تاريخ انتشار: 11 فروردين 1402 ساعت 01:51:07
سردرگمی پرداخت معوقات معلمان

✍️اینکه پس از طرح شعار سال "مهار تورم رشد تولید" توسط مقام معظم رهبری حالا رئیسی طی روز گذشته فرمان جدیدی برای تشکیل کارگروه ویژه مهار تورم صادر کرده است اما ایکاش رئیسی توضیح دهد تکلیف فرمان صادره در مهر ۱۴۰۱ مبنی بر تشکیل همین کارگروه به کجا کشید و با توجه به افزایش چند باره قیمت‌ها چه ثمری برای ملت داشت که حالا با صدور فرمان روز گذشته قرار است کارگروه مهار تورم هنوز هم برای مهار تورم تشکیل گردد.
✍️اینکه چرا برخی علی رغم هیاهوی تبلیغاتی دولت معتقدند که تورم خانمانسوز شتابان خواهد بود شاید به داده فرمول محاسبه قیمت فروش سکه در بازار ایران به دلار باشد که براساس فرمول مذکور قیمت فروش سکه عملاً ۷۲ دلار محاسبه می شود واقعیتی که می تواند بی ثمر بودن دلار پاشی دولت توسط بانک مرکزی را توضیح دهد وضعیتی که بنابر آمار و داده های بازار بازدهی سکه را ۱۳۵٪، خودرو ۸۷٪ و دلار را ۸۰٪ اعلام می کند. شرایطی که علی الظاهر برای مدیران اقتصادی دولت حتی در سطح اقتصاددانی چون سرلشکر رضایی معاونت اقتصادی رئیس جمهور قابل هضم نیست.
✍️اینکه دولت هنوز هم در پرداخت معوقات معلمان سردرگم است و هر کس گناه بی کفایتی اسفند را به گردن دیگری حواله می دهد حرف جدیدی نیست اما شاید حداقل انتظار این باشد که وزیر آموزش و پرورش به جرم حواله دادن کم کاری به سمت سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور که حالا توسط معاون اول رئیس جمهور مردود اعلام و مدیریت بی کفایت آموزش و پرورش مقصر اصلی فضاحت اسفند اعلام شد نسبت به برکناری وزیر اقدام تا در باتلاق تورم ۴۶.۵٪ متمایل با ۷۰٪ شنونده یک خبر مسرت بخش از دولت باشیم. ۱۰فروردین

  تعداد بازديدها: 1283
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95834
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.