تاريخ انتشار: 19 تير 1403 ساعت 15:48:08
آغاز مقابله با پزشکیان

✍خط و نشان کشیدن جلیلی برای پزشکیان که فرموده: اگر به نسخه من عمل کردید که هیچ در غیر این صورت مانند ۹۶ عمل خواهم کرد. شاید از اعتماد به نفس ناشی از دریافت چنان حمایتی باشد. شاید اگر گوش شنوا و چشم بینایی بود می توانستند اندکی به خط و ربط سامان دهندگان آشوب‌های ۹۶، ۹۸، و ۱۴۰۱ و حتی حمله به مدارس دخترانه و غیره را دریابند. 
✍اینکه تلویزیون از صبح شنبه ناچار از اعلام پیروزی پزشکیان و شکست کاندید مورد پیشتیبانی همه جانبه بود اما به معنای همراهی با رئیس جمهور جدید نبوده و نیست. چنانکه مانند ۹۲ و ۹۶ روحانی شاهدیم که تلویزیون همزمان و بدون وقفه تکرار بازی القاء انتظارات انحرافی مردم از رئیس جمهور منتخب را در دستور کار دارد. چنانکه جریان حاکم بر تلویزیون حالا مدام بر طبل عناوین مشکلات معیشتی، مسکن، ترمیم حقوق پرداختی و امثالهم بعنوان مهمترین خواست مردم می کوبد. تلویزیون درصدد است با القائات مذکور خواست اکثریت رای دهنده به پزشکیان که ناظر بر رفتار و اقدامات مراکز حکمرانی است تا مقابله با افکار مدل گشت ارشاد یا بازگشت به جامعه جهانی و آزادی از بن بست مسکو - پکن و البته رفع مشکلات اقتصادی معیشتی ناشی از اقدامات غلط دولت سیزدهم است تاکید دارند.
✍اینکه از میان ۸-۵ میلیون ایرانی مهاجر ایرانی که به تنهایی از جمعیت چند کشور بیشتر هستند تنها حدود ۸۸ هزار نفر پای صندوق رای ریاست جمهوری آمدند! که با کسر آراء حجاج  و زائران عتبات یا کارکنان و خانواده کارکنان سفارتخانه ها و مراکز وابسته ایرانی قطعاً مشارکت ایرانیان مقیم و مهاجر ناچیز خواهد بود!؟ حتماً چیزی جز شکست دولت سیزدهم در ادعای چند باره جذب اعتماد ایرانیان مهاجر نیست. یعنی ادعای کسب اعتماد و جذب ایرانیان مقیم که برای چیزی جز دستیابی به امکان زندگی و زندگی فاقد استرس روزانه به ترک خانه و کاشانه تن ندادند ناکام بودند. چنانکه ترک انتخابات ۶۱ درصدی مردم ایران در مرحله اول و اصرار ۵۲ درصدی ایرانیان به بی اعتنایی به انتخابات در مرحله دوم و شکست سنگین رقابت چهار کاندید همسو با پزشکیان (فاقد پشتوانه گروهی و جریان قدرت) معنایی جز شکست در بازی با کارت سوخته دولت سیزدهم نداشت. اما ایکاش پزشکیان بتواند با تکیه بر حمایت مستقیم ایرانیانی که پای صندوق رای انتخابش کردند یا جمعیت بسیار بزرگتر از ایرانیان که بر پیام مشروعیت زدایی از انتخابات اصرار کردند، موضوع به موضوع و مسئله به مسئله به خواست اکثریت رای دهندگان و اکثریت بزرگتر بی اعتماد به انتخابات پاسخ داده و اعتماد اجتماعی را در سطحی معقول به ایران و ایرانیان بازگرداند.
✍اینکه طبق ادعای معاون اول الان از ایرانی آباد و مرفه برخورداریم اما مشخص نیست در ایرانی چنین آباد و پیشرفته چرا تلویزیون هنوز خطاب به پزشکیان مهمترین دغدغه و خواست فراگیر مردم ایران حل معضلات و مشکلات معیشتی اعلام می کند!؟ چرا بر طبل اقتصاد ویرانه مبتلا به بالاترین نرخ رکود تورمی و بالاترین نرخ ضریب فلاکت در جهان و ناترازی فاصله طبقاتی و نابودی عدالت اجتماعی می کوبند!؟ چرا وقتی معاون اول از رفع ناترازی برق می گفت و اینکه هیچ مرکز تولیدی و عمومی برای جبران کسری برق تعطیل نیست توجه نداشت که هفته گذشته تعطیلی حدود ۱۷ سازمان دولتی خبری شد یا فلان مدیر فولاد مبارکه در مصاحبه خبری دیروز از افت ۲۰۰ هزار تنی تولید فولاد در سالجاری به دلیل قطع برق تابستانی خبر داد.
✍اینکه بسیاری از دختران و زنان مراجعه کننده به حوزه های رای گیری دور اول و دوم حتی در حوزه مسجد ابوذر (محله فلاح) و مسجد الرسول نازی آباد از کمترین حجاب ممکن برخوردار بودند یا عروس مراجعه کننده در حوزه رای گیری فلان شهرستان با لباس عروس مختص داخل سالن بانوان در پای صندوق حضور یافت و تلویزیون اصرار به پخش تصویرش را داشت چیزی جز تکرار رفتار متظاهرانه تلویزیون در ادوار گذشته نبوده و نیست. دختران و بانوانی با وضعیت حجابی درحالی‌که حالا توسط تلویزیون از حضورشان پای صندوق رای در مساجد پوشش خبری کامل تهیه می شود یعنی علی الظاهر همه آنها که خیابان را پادگان می خواستند راهی جز تمکین نداشته و ندارند.
✍اینکه رای چهار میلیونی همتی در مواجه به پنج کاندید همسوی ۱۴۰۰ به رای ۱۰.۵ میلیونی مرحله اول رقابت پزشکیان با چهار کاندید همسو رشد داشت و با دعوت های صورت گرفته ۳ میلیون رای قالیباف برای جلیلی و ۶ میلیون رای جدید ورودی مرحله دوم نسبت به مرحله اول هم به حساب پزشکیان واریز گردید تا انتخابات ۱۶ به ۱۳ میلیون به نفع پزشکیان خاتمه یابد قطعاً برخلاف برخی ادعاهای غیر صحیح می تواند بیانگر شرایط ناشی از ورود ۵۱٪ جمعیت حائز رای بی اعتنا و بی اعتماد به انتخابات به مشارکت در انتخابات باشد همانی که در انتخابات فزاینده حداکثری ۷۶، ۸۰، ۸۸، ۹۲ و ۹۶ شاهد بودیم. ۱۸تیر

  تعداد بازديدها: 217
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100348
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.