تاريخ انتشار: 08 آذر 1401 ساعت 22:06:57
خشم تل‌آویو از تحقیر شهروندان و خبرنگاران صهیونیست در دوحه

منابع صهیونیستی خبر دادند که تل‌آویو از نوع برخورد شهروندان کشورهای عربی با خبرنگاران صهیونیست در دوحه ناراضی و عصبانی است.
کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که وزارت خارجه این رژیم، از طریق هیات دیپلماتیک خود که به صورت موقت در دوحه حضور دارد، «پیام اعتراضی» به قطر و فیفا ارسال کرده است.
طبق این گزارش، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این پیام از اتفاقاتی که برای کادر خبرنگاران و تماشاگران صهیونیست ازسوی هواداران کشورهای عربی رخ داده، به شدت انتقاد کرده است.رژیم صهیونیستی همچنین می‌گوید که باید به خبرنگاران و ساکنان اراضی اشغالی اجازه داده شود که در امنیت کامل تردد کنند.
این رژیم در عین حال ادعا کرده است که قصد داشته در خصوص سفر به قطر به ساکنان اراضی اشغالی هشدار دهد؛ ولی هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.
رسانه صهیونیست: در جام جهانی فهمیدیم چقدر منفور هستیم
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال اذعان کرده که آنها در قطر فهمیدند، چقدر بین جهان عرب منفور است.
این روزنامه در گزارشی به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال در قطر پرداخت و به منفور بودن این رژیم میان کشورهای عربی اذعان کرد. خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه درک کرده‌اند «اسرائیل تا چه اندازه در جهان عرب منفور است»، خاطرنشان کردند: «نه تنها دولت‌ها و حاکمان بلکه نفرت از اسرائیل در بین مردم کوچه و خیابان نیز وجود دارد».
طبق این گزارش، خبرنگاران این رسانه صهیونیست می‌گویند که «بعد از 10 روز اقامت در دوحه نمی‌دانید که ما در اینجا با چه چیزهایی مواجه هستیم. ما نمی‌خواهیم خوب جلوه کنیم اما احساس می‌کنیم که همه از ما نفرت دارند».
خبرنگاران صهیونیست افزودند: «در خیابان، فلسطینی‌ها، ایرانی‌ها، قطری‌ها، مراکشی‌ها، سوری‌ها، اردنی‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها با چشمان پر از نفرت به ما نگاه می‌کنند. جالت توجه اینکه برخی سعودی‌ها هم چنین حسی به ما دارند».
کاریکاتور اسرائیل در جام جهانی
این روزها همچنین شکست نقشه رژیم صهیونیستی برای بهره‌برداری از جام جهانی قطر جهت عادی سازی روابط با ملت‌های اسلامی دستمایه کاریکاتوریست‌های عرب شده و آنها در آثار خود بایکوت خبرنگاران صهیونیست و مخالفت با رژیم صهیونیستی در این جام را در قالب کاریکاتور به تصویر کشیده‌اند.
شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عرب زبان منطقه شاهد بازنشر گسترده فایل‌های ویدئویی از برخورد شدید تماشاگران کشورهای اسلامی با خبرنگاران صهیونیست و بایکوت آنها و همبستگی با ملت فلسطین است. تماشاگران هرجا خبرنگاری صهیونیست می‌بینند، فریاد فلسطین سر می‌دهند و در بیرون و داخل ورزشگاهها پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز در می‌آورند.

*جمهوری اسلامی

  تعداد بازديدها: 526
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94724
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.