تاريخ انتشار: 28 مهر 1403 ساعت 23:44:44
نطق آتشین «توماس گولد» نماینده مجلس ایرلند در محکومیت جنایات اسرائیل

«توماس گلد» نماینده مجلس ایرلند در جلسه به رسمیت شناختن فلسطین در پارلمان این کشور گفت: «امیدوارم بنیامین نتانیاهو و دولت فرعونی‌اش در جهنم بسوزند تا ببینند این کودکان و خانواده‌هایشان چطور سوختند»
توماس گلد، نماینده پارلمان ایرلند درحالی که عمیقا از تصاویر و ویدیوهای جنایات رژیم اسرائیل در غزه مضطرب و خشمگین شده بود، گفت: «امیدوارم که نتانیاهو و دولت فرعونی‌اش و ژنرال‌هایش در جهنم بسوزند».وی در سخنرانی اخیر خود در صحن پارلمان این کشور با صدای بلند و درحالی که از خشم و تاثر به خود می‌لرزید، گفت که 15 هزار کودک در غزه ذبح شده‌اند و جهان به تماشا ایستاده است.
ویدیوی سخنان وی به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، سخنانی که وی در آن نتانیاهو و سران سیاسی و نظامی رژیم اسرائیل را نفرین می‌کند.
توماس گلد در این سخنرانی گفت: «هنگامی که به تصاویر و ویدیوهایی که از غزه رسیده است، نگاه می‌کنیم، فریاد زنان، مردان و کودکانی که توسط دولت اسرائیل زنده زنده می‌سوزند را می‌شنویم درحالیکه جهان به تماشا ایستاده است».
او درحالیکه از شدت تاثر و خشم صدایش می‌لرزید، افزود: «15 هزار کودک ذبح شده و 35 هزار مرد و زن و کودک... این باور کردنی نیست؛ یک نسل‌کشی رخ داده است، کودکانی که سر در بدن ندارند و دولت اسرائیل می‌گوید که اشتباه شده است، امیدوارم که نتانیاهو در جهنم بسوزد و مجازات به آتش‌ کشیدن کودکان و خانواده‌هایشان را ببیند».
این نماینده ایرلندی گفت: «آرزو می‌کنم خداوند مجازاتی که صهیونیستها لایق آن هستند را به آن‌ها بچشاند؛ چرا که اتفاقی که اکنون رخ می‌دهد، فقط نژادپرستی نیست، کارهایی که می‌کنند تکان دهنده است».
او با خطاب قرار دادن اسرائیلی‌ها افزود: «وجدانتان کجاست مردم اسرائیل وجدانتان کجاست؟ که به دولت تان اجازه می‌دهید این کارها را در حق کودکان انجام دهند، انسانیت شما کجا رفته است؟»
«توماس گلد» در پایان گفت: «اکنون مردم ایرلند می‌گویند که ما فلسطین را به رسمیت شناختیم، آن‌ها را به عنوان یک انسان همانند همه ما به رسمیت شناختیم، ننگ و عار بر اسرائیل، ننگ بر آن‌ها به خاطر کارهایی که می‌کنند هرگز فراموش نخواهد شد».
دولت ایرلند، 8 خرداد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به صورت رسمی کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد و روابط دیپلماتیک کاملی با این کشور برقرار می‌کند.

  تعداد بازديدها: 47
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=101199
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.