تاريخ انتشار: 21 شهريور 1401 ساعت 22:30:57
دستگاه قضایی عربستان حکم حبس مبلغ سرشناس مکه را به 30 سال افزایش داد

برخی حساب‌های کاربری حقوقی عربستانی اعلام کردند که دستگاه قضایی این کشور حکم حبس شیخ ناصر العمر، مبلغ سرشناس شهر مکه را به 30 سال افزایش داد.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" عربستان اعلام کرد، دادگاه تجدیدنظر حکم حبس صادر شده علیه ناصر العمر، شیخ مشهور عربستانی را که از سال 2018 (97ش) در بازداشت است، تشدید کرده و از 10 سال به 30 سال افزایش داد.
تا این لحظه مقامات عربستانی هیچ گونه اظهارنظری در تایید یا تکذیب این خبر نداشته‌اند، این در شرایطی است که دستگاه قضایی عربستان این روزها درحال بازنگری در برخی حکم‌های صادر شده در گذشته و افزایش آنها به ده‌ها سال است.دادگاه ویژه عربستان سال گذشته شیخ العمر را به 10 سال حبس محکوم کرده بود.
طبق گزارش حساب کاربری "زندانیان عقیدتی" شیخ العمر پس از صدور حکم به قاضی اعلام کرد که از عفو ویژه شخص پادشاه برخوردار است اما قاضی به او اطلاع داد که این عفو شامل توییت‌های قدیمی و نیز میزبانی‌اش در گذشته از خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج نمی‌شود.
همچنین این حساب کاربری اعلام کرد دادگاه ویژه جنایی عربستان به شکل ناگهانی مدت حبس برخی چهره‌های دیگر را نیز افزایش داد از جمله ابراهیم الناصر، مبلغ این کشور که با وجود اینکه از چهار سال قبل در بازداشت بسر می‌برد، حکم صادره را از سه ماه حبس به سه سال افزایش داد.
پس از آنکه محمد بن سلمان در عربستان به مقام ولیعهدی رسید، مقامات این کشور تعدادی از مبلغان، در راس آنها سلمان العوده، علی العمری و عوض القرنی را بازداشت کردند.

  تعداد بازديدها: 603
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94062
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.