تاريخ انتشار: 25 فروردين 1403 ساعت 00:12:19
کاظم صدیقی در نماز جمعه: از رهبر انقلاب و مردم عذرخواهی می‌کنم/ با غفلت باعث هجمه به ملت ایران شدم/ مردم ما را می‌دیدند گریه می‌کردند

امام جمعه موقت تهران: شبکه‌های مجازی قتلگاه جوانان و مسلخ آبرو‌ها شده و این طلبه و سرباز ناچیز آنان را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت موجب شدند که دل مردم شکسته شود. مردم ما را می‌دیدند گریه می‌کردند. از اینکه ما باعث شدیم به شما حمله شد، از شما مردم ایران و رهبر انقلاب عذرخواهی می‌کنم. خیلی بدهکار شما مستمعین این دو دهه خطبه‌های این ناچیز هستم...اسیر شایعات نمی‌شویم، دروغ نمی‌گوییم، غیبت نمی‌کنیم و با اخلاق الهی انسجام دل‌ها رابه دست می‌آوریم.

    خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند بلکه مردم را می‌زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می‌کنم. این‌ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آن‌ها را محفوظ بگردان.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام  کاظم صدیقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: امت مومن و بابصیرت و همچنین نفس ضعیف خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا هم توشه آخرت و هم لباس است. انسان باتقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود.

  تعداد بازديدها: 218
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=99581
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.