تاريخ انتشار: 02 شهريور 1403 ساعت 00:42:26
هوشمندی و اقتدار ستاد کل

✍️اینکه رئیس جمهور به محض اعلام آراء وزرای انتخابی در مجلس،شورای اسلامی بلافاصله اولین جلسه دولت چهاردهم را تشکیل و در اولین کلام، وزرا و معاونین را از تعجیل در تغییر معاونین و مدیران پرهیز داده و بر شایسته گزینی معاونین و مدیران در چارچوب معیارها و شاخص های از پیش اعلامی تاکید کرد قطعاً می تواند اولین گام اجرایی و عملیاتی همگرایی در تحقق وفاق ملی و تشکیل دولت - مردم ایرانیان باشد.
✍️اینکه تمامی وزراء پس از اتمام اولین جلسه دولت چهاردهم بدون فوت وقت به وزارتخانه مربوطه مراجعه و توسط وزرای پیشین مورد استقبال و در حضور وزرای پیشین اولین جلسه وزرای چهاردهم و معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه ها برگزار گردید. حتماً می تواند بشارت جدیت وزرای جدید و پیشین در آغاز گامی محکم‌تر در پیشبرد اهداف و برنامه ها باشد. ایکاش وزرای جدید با صدور حکم جدی مشاور موظف برای وزرای پیشین فضای جدیدی در مسیر تعامل و همصدایی در پیشبرد و تحقق برنامه ها و طرحهای وزارت مربوطه را فراهم نمایند.
✍️اینکه خانواده محترم مرحوم امیرعبداللهیان وزیر پیشین امور خارجه پس از اخذ رأی اعتماد مجلس دکتر عباس عراقچی در تصدی وزارت امور خارجه بلافاصله با صدور پیام انتخاب ارزشمند دکتر عراقچی را برای وزارت امور خارجه به رئیس‌جمهور، مجلس و دکتر عراقچی تبریک گفتند حتماً از درک دقیق و عمیق شرایط داخلی و خارجی و گام برداشتن خانواده معظم شهیدامیر عبداللهیان در تحقق شرایط وفاق ملی است. چنانکه خانواده معظم شهید سردار فخری زاده در زمان لازم توانستند با صدور پیامی شجاعانه در بیان حقایق و دفاع از صداقت و راستی دکتر عراقچی شرایط تصمیم نمایندگان محترم مجلس در رای اعتماد به وزیر امور خارجه را تسهیل نمایند. لذا باید امید داشت که به فضل الهی اقدام صمیمانه و حکیمانه خانواده معظم سردار فخری زاده و دکتر امیر عبداللهیان سرلوحه و الگوی مورد اتکای بسیاری از جریان‌ها و اشخاص مردد در رجوع به وفاق ملی ایرانیان باشد.
✍️اینکه هادی ساعی قهرمان محبوب و رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی فرمود: راه بازگشت برای کیمیا علیزاده قهرمان ارزشمند تکواندو کشور فراهم شده و هیچ مشکلی وجود ندارد. حتماً اقدام قابل تقدیر و ارزشمندی است که با پیگیری هادی محقق شده است. اما باید کیمیا و تمامی ورزشکاران و قهرمانان تا هنرمندان و اصولاً تمامی ایرانیان ساکن و مقیم در اقصا نقاط جهان را به این باور برسانیم که در هر نقطه از دنیا باشند پاره تن ایران و ایرانیان هستند و در هر لحظه و هر زمان که اراده بازگشت به خانه را داشتند تنها باید چمدان خود را بسته و به سمت خانه حرکت کنند و اطمینان داشته باشند که آغوش ایران چون پدر و مادری مهربان در استقبال از فرزندانش گشاده است.
✍️اینکه ستاد کل نیروهای مسلح بعنوان بالاترین رکن نظامی کشور سناریو بافی خبرگزاری فارس را کذب دانسته و تکذیب کرد حتماً اولین گام عملی برخورد با مسموم سازی فضای عمومی کشور و افکار عمومی است. اما سناریو بافی خبرگزاری فارس را که چون خبرگزاری تسنیم در سناریو بافی برای مسموم سازی افکار عمومی مسبوق به سابقه است باید با تاکید بر احتمال تلاش سازمان یافته برای وارد ساختن ایران در جنگ فراگیر مورد نظر صهیونیسم بین الملل و اسرائیل مورد بررسی و برخورد بسیار جدی قرار گیرد.
۱شهریور

  تعداد بازديدها: 222
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100737
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.