تاريخ انتشار: 04 مرداد 1403 ساعت 14:37:20
هشدار جدی حکمرانی به دیگر جریانهای خودجوش

✍️اینکه ترامپ هم مانند بایدن تا ریگان به کلوپ قربانیان تروریسم پیوست شاید چیزی شبیه به حوادث مشابه در هند، پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق و ایران و ....  بسیاری دیگر باشد. مقاماتی که توسط عناصری با نگرش‌ مبتنی بر خود حق بینی که خود را محق می دانند به سمت هر غیر خودی شلیک و جان بستانند. جریانهای منحط تکفیری که علی رغم تفاوت ماهوی در باورها و اعتقادات اما در خود حق پنداری مشترک و تابع یک شیوه خشونت بار حذفی بوده و هستند چنانکه امثال اکبر گودرزی و دوستانش هم خود را شایسته قضاوت و ترور استاد شهید مطهری و استاد شهید مفتح و دیگران یا امثال مسعود رجوی که خود را شایسته صدور فرمان ترور شهید بهشتی تا رجایی و باهنر  و صدها انقلابی دیگر می دانست.
✍️اینکه عناصری مقابله همه جانبه با رئیس جمهور منتخب را با بازی حق سازی ۱۴ میلیونی آغاز کرده و همزمان بر طبل لزوم اعمال محرومیت گسترده از تمامی حقوق ابتدایی اجتماعی برای بیش از ۳۵ میلیون حائز رای که پای مشروعیت زدایی از انتخابات ایستادند می کوبند حرف جدیدی نیست. اما ایکاش بدانند که اصرار به نادیده انگاری  ۳۵ میلیون حائز رای می تواند عبور از نقطه بازگشت ناپذیر هم باشد. چنانکه مهاجرت بیش از ده میلیون رای از کاسه ۱۴۰۰ جبهه اصولگرایی به سبد پزشکیان چیزی جز فراهم بودن زمینه همراهی آرای مذکور با جامعه قدرتمند ۳۵ میلیونی حائزین رای انتخابات باشد.
✍️اینکه کیفر خواست رائفی پور در دو محور نشر اکاذیب و پولشویی صادر گردید، شاید هشدار جدی حکمرانی به دیگر جریانهای خودجوش هم باشد. اما در روزهای خواب زدگی مراکز  مسئول در برابر دین ستیزی و اِباحه گری هیاتهای مداح سلبریتی محور که به کاری جز ترویج و تعمیق خرافه و ابتذال نمی پردازند شاید حکمرانی راهی جز مقابله نداشته باشد. مداح سلبریتی هایی که سال هاست خود را در مسند هدایت سیاسی جامعه تا توزیع قدرت در حکمرانی می بینند.
✍️استقبال اسرائیل از ادامه حملات نسبتاً کم اثر علیه بخشهایی از سرزمینی مناطق اشغالی از خاک لبنان و یمن تا عراق چیزی جز امکانی مناسب برای نمایش مظلومیت اسرائیل(ملت یهود در محاصره) نیست.
✍️اینکه مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان دیدار نمایندگان فرمودند: یکی از کارهای بسیار خوب مجلس همین قانون راهبردی است، چنانکه باقری کنی رئیس تیم مذاکره کننده برای بازگرداندن آمریکا به برجام و سرپرست وزارت خارجه دولت سیزدهم هم طی روزهای گذشته که برای سخنرانی در مورد لزوم چند جانبه گرایی به نیویورک سفر کرد فرمودند: مذاکره ایران و ۱+۵ که به توافق اقدام مشترک (برجام) منجر شد بهترین و موفق ترین جلوه چند جانبه گرایی در جهان معاصر بود.
✍️اینکه جریان حامی سردار قالیباف که با نظریه پردازی نواصولگرایی در صدد عبور از جبهه پایداری بودند بدانند قافیه انتخابات را شاید به یک اشاره ی تلویزیونی مریم قالیباف به جلیلی باختند شاید فرصت مناسبی برای بازگشت به صحنه رهبری جبهه جریانهای سیاسی اصولگرایی باشد. اما جریانهای حامی سردار قالیباف هم باید نسبت به قضاوت و عملکرد مردمانی که هنوز هم به اقامه نماز به امامت کاظم صدیقی مفتخرند و در روز بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در حمایت از دولت در شرف تشکیل پزشکیان، نماز جمعه را میدان فحاشی علیه دکتر ظریف می دانند نگران باشند. ۴مرداد

  تعداد بازديدها: 231
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100494
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.