها فرماید تا بتوانیم این امانت الهی(جمهوری اسلامی) را به سر منزل مقصود برسانیم و ه صاحب امانت،حضرت مهدی موعود(ارواحنا له الفداه) رد کنیم.

(صحیفه نور امام،ج18،ص472)

 

جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است،امید بخش آتیه روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیکتر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان.

(صحیفه نور امام،ج17،ص480)

 

سلام بر ملت بزرگ ایران که با فداکاری و ایثار و شهادت، راه ظهور را هموار می کنند.

(صحیفه نور امام،ج21،ص325)

 

من امیدوار که این کشور با همین قدرت که تا این جا آمده است و با همین تعهد و با همین بیداری که از اول قیام کرده است و تا این جا رسانده است، باقی باشد این نهضت و این انقلاب و قیام تا صاحب اصلی ان شاالله بیاید و ما و شما و ملت ما، امانت را به او تسلیم کنیم.

(صحیفه نور امام،ج15،ص230)  

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=2565
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.