تاريخ انتشار: 09 مهر 1401 ساعت 23:05:20
انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج را در دستور کار خود می دانیم

سرلشکر سلامی: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند  را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می‌دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان بخون خفته  در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

سرلشکر سلامی در پیامی شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت،سردار سید حمیدرضا هاشمی ( معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سپاه نیوز؛ متن پیام سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به این شرح است:

شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت ،  سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی ( معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان) و همرزمان شهیدش محمد امین آذر شکر،سعید برهان زهی ریگی و محمد امین عارفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور زاهدان را به محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، آحاد ملت شریف و مجاهد ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند،  که شعاع  درخشش ، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.

 بر هوشمندی ، هوشیاری، بردباری و بصیرت مثال‌زدنی یکایک زاهدانی های مومن که همیشه پیرو آموزه های پیامبر اعظم (ص)  و پاسدار وحدت ، اخوت و یکپارچگی بین مذاهب اسلامی هستند ، درود می فرستم و از همکاری و همراهی آنان با حافظان امنیت و نظم جامعه در لحظات حساس پس از واقعه تلخ و ناگوار اخیر که دست‌های پلید سردمداران نظام سلطه و استکبار به ویژه حاکمان رژیم تروریست پرور امریکا و دولت جعلی و جنایتکار صهیونیستی در فرماندهی تروریست های تجزیه طلب و بقایای گروهک خائن، خبیث و تروریستی عبدالمالک ریگی معدوم دیده می‌شود ، خاضعانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم .

مرزداران  واقعی ایران اسلامی در منطقه راهبردی جنوب شرق به واقع شما مرزنشینان عزیز بلوچ و سیستانی هستید که رزمندگان حافظ امنیت به پشتوانه شما ضربات مهلک و ویرانگری را به اردوگاه  شیطان و تروریست‌های جلاد و خون آشام در این دیار وارد می سازند.

انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند  را در دستور کار خود می دانیم و به مردمان صبور و نجیب این استان اطمینان می‌دهیم راه سردار سرافراز شهید حمیدرضا هاشمی و دیگر شهیدان بخون خفته  در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه های استکبار جهانی و تروریست‌های مزدور و اجیر شده توسط سرویس‌های امنیتی بیگانه تا سر حد شهادت ادامه خواهد داشت.

در پایان تاکید می شود،  به فضل الهی پاسداران انقلاب و بسیجیان دریادل منطقه ،متحد و یکپارچه با سایر نیروهای امنیتی ، اطلاعاتی،  نظامی و انتظامی استان  که امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می دانند ، هرگونه تهدید و خطر در این مسیر مبارک را با قاطعیت ، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  تعداد بازديدها: 1038
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94228
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.