تاريخ انتشار: 07 تير 1405 ساعت 01:09:01
لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟

یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.

به گزارش جماران، تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.

یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.

به گفته این منبع، تیم مذاکره کننده ایران همچنان در حال مشورت در این مورد هستند و رایزنی های خود را ادامه می دهند.

  تعداد بازديدها: 9
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=105018
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.