تاريخ انتشار: 14 فروردين 1403 ساعت 02:47:31
حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه

✍️اینکه اسرائیل حداقل طی دهه گذشته بطور رسمی در ترور برخی شخصیت‌های علمی و فرماندهان ارشد ایرانی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و عمق کشورمان دست داشته و بارها از حمله و تخریب برخی تاسیسات نظامی ایران تاکید کرده است چیزی جز ورود رسمی محدود و غیر رویاروی طرفین در مقابله نیست. اما حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه و هدف قرار دادن بلند پایه ترین مقامات نظامی سپاه قدس ایران مستقر در سوریه - لبنان را باید فصل جدیدی از رویارویی نظامی دو کشور دانست.
✍️اینکه چرا همزمان با فصل جدید مذاکرات آتش بس در غزه و تبادل اسرای دو طرف یا چند ساعت بعد از عمل جراحی نتانیاهو و گسترش اعتراضات داخلی اسرائیل در تل اویو و برخی شهرهای مهم اسرائیل علیه ادامه جنگ در غزه و ... شاهد حمله موشکی به کنسولگری ایران در سوریه هستیم که منجر به شهادت فرماندهان ارشد نظامی ایران در سوریه شده است معقول و منطقی به نظر نمی رسد و حتماً نیازمند بررسی جدی است که قطعاً مراکز مسئول کشورمان در همین لحظات به همین مهم مشغول می باشند. اما پاسخ ایران به چنین گستاخی خونینی چه خواهد بود؟ آیا با حمله متقابل موشکی به مراکز حکومتی و هدفگیری جمعی مقامات اسرائیل فصل جدید و بدیع رویارویی نظامی ایران - اسرائیل آغاز خواهد شد؟ حتماً در همین لحظات دهها مقام عالی رتبه سیاسی- نظامی و امنیتی از مراکز مسئول در حال بحث و گفتگوی گزینه های مختلف و متقابل احتمالی هستند و ان شاءالله با بهترین جمع بندی تصمیم به اقدام خواهند گرفت.
✍️اینکه آتش جنگ با فاصله ایران - اسرائیل بعلاوه متحدانش آغاز گردد قطعاً با حمایت و مداخله به نفع ایران از طرف هیچ کشوری در منطقه و حوزه پیرامونی همراه نخواهد بود. شاید حکام جنوبی خلیج فارس تا آذربایجان و ارمنستان و حتی ترکیه، عراق و پاکستان تنها به انتظار نتیجه بنشینند. شاید سازمان ملل هم جز دعوت به بردباری و پرهیز از گسترش درگیری حرفی نداشته باشد. 
✍️اینکه ادامه وضع فعلی بنابر تصمیم اتخاذ مقامات سیاسی - نظامی کشورمان چه خواهد شد نمی دانم اما همه دستگاه‌های مسئول باید بدون فوت وقت و بدور از اعمال احساسی و با عبور از هر مسئله و موضوع فرعی نسبت به روشنگری هوشمندانه افکار عمومی پرداخته و افکار عمومی را آماده همراهی و ایستادگی با هر تصمیم ممکن بنمایند. باید در صورت لزوم مردم را حتی تا آمادگی برای پذیرش شرایط جنگی متفاوت از جنگ هشت ساله با عراق کرد، جنگ با فاصله که بیش از نیروی رزمی در میدان مقابل با نیروی دشمن ناگزیر از اتکا بر تسلیحات دور برد خواهد بود. باید همه ایرانیان را به درک وضعیت حاد موجود رهنمون و به یکدستی در دفاع از ایران و یکایک فرزندان در خون خفته کشورمان در کنسولگری برسانیم تا آماده شاید جنگی تمام عیار باشند.      ۱۳ فروردین

  تعداد بازديدها: 338
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=99503
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.