تاريخ انتشار: 27 اسفند 1401 ساعت 10:13:49
750 افسر رژیم صهیونیستی تهدید به استعفا کردند

طبق گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی 750 افسر بخش‌های مختلف ارتش این رژیم به دلیل سیاست‌های نتانیاهو تهدید به استعفا کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس، روند طغیان نظامیان رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح بنیامین نتانیاهو برای تغییرات بنیادین در سیستم قضایی، وارد نیروهای رسمی و مشغول به خدمت شده است و اخیرا 750 نفر از افسران نیروی هوایی، سازمان اطلاعات ارتش، عملیات ویژه و بخش سایبری تهدید به استعفا کرده‌اند.
شبکه هفت رژیم صهیونیستی روز جمعه خبر داد که تمرد و طغیان در نیروهای نظامی از بخش نیروهای ذخیره وارد کادر رسمی شده است. بخشی که به تعبیر این شبکه عبری‌زبان شبکه اعصاب ارتش محسوب می‌شود.
طبق این گزارش 100 نفر از افسران نیروی هوایی و اداره اطلاعات ارتش در نامه‌ای اعلام کرده‌اند که در صورت تصویب نهایی طرح کابینه نتانیاهو برای تغییرات اساسی در سیستم قضایی، از ادامه حضور در ارتش انصراف خواهند داد.
شب گذشته نیز 650 نفر از افسران بخش عملیات ویژه و سایبری اعلام کردند که به جمع دیگر نظامیان معترض به سیاست‌های نتانیاهو می‌پیوندند.
شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که این افسران اعلام کرده‌اند که «تحت حکومت دیکتاتوری» حاضر به خدمت نیستند. یکی از آن‌ها به شبکه 12 گفت: «پس از پاسخ منفی دولت به طرح هرتزوگ، امیدمان را از دست دادیم و مجبور به گرفتن چنین تصمیمی شدیم».
او افزود: «هیچ روزی گمان نمی‌کردیم که اسرائیل از درون با تهدید موجودیتی مواجه شود، این بدترین کابوس ماست».
در این میان «نداف ارجمان» رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیست)شاباک) نیز در واکنش به موج طغیان در ارتش این رژیم گفت که به شدت از هم پاشیدگی نهادهای حاکمیتی و نهادهای امنیتی و آغاز موج استعفاها هراس دارد.
پیش از این نیز از ابتدای آغاز اعتراضات بی‌سابقه علیه نتانیاهو، صدها نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که دیگر حاضر به ماندن در ارتش نیستند.
با وجوداین اعتراضات که وارد سومین ماه خود شده است، کنست رژیم صهیونیستی، دوشنبه شب پس از چندین ساعت مناقشه، در قرائت اول خود، با 61 رای موافق و 51 رای مخالف با لایحه اصلاح قضائی مد نظر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم موافقت کرد. لایحه اصلاحات قضایی برای تصویب نهایی و اجرا، نیازمند، دو قرائت دیگر در کنست است.

  تعداد بازديدها: 479
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=95722
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.