تاريخ انتشار: 14 مهر 1403 ساعت 00:38:08
پرهیز از تعلل و شتابزدگی

✍️اینکه مقام معظم رهبری در خطبه پیروزی بر اسرائیل فرمودند: همه باید بدانند که در تنبیه و برخورد با دشمن نباید تعلل یا شتابزدگی داشت همانطور که مقامات سیاسی و نظامی کشورمان در مورد کم و کیف عملیات موشکی وعده صادق ۲ تصمیم گرفتند. اما اسرائیل باید بداند همانطور که مقام معظم رهبری در خطبه های نصر و پیروزی فرمودند کاری که نیروهای مسلح ما در برابر جنایات این رژیم و سگ هار آمریکا در منطقه انجام دادند، کمترین کار بود. یعنی قتل عام مردم باریکه غزه و پاکسازی کرانه باختری با بیش از ۳۰۰ هزار کشته، مفقود و زخمی و ۱.۷ میلیون آواره و نابودی بیش از ۹۰٪ امکانات زندگی در باریکه غزه و کشته، مفقود و زخمی شدن بیش از ۳۰هزار نفر از اهالی ضاحیه بیروت و جنوب لبنان و ۱.۲ میلیون آواره لبنانی و هدف قرار دادن تمام رده های رهبری و فرماندهی عالی و میدانی حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین و تجاوز به عمق امنیتی تهران و کنسولگری ایران در دمشق و هدف قرار دادن سطوح فرماندهی عالی و میدانی سپاه قدس ایران را با پرتاب ۲۰۰ فروند موشک بالستیک به چند پایگاه حومه تل اسرائیل پاسخ دادیه ایم که حتماً به معنای پاسخگویی در دفعات بعد با همین میزان نخواهد بود.
✍️اینکه نظام اسلامی مجری تلویزیون پس از پایان نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری در مصلای تهران فرمودند که کارشناسان عالی نظامی جهان معتقدند اقامه نماز جمعه تهران پنج سال پس از اقامه نماز جمعه بعد از ترور سردار سلیمانی چیزی جز طوفان الاقصی و وعده صادق نیست شاید اشاره به ناگفته هایی دارد که نمی دانم. اما پیام صریح و روشن خطبه کوتاه اول نماز جمعه مقام معظم رهبری شاید همچون حمله موشکی به پایگاه الاسد حومه بغداد و وعده صادق یک بود که دشمن صهیونیستی بداند که هر آنچه بود با وعده صادق دو برای ما تمام است اما اگر عملیات و اقدام متقابل داشتند ما نیز اقدامی متفاوت خواهیم داشت.
✍️اینکه ستاد نماز جمعه تصویر سید حسن نصرالله و ابراهیم رئیسی را کنار هم قرار داد شاید همانی است که مهمان برنامه تلویزیون به شهادت هنیه و رئیسی نام برد. یعنی رئیسی را هم از جمله جان باختگان بدست دشمن شمردند. اما مراسم قرائت قرآن و مداحی های ویژه بزرگداشت شهید نصرالله در مصلای تهران (پیش از آغاز خطبه نماز جمعه) یاد مراسم تکریم از استاد علی نصیریان هنرمند نام آشنا و محبوب کشورمان هم بود ، جایی که استاد علی نصیریان به دلیل آغاز تلاوت قاری به احترام پشت درب سالن ایستادند تا مبادا ورودشان  بی احترامی به تلاوت آیات قرآن باشد.
✍️اینکه دکتر پزشکیان و فرزین رئیس بانک مرکزی بازمانده از دولت رئیسی در بازگشت از سفر یک روزه قطر (نشست سران همکاری کشورهای آسیایی) تاکید فرمودند برای دسترسی به ۶ میلیارد دلار انتقالی از بانک کره جنوبی به بانک قطری با امیر و مقامات پولی قطر هم مذاکره داشتند که شاید یادآور رجزخوانی دولت قبل ، فرزین و تلویزیون و جریانهای همسو در شهریور ۱۴۰۲ باشد. چنانکه رجزخوانی می کردند ۶ میلیارد دلار مسدودی ایران بدون FATF و برجام از کره جنوبی به قطر انتقال و در اختیار ایران قرار گرفته است. یعنی همه رجز خوانی های مذکور چیزی جز دروغ به قصد فریب مردم ایران نبوده است و بنابر فرمایش دکتر پزشکیان و فرزین رئیس بانک مرکزی رئیسی ۶ میلیارد دلار هنوز هم مسدود و بدون صدور مجوز توسط رییس جمهور ایالات متحده آمریکا قابل دسترس ایران نخواهد بود. ۱۳مهر

  تعداد بازديدها: 19
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=101074
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.