تاريخ انتشار: 30 شهريور 1401 ساعت 23:39:39
در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیارمان استفاده خواهیم کرد / ۶۸ نفر در رشت دستگیر شدند / ۴۳ نفر از عوامل انتظامی، بسیج و سپاه مجروح شده‌اند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه با توجه به اتمام حجت‌های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، پلیس از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد گفت: ۶۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در شهر رشت دستگیر شدند.

به گزارش انتخاب، سرهنگ حسین حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت با هیچ کسی تعارف ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی برخورد با اغتشاشگران و متعرضان به حقوق شهروندان، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

 وی در ادامه از دستگیری ۶۸ نفر از معترضان در دو روز گذشته در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شخصی و دولتی در دو روز گذشته توسط اغتشاشگران تخریب شده است عنوان کرد: ۴۳ نفر از عوامل انتظامی، بسیج و سپاه نیز در حوادث اخیر مجروح شده‌اند.

این مقام انتظامی همچنین از ایراد خسارت به شیشه تعدادی از واحدهای صنفی و بانک ها در خیابان بیستون و لاکانی رشت و حریق یک باب مسجد در سبزه میدان و تخریب ۹ دستگاه خودروی امدادی شامل چهار دستگاه خودروی آتش نشانی، چهار دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس سازمان انتقال خون خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اتمام حجت‌های انجام شده، در صورت تداوم فعالیت اغتشاشگران، پلیس از دیگر حربه‎‌های قانونی در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید پیامدهای قانونی و بلندمدت دستگیری و محکومیت را برای فرزندانشان تشریح کرده و نظارت بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند و مراقب تخلیه هیجانات فرزندانشان باشند افزود: بحمدالله تعداد زیادی از افراد و خودروهایی که در اغتشاشات اخیر نسبت به ایجاد بلوا و تخریب اموال دولتی شرکت داشتند شناسایی شدند.

حسن پور در پایان از شهروندان خواست به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس با توجه به خطرات احتمالی و منع قانونی، از حضور در محل تجمع غیرقانونی خودداری کرده و در این زمینه هرگونه اطلاعات را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  تعداد بازديدها: 415
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94139
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.