تاريخ انتشار: 08 دي 1401 ساعت 14:14:40
شیخ غرب زده !

✍️اینکه شیخ حسن روحانی که به فرمایش جریان اصولگرایی میتواند خائن، وطن فروش، غرب زده، مرعوب آمریکا، جاسوس انگلیس نامیده شود یا شیخی که در چشم به هم زدنی ۲۲ میلیون رای مردم نجیب و شریف ایران را در برابر عصیانگری و گردنکشی عناصر قدرت هیچ کرد شیخ روحانی که باید به حرمت ۲۲ میلیون نفر از مردمی که به دروغهای او اعتماد کردند ! در روزی که در برابر کارگزاران و مردم سکه یک پولش می کردند و می خندیدند توانست شرافتمندانه ایستاده و لااقل یک جمله که نه یک کلمه بگوید .
✍️اینکه دکتر شیخ حسن روحانی یا به تعبیر امثال حجت الاسلام ذالنور و کریمی قدوسی و بسیاری دیگر ، شیخ غرب زده وطن فروش ! را مانده و رانده بدانیم حرف جدیدی نیست اما شیخ حسن روحانی شاید در این روزها بیندیشد اگر بازگشت به ۷۸ ممکن بود در مورد برخورد با اعتراضات دانشجویی آنروزها و مواردی مانند نظریه لوله سازی امثال سردار قالیباف و تهاجم به خوابگاههای دانشجویی دانشگاه تهران و تبریز تا پرونده قتل های زنجیره ای و بسیاری دیگر به چه راهی می رفت؟ شاید اگر این شیخ حسن در مراسم بزرگداشت آقا مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران بر منبر بود و برای اولین بار روح الله آیت الله العظمی خمینی را امام خمینی نمی نامید تا پس از چهار دهه مجاهدت چنین تهدید و تحقیر شود.
✍️اینکه باید هر سال به سالروز عملیات کربلای چهار برسیم و شاهد تشیع پیکر جمع دیگری از شهدای آنروزها باشیم که چیزی جز عمق تاسف نیست ، سالروز فروپاشی حاکمیت امپراطوری کمونیسم (شوروی) هم هست نشانه گذاری که با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا سه گانه شد تا شاید عبرت آموز هم باشد اما در آستانه دلار ۵۰ هزار تومانی و توقف خرید و فروش در بازار علاءالدین تهران ناخواسته گوشی آیفون در دست زینب خانم در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم به خاطرم آمد گوشی که امروز در مرز عبور از ۱۰۰میلیون تومان قرار دارد.
✍️اینکه شاید دلار در آستانه ۵۰ هزار تومان باعث گلایه برخی مراجع عظام تقلید در دیدار سردار قالیباف شد شاید پس از هجده ماه سکوت مراجع با جریان یکدست سازی  شنیدن گلایه هم نیازمند بجا آوردن سجده شکر باشد علی الخصوص که سردار قالیباف رئیس مجلس پس از گلایه مراحع می تواند مانند برخی مقامات دیگر بفرماید من بعنوان نماینده مجلس منتقد شرایط بوده در امور اجرایی دخالت نداشته و حتی در استیضاح وزرا مجاهدت دارم.
✍️اینکه مجلس شورای اسلامی در صدد است با یک مصوبه کمیسیونی اطلاع رسانی در مورد حمله به مردم علی الخصوص زنان و کودکان را تحت عنوان اقدام علیه امنیت ملی جرم انگاری کند شاید تعریف دقیق همان طرحهای صیانت از عفاف و حجاب یا صیانت از فضای مجازی هم باشد طرحی که اطلاع رسانی  گفتگوی خارج از کنترل و نظارت مردم با مردم را عملی ضد امنیتی و اقدامی مجرمانه میداند و شاید دستاوردی جز تبدیل امثال فارس یا تسنیم به جایگاه خبرگزاری تاس اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی نداشته باشد. ۸ دی ۰۱

  تعداد بازديدها: 1604
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94991
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.