تاريخ انتشار: 04 خرداد 1402 ساعت 01:43:20
درخواست مدام از مردم یرای خرید بیش از نیاز مرغ طی اواخر سال گذشته!

✍️اینکه پویا ایدنی استاد بزرگ و عضو جوان تیم ملی شطرنج کشورمان هم طی روزهای گذشته مهاجرت به فرانسه را به زندگی در ایران ترجیح داد حرف جدیدی نیست و شاید خبر اعطای یک ست کتری و قوری به سارا عبدالملکی نائب قهرمان آسیا بعنوان هدیه قدردانی به فهم چرایی مهاجرت پویا و بسیاری دیگر مکمل کند.
✍️اینکه معاون اول رئیس جمهور در نخستین جشنواره جایزه ملی جوانی جمعیت فرمودند باید از مسکن، معیشت و مسائل رفاهی در امر فرزندآوری غافل شد و این توقع که خانواده‌های ایرانی بدون توجه به این مسائل به فرزندآوری ترغیب شوند نادرست است در عین حال رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نرخ پائین باروری در ایران اظهار کرد تنها دستگاهی که نرخ ازدواج و تعداد موالید آن افزایش یافته سپاه پاسداران است حتماً موضوع قابل بررسی است
✍️اینکه اواخر سال گذشته مقامات و وزارت جهاد کشاورزی مدام از مردم درخواست کردند به میادین مراجعه و برای افزایش قیمت مرغ یا امکان ادامه تولید نسبت به خرید بیش از نیاز مصرف خانوار اقدام کنند که ملت نجیب ایران هم چنین کردند حالا با افزایش مهار ناپذیر قیمت‌ سالجاری گویی همه با هم صُم و بُکم در خواب هستند و حالا هیچ مدیری نیست که در مورد مرغ کمیاب یکصد هزار تومانی به مردم توضیح دهد.
✍️اینکه چرا با چند جمله معترضه دکتر غنی نژاد در مناظره با دکتر درخشان و حالا علیزاده برخی به شدت هراسان برآشفته و به فحاشی معمول متوسل شدند، حرف جدیدی نیست شاید حالا همه به دلائل اصلی تلاش برای قطع دسترسی مردم به شبکه های اجتماعی ارتباطی خارج از سیطره دولت پی برده باشند.
✍️اینکه دو خبرنگار خانم بیش از هشت ماه هنوز در حبس بسر می برند ، در شرایطی که فرزند میرسلیم محکوم به همکاری با گروهک تروریستی منافقین و فرزند امیر صالحی فرمانده ارشد ارتش محکوم به فساد مالی و .... به حکم بخشش پدرانه مقتدرانه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند شاید به این معناست که اگر سارا عبدالملکی نائب قهرمان آسیا هم اگر رو پیراهنش چیزی نوشته بود شاید بجای دریافت کتری و قوری بعنوان هدیه قهرمانی می توانست حداقل یکی از کارخانه های سازنده کتری و قوری را بعنوان هدیه دریافت کند. ۳خرداد

  تعداد بازديدها: 1088
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=96268
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.