تاريخ انتشار: 21 مرداد 1403 ساعت 00:53:09
حضور در فینال برای یزدانی آسیب دیده کم از طلای المپیک نیست

✍️اینکه از رهاسازی بیماران فقیر در حواشی تهران دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد حالا به خرید بیماران نیازمند بخش ویژه توسط برخی مراکز درمانی از آمبولانس‌های حامل بیمار در دولت سیزدهم رسیدیم یعنی تراز تبلیغاتی در افکار عمومی بجایی نرسیده است.

✍اینکه جوادی وزنه بردار کشورمان باید در مسابقه دو ضرب شب گذشته المپیک ۲۰۲۴ پاریس با بالای سر بردن وزنه ۲۱۷ کیلو به مدال برنز یا سومی المپیک می رسید، اما کارلوس ناسار وزنه بردار بلغاری با بالای سر بردن وزنه ۲۱۳ کیلویی علاوه بر طلای یک و دو ضرب مجموعه المپیک را از آن خود کرد و رکورد جهانی و المپیک را هم ارتقا داد. یعنی کادر فنی و فدراسیون وزنه برداری ایران علی رغم همه تلاش و کوششی که داشتند در درک شرایط سایر رقبا و شرایط جوادی با غفلت حیرت انگیزی روبرو بودند.

یعنی بجای درک اهمیت تقویت و کار بر یک ضرب جوادی که می توانست رکورد ۱۶۴ را به سمت ۱۷۰ ارتقا دهد در ساده ترین شیوه و تفکر ممکن انتظار داشتند تا وی برای رسیدن به برنز با زدن وزنه ۲۱۷ کیلو رکورد جهانی و المپیک را هم حدود هفت کیلو ارتقا دهد! 

همانی که در اصرار به حضور حسن یزدانی دیدیم یعنی کادر فنی و فدراسیون کشتی انتظار داشتند یزدانی با کتف بشدت آسیب دیده و به معنای درست از کار افتاده بتواند در سنگین ترین رقابت ممکن با یک دست پیروز میدان هم باشد، هرچند حضور در فینال برای یزدانی آسیب دیده کم از طلای المپیک نیست، حتماً مردم هم همینطور قضاوت خواهند کرد. اما نباید و نمی توان از برخورد تلویزیون در مورد تختئه ی ماگومد رمضانوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بلغارستان به دلیل عدم همراهی و همدردی با یزدانی گذشت.

بهرحال شب گذشته را می توان شب آقایی [سیادت] بلغار هم دانست که چیزی جز پیروزی مدیریت عقلانی بر ضعف راهبردی مربیان ایرانی نبود.
✍اینکه ایروانی نماینده دائم منتخب دولت رئیسی در نیویورک [سازمان ملل] طی سخنانش در شورای امنیت فرمود: جمهوری اسلامی ایران هر توافق مورد پذیرش حماس [با اسرائیل] را می پذیرد، حتماً ادعای بسیار بزرگی است که تنها از اختیارات ویژه شخص رهبری و فرمانده کل قوا است.
✍اینکه اسرائیل حتی با بازگشت به شرایط پیش از اعطای خودگردانی به ساکنین نوار غزه و فلسطینی های کرانه باختری بتواند بر فلسطینی های مذکور حکمرانی کند حتماً چون تمامی هفتاد و پنج سال گذشته ممکن نبوده و می تواند آغاز بروز شرایط غیرقابل تصور جدیدی باشد. چنانکه روسیه که با فرض اشغال اوکراین در یک هفته وارد جنگ با کشور کوچک، کم جمعیت و غیر هم سطح اکراین شد، حالا پس از سی ماه باید شاهد اسارت مردمش در عمق خاک روسیه باشد که حتماً با حملات تند تلافی خواهد شد اما در اصل شکست روسها در حمله به قصد اشغال اوکراین تغییری ایجاد نخواهد کرد. ۲۰مرداد

  تعداد بازديدها: 256
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100661
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.