تاريخ انتشار: 25 شهريور 1401 ساعت 18:17:45
سید حسن خمینی: خبر به کما رفتن مهسا امینی احساسات جامعه ما را جریحه دار کرد/ نیروی انتظامی باید پاسخگو باشد و قوه قضاییه با مقصران برخورد قاطع کند

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با اشاره به ماجرای حادثه برای «مهسا امینی»، خاطرنشان کرد: عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روندهای معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در آستانه اربعین سید مظلومان اباعبدالله الحسین(ع) خبر به کما رفتن خانم مهسا(ژینا) امینی پس از حضور در مجموعه نیروی انتظامی ،احساسات جامعه ما را جریحه دار و اذهان را مشوش کرده است.

بدون شک مسئولان نیروی انتظامی باید به صورت شفاف و دقیق نسبت به آنچه که به نام «توجیه و آموزش» بر این دختر ۲۲ ساله رفته است، پاسخگو باشند.

قوه قضاییه نیز با توجه به مسئولیت ذاتی خود، و نیز رویکرد دوره جدید که مبتنی بر پیگیری حقوق عامه و پاسخگویی به افکار عمومی عنوان شده است، با مقصران این حادثه تلخ برخورد فوری و قاطع کند.

عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روندهای معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.

هم چنین لازم است عاجزانه دعا کنیم تا خدای متعال به این خواهر گرامی سلامت عطا کند./ جماران

  تعداد بازديدها: 984
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94092
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.