تاريخ انتشار: 29 خرداد 1402 ساعت 01:09:49
فروش روزانه ۲میلیون بشکه نفت

✍با توجه به وضعیت قطعی آب تهران و کرج شاید سوال مناسبی است که بیندیشیم اگر پدافند یکپارچه نفوذ ناپذیر چند لایه یا سایر نیروها روزی در تشخیص استحکامات دشمن مثلاً سد کرج یا لتیان را هدف حمله موشکی قرار دهند چه خواهد شد؟
✍اینکه رئیسی بدون حضور سرلشکر رضائی اقتصاددان در منصب معاونت اقتصادی رئیس جمهور ادامه مسیر را چگونه طی خواهد کرد بماند. اما در سفر راهبردی به ونزوئلا ، کوبا و نیکاراگوا که حتماً در سفرهای محمد خاتمی و احمدی نژاد یا روحانی نمی توانسته راهبردی باشد حداقل قبل از اعلام راه‌اندازی خطوط تولید مونتاژ ایران خودرو و سایپا باید به فهم دلائل تعطیلی مجموعه های مذکور می پرداخت چنانکه باید قبل از اعلام ضرورت اصلاح نظام حکمرانی در سازمان ملل که باید از دولت‌ها به نفع حضور مردم تغییر یابد اندکی هم به ضرورت تغییر نظام حکمرانی حاکم پایه به نفع نظام مبتنی بر منافع و مصالح مردم می اندیشید تا نظام حکمرانی مدام از ضرورت یکدست سازی عناصر حاضر در قدرت نگوید یا می توانست در سفر روسای جمهور کشورهای دوست راهبردی چین و روسیه به تهران بر ضرورت اصلاح نظام ظالمانه و استعماری حاکمیت پنج کشور آمریکا، انگلستان، فرانسه ، روسیه و چین بر شورای امنیت سازمان ملل بگوید.
✍اینکه خانم جمیله علم الهدی جز همسری رئیسی بودن چه مسئولیتی در دولت دارد نمی دانم اما باید بداند که همراهی با همسرش در سفرهای خارجی به منزله برخورداری از مسئولیت حکومتی و سخنگویی مردم ایران نیست و هرگز نمی تواند با قرار گرفتن در مجاورت پرچم جمهوری اسلامی ایران که باید نماد رسمی ایران باشد به مصاحبه، ملاقات رسمی و اعلام موضع اقدام کند ، قطعاً هیچ بانویی ایرانی اعطای نمایندگی به امثال جمیله علم الهدی را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
✍اینکه رئیسی در دیدار وزیر خارجه عربستان گفت هیچ مانعی برای توسعه روابط با کشورهای اسلامی نداریم علی رغم مغایرت با شرایط انزوای روابط خارجی ایران نیازمند توضیح در مورد انزوای سیاسی ایران و قطع روابط عربستان و بسیاری کشورهای اسلامی با جمهوری اسلامی ایران بود. ایکاش رئیسی و وزیر خارجه دولتش پس از امتناع شاهزاده فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در بازگشایی سفارت و کنسولگری و دستور تغییر سالن مصاحبه با خبرنگاران مزین به عکس سردار سلیمانی که تحقیر دوباره ایران در تهران بود می توانستند به سرانجام عناصری که در راستای تامین منافع و خواست صهیونیسم به اشغال سفارتخانه های عربستان(نماد کشورهای عربی ) و انگلستان(نماد کشورهای اروپایی و آمریکایی)در تهران اقدام کردند اشاره کنند. ایکاش رئیسی می توانست شرافتمندانه در مورد اعطای پست جدید حکومتی به یکی از عناصر داعشی مهاجم به سفاتخانه ها که در آستانه ورود شاهزاده بن فرحان وزیر خارجه عربستان به تهران انجام شد توضیح دهد.
✍اینکه تیتر کیهان مبنی بر فروش روزانه ۲میلیون بشکه نفت ناقض ادعای صادرات ۳.۶ میلیون بشکه روزانه سال گذشته مقامات عالی دولت است مهم نیست اما هنوز هیچ کس توضیح نداده است که درآمد روزانه ۴۰۰-۲۰۰ میلیون دلاری(۱۸۰ - ۹۰ میلیارد دلاری هجده ماهه دولت) که بنابر ادعای دولت قابل وصول و انتقال به حساب‌های ایران است، کجاست؟ با درآمد قابل وصول ۱۸۰ - ۹۰ میلیارد دلاری هجده ماهه گذشته چه کرده اند؟ درآمد ۱۸۰ - ۹۰ میلیارد دلاری قابل وصول هجده ماه گذشته توسط کدام مقامات و مراکز خارج از دولت و برای چه موارد مشخصی هزینه شده است؟ چرا علی رغم درآمد نفتی قابل وصول مذکور اقتصاد معیشتی ایران هر روز سحت تر می شود؟ اگر درآمد نفتی ادعایی در جریان است چرا جمعی در مسیر احیای برجام آمریکایی تلاش می کنند و بر نظارت‌های عالی آژانس بین المللی انرژی اتمی می کنند؟ ۲۸ خرداد

  تعداد بازديدها: 1244
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96468
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.