تاريخ انتشار: 29 شهريور 1401 ساعت 01:10:11
شهدای معظم محله فلاح

✍️اینکه در شهرداری تهران محله ما را جزیره می نامیدند به دلیل محصور بودن میان اب و جنگل نبود بلکه کوچکترین منطقه تهران و بین دو خط راه آهن تهران - اهواز و تهران - تبریز با دو معبر باریک دسترسی به شهر بودیم، منطقه هفده با مرکزیت فلاح با راهی کردن دهها هزار رزمنده ، هزاران جانباز و تقدیم بیش از ۴۳۰۰ شهید در دفاع مقدس به گوهر بی مثال دفاع از شرافت ایران شناخته می شود، محله شریفی که طی ۴۳سال گذشته هرگز کسی برای انتخاب وزیر ، وکیل ، مدیر و حتی سطوح میانی فرماندهی نظامی کسی سراغ فرزندانش نیامد.
✍️اینکه هر از گاهی می خوانیم که جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت با رهبری دیدار خواهند داشت یا داشتند نمی دانم چرا هرگز از رزمندگان و جانبازان و ۴۳۰۰ خانواده شهید اهالی محله فلاح کسی را نمی بینم مگر نه اینکه بالاترین آمار شهدای آموزشگاههای کشور متعلق به دبیرستان سلمان فارسی و بالاترین آمار شهدا و جانبازان مساجد کشور متعلق به مسجد امام خمینی(ره) این محله است پس چرا طی ۴۳ سال گذشته در هیچ منصبی کشوری و لشکری تا فرماندهی و حتی در جمع دیدار کنندگان پیشکسوت دفاع مقدس نبوده و نیستند؟
✍️اینکه دلاوران غیرتمند محله فلاح به دلیل داشتن دو مشکل لاینحل داماد اشراف و آیات نبوده و زبان تملق و چاپلوسی نمی دانند جایی در کشور نداشته و نخواهند داشت حرفی نیست اما راهی جز زندگی شرافتمندانه را هم نمی شناسند و هنوز به درستی راهی که در برپایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رفتند اعتقاد و اطمینان دارند چنانکه در تقدیم شهدای مدافع حرم هرگز جا نماندند.
✍️اینکه بسیجیان محله فلاح در تاسی به شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و شهادت خود را خادم و فدایی ملت نجیب و مومن ایران اسلامی بدانند حرف جدیدی نیست و شاید پرهیز بسیجیان دلسوخته محله فلاح از رویارویی با مردم در اعتراضات عمومی به عصبانیت برخی منجر و بسیجیان پاک نهاد این محله شریف را مورد غضب قرار داده باشند که حتماً حرف جدیدی نبوده و مهم هم نیست.
✍️اینکه محله فلاح در قلب پایتخت هنوز از کم برخوردارترین نقاط ایران محسوب و در برخی محلاتش مردمانی نان روزانه را به اقساط میخرند اما با نجابت دست یاری به دیگران می دهند ،یعنی هرگز با صاحب منصبان کشوری و لشکری همراه نبوده و به هیچ دسته و گروهی رای نفروختند و چنین مورد کینه و غضب همه قرار گرفتند و حتماً همینطور خواهند ماند و شاید به همین مناسبت از میان تمامی اصحاب رسول مکرم اسلام(ص) و علی مرتضی(ع) نام ابوذر را در تغییر نام میدان فلاح تمسک جستند که در هیچ حکومتی به هیچ کس باج نخواهند داد.
✍️اینکه امروز تمام مقامات به آرامی در حال تبری از عوامل قتل مهسا امینی هستند و در صورت صحت خبر برکناری رئیس پلیس امنیت اجتماعی تهران به نوعی محاکمه مصببین احتمالی می تواند در شرف پذیرش باشد مهم نیست اما ایکاش جوانانی که امروز تحت عنوان بسیج رو در روی دانشجویان معترض به مرگ مهسا امینی در دانشگاه تهران ، امیرکبیر ، بهشتی و ... ایستادند لحظاتی بیندیشند که چه می کنند  اگر دانشجویان معترض برای اعلام اعتراض نام خود را یدک می کشند جوانان بسیج باید بدانند حتی اگر نخواهند در هر اقدامی نام خیل شهدای بسیجی را سرمایه خود قرار می دهند جوانانی که برای حفظ امنیت و آرامش همین مردم با افتخار و بی هیچ منتی در خون غلطیده و شهید نامیده شدند. ۲۸شهریور۰۱                      

  تعداد بازديدها: 1764
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94123
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.