تاريخ انتشار: 08 مهر 1401 ساعت 01:59:14
تشویش اذهان عمومی

✍️اینکه آیت الله احمد خاتمی استاد حوزه و امام جمعه موقت تهران در خطبه این جمعه با اشاره به جنایات رژیم کودک کُش وهابی عربستان سعودی فرمودند: اینترنت یمن را قطع کردند تا فریاد مظلومیت مردم یمن به جهانیان نرسد یا آیت الله حاجی صادقی رئیس دفتر نمایندگی سپاه با اشاره به نقش جوانان در تجمعات اعتراضی اخیر ایران فرمودند: امروز دشمنان به قدری ذلیل شدند که با سوءاستفاده از روحیه هیجانی عده‌ای از نوجوانان و جوانان و تحریک آنان به دنبال براندازی هستند حتماً به رغم گوینده از پشتوانه علمی برخوردار و با استناد به موارد مشخص قابل اثبات هم هست اما چنین ادعاهایی به سوالات بنیادین متعددی میرسد که نیازمند پاسخگویی می باشد.
✍️اینکه ادعای خاتمی حتی با استناد به مصادیق ملموس قابل اثبات باشد مهم نیست اما شاید سوال درست از عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام‌ جمعه موقت تهران این باشد که قضاوت در مورد ۷۵٪ شهدای معظم دفاع مقدس که ۲۳-۱۴ سال داشتند یا بیش از ۳۷ هزار شهید که از پشت میز مدرسه به جبهه رفتند چه خواهد بود؟ چه کسانی و چرا کودکانی چون حسین فهمیده ، بهنام محمدی ، مهدی طحانیان ، علیرضا رحیمی و صدها و صدها کودک دیگر را که با افتخار فیلم ۲۳ نفر را هم در موردشان ساختیم راهی دشوارترین تجربه بشری یعنی جنگ کردند؟
✍️اینکه ادعای آیت الله حاجی صادقی رئیس دفتر نمایندگی در سپاه برداشت درستی از فضای مجازی و اینترنت باشد یا از اطلاعات حداقلی در مورد یمن برخوردار باشد مهم نیست اما آیا قطع اینترنت و دسترسی مردم به شبکه های خبری و ارتباط گیری و اطلاع رسانی به جهان تنها برای حاکمان وهابی و کودک کُش عربستان سعودی مصداق جرم است؟
✍️اینکه هنوز برخی مقامات رسمی و غیر رسمی از انتظار برای انتشار گزارش پزشکی قانونی به عنوان تنها مرجع رسمی در مورد علت مرگ مهسا امینی می گویند و هر ادعایی دیگر را نشر اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی اعلام می کنند حرف جدیدی نیست اما تکلیف تمامی مقامات ، افراد ، رسانه ها و مراکزی که از لحظه اول بر طبل بی گناهی گشت ارشاد در مرگ مهسا امینی کوبیدند چه می شود؟
✍️اینکه چند سلبریتی را به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تحت فشار روانی قرار داده و بازداشت کنیم و متقابلاً مقاماتی با انکار لجوجانه زمینه رویارویی را فراهم کردند و با تکرار ادعا ادامه دهند چیزی جز مصداق بارز تصمیم یکطرفه نیست؟
✍️اینکه عناصر بیگانه و عوامل گروهکی یا عناصر نفوذی جاسوسانی مانند کاترین شکدم اسرائیلی بخواهند از هر مشکل و منازعه داخلی به قصد تشدید آسیب پذیری ایران استفاده کنند بدیهی و قطعی است اما اطلاع از وجود چنین واقعیتی نمی تواند به منزله حق حاکمیت در دعوت به سکوت ، سکون و همصدایی یکطرفه مردم با مراکز حاکمیتی باشد؟ بنابر واقعیت مذکور که تهدید وحدت و امنیت ملی است آیا بجای انتظار از مردم نیازمند درک و تحمل بالا در برابر خواست مردم معترض نیستیم؟ آیا مدیریت حاکمیتی موضوع مرگ مهسا امینی در مرکز پلیس که به اعتراض رسید جز تماس ابتدایی ، ارزشمند و قابل تقدیر رئیس جمهور رئیسی با خانواده داغدار مرحومه امینی حتی به یک مورد اقدام قابل اشاره توسط مراکز مسئول میتوان اشاره کرد؟ ۷مهر۰۱

  تعداد بازديدها: 2206
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94218
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.