تاريخ انتشار: 28 تير 1402 ساعت 13:59:11
از ما که گذشت / نقدی بر عملکرد شهرداری تهران در نمایشگاه عطر سیب

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

سلام علیکم
با توجه به اعلام رسمی و رسانه ای برگزاری نمایشگاه عطر سیب از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۴ تا ۱۴۰۲/۴/۲۸ در میدان امام حسین(ع)
امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۸ جهت حضور در نمایشگاه و دریافت بن کمک و خرید اقلام مورد نیاز برای هیئت با یکی از دوستان هیئتی هماهنگ میکردم که بطور اتفاقی مطلع شدم دیگر کمک به هیئت ها انجام نمی شود ، برای اطمینان از خبر فوق با شماره همراه آقای(ص) از مسئولین نمایشگاه تماس گرفتم که ایشان اعلام کرد از دو روز پیش بن های خریدی که شهرداری داده بود تمام شده و دیگر مراجعه نکنید یعنی عملا فقط دو روز نمایشگاه دایر بوده است ، عرض کردم برای تمدید مجوز هیئت چکار کنیم که فرمودند به سازمان تبلیغات میدان بهارستان روبروی بیمارستان طرفه مراجعه کنید .
این در حالی است که اخبار صدا و سیما مرتب در حال تبلیغ نمایشگاه عطر سیب است .
با خودم گفتم واقعا ایراد به شهرداری وارد است چرا که سازمان تبلیغات اسلامی سال هاست آمار مساجد و هیئات مذهبی دارای مجوز قانونی را به شهرداری اعلام می کند و شهرداری هم بر این اساس می بایست نسبت به تهیه بن های خرید اقدام می کرد.
اگر چه پرداخت مبلغ شش میلیون تومان به هیئت ها براساس سال قبل و بدون در نظر گرفتن تورم افسار گسیخته در مقابل هزینه های سنگینی که هیئات به عشق حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) متقبل می شوند رقم قابل توجهی نیست اما از کنار این بی احترامی به مدعوین به آسانی نمی توان گذشت.

به نظر می رسد آنچه مد نظر شهرداری تهران است سرهم بندی انجام این خدمات ارزشی به منظور ارائه ی گزارش از توانمندی!!! و یا بهره مندی از مدیری ناتوان در برگزاری این نمایشگاه است آنهم در شرایطی که دشمنان اسلام تمام قد برای مواجهه با این مراسم و فرصت ارزشمند اسلامی ایستاده اند و از هیچگونه هزینه کردی اباء ندارند
ان شاءالله این هماهنگی ها در سالهای آتی به نحو صحیحی  صورت بگیرد ، از ما که گذشت ...

  تعداد بازديدها: 1332
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96729
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.