تاريخ انتشار: 19 مرداد 1403 ساعت 01:58:57
روابط دو جانبه امنیتی دفاعی تهران - مسکو

✍️اینکه برخی منابع خبری از پرواز هواپیمای نظامی ایلوشین IL-96 روسیه به تهران می گویند شاید پاسخ روسیه نسبت به تحویل جنگنده های F-16 آمریکا به اوکراین باشد‌.

یعنی روس ها که سالها است حتی علی رغم سفر پی در پی رئیسی، مخبر، قالیباف، وزیرخارجه، و ... به مسکو حاضر به فروش و تحویل جنگنده‌های پیشرفته SU-35 تا تجهیزات سپر موشکی S-300 به ایران نبودند.

شاید حالا در مقابله با اقدام آمریکا در تحویل جنگنده های F-16 به اوکراین حاضر به تحویل جنگنده های SU-35 عودتی مصر به ایران شده باشد.

هر چند باید بپذیریم مساعدت مسکو هرگز دستاورد روابط دو جانبه امنیتی دفاعی تهران - مسکو نبوده و می تواند در تفاهم روسیه و آمریکا مجدداً تغییر کند.

هرچند به نقل برخی منابع خبری پوتین در پیام ارسالی به ایران از ضرورت برخورد محتاطانه از حمله به اسرائیل تاکید کرده است.

بهرحال حتماً مسئولین امر می دانند که بیش از ۳۰٪ جمعیت اسرائیل یهودیان روس تبار هستند و روسیه اولین کشوری بود اسرائیل را به رسمیت شناخت.

✍️اینکه خیاطی را به جرم تنبیه شاگردان با اتو دستگیر کردند و حتماً محاکمه و محکوم و تنبیه هم خواهد شد بی شک اقدام معقول اخلاقی و انسانی است 

اما هنوز سرنوشت فردی که بهمن سال گذشته با تصور مخدوش سازی پرچم ۲۲ بهمن پاکبان ۱۸ ساله را از پل نیایش به پائین پرتاب و به شکلی فجیع به قتل رساند و به منزل رفت روشن نیست. ۱۸مرداد

  تعداد بازديدها: 242
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100647
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.