تاريخ انتشار: 18 فروردين 1403 ساعت 18:06:08
تظاهر اسرائیل به اجرای قطعنامه سازمان ملل

✍اینکه بانک مرکزی سکه فروشی اسفند ۱۴۰۲ ربع سکه را حدود ۱۰.۵ به ۱۶ و امروز بالای ۱۸ میلیون تومان رساند یعنی دارائی اسمی دلار و طلای در اختیار دولت به هر میزان که بود حدود ۸۰٪ افزایش یافت یعنی اگر براساس اظهارات غیر رسمی پراکنده از حدود ۸ هزار تن طلای ۲۴ و ۲۵ میلیارد ذخیره ارزی به قیمت اسمی پول ایران (ریال) بالغ بر ۳۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) برخوردار شده است که با افزایش های آتی خود ساخته دلار ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ همت افزایش خواهد داشت. افزایش درآمد اسمی دولتی که از دیدگاه اقتصاد معنایی جز نابودی تتمه ارزش نقدینگی و سپرده مردم و گسترش فقر مطلق ندارد.
✍اینکه سردار پاسدار سعید منتظر المهدی معاون و سخنگوی پلیس فرمودند اساسا در تولید آثار هنری و نمایشی بخش قابل توجهی تخیل و قصه پردازی است. متاسفانه سریال اژدهای هفت سر قبلاً ساخته شده طبیعتا اگر قرار بود الان ساخته شود. اجازه نمی‌دادیم حتی یک فریم پلیسی بدون نظارت و تایید کارشناسان انتظامی تصویربرداری شود چه برسد که پخش شود. حتماً حرف درستی است. چرا که سریال‌های مبتنی بر تخریب دولت مانند گاندو، خانه امن، اژده های هفت سر و ... تنها مختص ریاست جمهوری حسن روحانی می باشد. والا چه کسی است که در دوره های یکدستی حتی جسارت ساخت یک برنامه انتقادی از دولت داشته باشد.

✍اینکه شیخ علیرضا پناهیان که در منبر سال گذشته حدیث مکارم اخلاقی منتسب به رسول مکرم اسلام(ص) را غیر موثق و از مکارم اخلاقی به بزرگترین ظرفیت برای مقابله با اسلام نام برد هیچ مرجع تقلید و حوزه علمیه ای زحمت مقابله با این سخنان را متقبل نشد تا حالا که در تلویزیون نشسته و می گوید تنهایی امام علی(ع) از گوشت تلخی پیامبر اسلام(ص) در برخورد با مسلمانان و بعیت کنندگان بود!. 
✍اینکه چرا مراجع تقلید، حوزه ها و علما در برابر این حد از جسارت به ساحت پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) ساکتند و هیاتها و مداحان حکومتی هم حالا قرار نیست مدعی باشند حرف جدیدی نیست. اما شاید یادآور ۲۰فروردین۱۳۷۷  باشد که گنجی در یادداشتی که در روزنامه صبح امروز مناشر شده بود نوشت عاشورا معلول تعارض‌های قومی و نتیجه خشونت پیامبر (ص) در بدر و حنین بود !. یادداشت جوانی غیر معمم که با استرجا، وامصیبتا توسط مراجع قم، علما و حوزه های دینی روبرو شد و همه ضمن صدور حکم نامبرده چه ها که نگفتند و نکردند. اما امروز در برابر سخنان عجیب شیخ پناهیان همه با هم خاموشند. 
✍اینکه اسرائیل در تصمیمی بسیار هوشمندانه ورود محدود و تحت کنترل کمک‌های بشر دوستانه مورد تاکید جامعه بین الملل و مبتنی بر قطعنامه اخیر سازمان ملل را از طریق گذرگاه بیت حالتون در شمال غزه اعلام کرد چیزی جز حفظ شرایط بسیار دشوار ساکنین غزه پناه گرفته در رفع در جنوب غزه نیست. یعنی اسرائیل ضمن تظاهر به رعایت خواست مندرج در قطعنامه سازمان ملل مبنی بر ارسال کمک‌های غذایی و دارویی بشر دوستانه بر محاصره و اعمال فشار کشنده بر بیش از ۱.۷ میلیون فلسطینی گرفتار در اردوگاههای پناهندگان رفع اصرار دارد. یعنی اجازه ارتباط گیری به هیچ کشور با پناهندگان رفح و سایر فلسطینیان ساکن ویرانه های غزه را نخواهد داد. 

  تعداد بازديدها: 329
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=99534
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.