تاريخ انتشار: 30 شهريور 1401 ساعت 23:43:10
در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شدند / مجروح شدن ۲۵ نفر

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند. او ادامه داد: در جریان این نا آرامی‌ها ۲۵ نفر از معترضین و نیروهای انتظامی و همچنین مردم عادی که توسط معترضین مورد هجوم قرار گرفتند، نیز مجروح شده‌اند.

دادستان کرمانشاه گفت: متأسفانه در درگیری‌های شب گذشته در کرمانشاه ۲ نفر کشته شده‌اند که مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده ، چرا که این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش  فارس، شهرام کرمی دادستان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های روز گذشته کرمانشاه، اظهار کرد: متأسفانه در جریان اغتشاشات روز گذشته ۲ نفر به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: مطمئن هستیم این اتفاق توسط عوامل ضدانقلاب رخ داده چراکه این افراد با سلاح‌های غیرسازمانی هدف قرار گرفته‌اند.

دادستان کرمانشاه ادامه داد: در جریان این نا آرامی‌ها ۲۵ نفر از معترضین و نیروهای انتظامی و همچنین مردم عادی که توسط معترضین مورد هجوم قرار گرفتند، نیز مجروح شده‌اند.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست، مواظب جوانان و نوجوانان خود باشند تا وارد این قضایا نشوند. چون ضدانقلاب قطعا در صدد برانگیخته کردن جوانان است.

  تعداد بازديدها: 441
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94140
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.