تاريخ انتشار: 23 خرداد 1402 ساعت 00:18:14
به درک واصل شدن یکی از سیاه ترین چهره های گروهک منافقین

✍️اینکه بسیاری از ایرانیان در سایه هیاهوی خبرهای تلخ و سیاه روزانه با مفهوم شادمانی و امید به فردایی بهتر بیگانه شدند حرف جدیدی نیست و یک نظر به صفحات اول روزنامه های یومیه کافی است تا بدانیم چرا در ایران امروز نمی توان و نباید شاد زیست. شاید به همین دلیل بود که علی رغم عبور از تندباد  سیاه روزهای فراگیری کرونا که با ۷۰۰ جان باخته همراه بود و امروز تقرباً به صفر رسیده است از مرگ کرونا شادمانی ملی نداشتیم.
✍️اینکه دیروز خبر احتمال به درک واصل شدن یکی از سیاه ترین چهره های گروهک منافقین یعنی مسعود کشمیری منتشر شد گویی مسئله و اولویت نبود. حال آنکه کشمیری ملعون بعنوان یکی از عناصر شبکه نفوذ گروهک منافقین فردی است که با انفجار دفتر نخست وزیری، رئیس جمهور محمد علی رجایی و نخست وزیر محمد جواد باهنر را به شهادت رسانده و مانند محمدرضا کلاهی عامل بمب گذاری دفتر حزب جمهوری که به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از مقامات عالی رتبه کشور منجر شد از کشور خارج شد.
✍️اینکه مسعود کشمیری مانند محمدرضا کلاهی ملعون پس از حدود چهل سال چطور و به دست چه کسانی به درک واصل شد مهم نیست اما حضور و اقامت کلاهی در هلند و کشمیری در فرانسه بعنوان دو تروریسم جنایتکار باید نکته کلیدی سوال ایران از دولت‌های هلند و فرانسه باشد. باید دادگاه ویژه رسیدگی به جنایت محمدرضا کلاهی و مسعود کشمیری عوامل نفوذی گروهک منافقین و عامل جنایت بمب گذاری در دفتر حزب و نخست وزیری تشکیل و پرونده های تروریستی باز مذکور را مکرد رسیدگی قضایی دقیق قرار دهد. ۲۲خرداد

 

  تعداد بازديدها: 1370
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96420
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.