تاريخ انتشار: 05 تير 1403 ساعت 02:18:05
مناظره ایران و جهان امروز

✍اینکه برخی کاندیداها با طرح وعده های پرداخت نقدی، تسهیلات تا استخرهای خانوادگی همجوار و ... به مردم شاید چیزی جز توهین آمیزترین رفتار با شعور اجتماعی و شخصیت مردم ایران و حتی جمعیت تکلیفی حمایت رای دهنده به این جماعت نباشند. اما هموطنان رای دهنده تکلیفی یا انتخابی به این کاندیداها هم باید با هوشمندی و تشخیص قابل احترامی که دارند مانع از ادامه چنین رفتار زننده و تحقیرآمیز باشند.
✍اینکه حجت الاسلام نصرالله  پژمانفر عضو کلیدی جبهه پایداری نماینده و رئیس کنیسیون فرهنگی ادوار نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس در اظهارات اخیر فرمودند: سعید جلیلی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی در ده روز خانه نشینی احمدی نژاد رئیس جمهور، اداره امور دولت را در اختیار داشتند بنابراین از تجربه مدیریت عالی اجرایی برخوردار است در وحله اول به این معناست که پژمانفر علی رغم چهار دوره نمایندگی و ریاست کمیسیون مجلس هنوز هیچ برداشتی از مفهوم تجربه اجرایی در سطح مدیریت عالی کشور ندارد، ضمن اینکه ریاست جلسات دولت در ده روز قهر و خانه نشینی احمدی نژاد توسط رحیمیان معاون اول رئیس جمهور اداره شده بود چنانکه پس از سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی اداره امور دولت توسط مخبر معاون اول انجام می شود.
✍اینکه چرا برنامه تبلیغی سعید جلیلی مورد حمایت جبهه پابداری را در میدان تحت تصرف برخی هیاتهای ویژه برگزار می کنند با توجه به مسیر اعلامی جشن ده کیلومتری غدیر قابل توضیح است، هرچند هوار بکشند که چه اتفاق جالبی است که اتفاقی پیش روی سعید جلیلی قرار گرفته است و هیاتهای ویژه و ارگان‌های ذی مدخل حتماً در صدد هزینه سازی اعیاد مذهبی برای کسب رای در بازی انتخاباتی نیستند و اتفاقی باورهای زلال مذهبی را در سیاست ورزی انتخاباتی قدرت به هیچ گرفتند.
✍اینکه بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی فراجا قرار است بیش از ۸۰۰۰ خودرو توقیفی به جرم کشف حجاب رفع توقیف و ترخیص شوند حتماً ارتباطی با فضای انتخاباتی کشور نداشته و به مناسبت عید غدیر و شادمان سازی مردم انجام شده است. اما ایکاش فراجا به منظور حفظ کیان انتخابات با چند روز تاخیر اقدام می کرد.
✍اینکه ارنستو چه گوارا از چهره های شاخص انقلاب کوبا، آمریکای جنوبی و جهان فرمود: حاکمان و دیکتاتورهای زیادی دست به دست دادند تا ما را دفن کنند. آنها غافل بودند که ما بذر بودیم. ما حرفهای دشمنان را فراموش کردیم. اما سکوت دوستانی را که نیاز داشتیم هرگز فراموش نمی کنیم. شاید می توانست راهنمای مناسبی برای کاندیداهای مقابل پزشکیان باشد تا بدانند چرا در انتخابات با حضور حداکثری مردم ایران راه به جایی نبرده و دستاوردی جز ترد از ارکان قدرت منتخب مردم ندارند.

✍اینکه عنوان چهارمین مناظره کاندیداها را ایران در جهان امروز انتخاب کردند شاید فرصتی است تا مخاطبین و رای دهندگان با هر گرایش و سلیقه درک و عمق فهم کاندیداها از واقعیت ایران و جهان لحظه به لحظه در حال تحول و منطقه پیرامونی در حال اوج گیری غیرقابل تصور را مورد ارزیابی قرار دهند. فرصت مناسبی است تا بدانیم چرا از آرزوی زندگی و سفر در مقاصد گردشگری جهان به آرزوی حضور در اربیل کردستان عراق و هرات افغانستان تا آذربایجان و ارمنستان و نهایتاً چند روز زندگی در استانبول و آنتالیای ترکیه و دبی امارات رسیدیم.۴تیر

  تعداد بازديدها: 101
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=100210
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.