تاريخ انتشار: 19 شهريور 1401 ساعت 22:53:41
حکمرانی شرم آور موروثی

✍️اینکه به نوشته یکی از مطبوعات انگلیس برخی از مردم محزون این کشور ابری را به شکل ملکه تصویر سازی کردند اگر چه مورد تقبیه و توهین برخی روحانیون و رسانه های ایران قرار گرفت اما حرف جدیدی نبود چنانکه ما شیعیان علی ابن ابی طالب علیه السلام که باید از هر خرافه پرستی و افراط گرایی  و ... بدور باشیم هم در روزهای اوج گیری نهضت مردم ایران در ۵۷ قادر بودیم تصویر امام خمینی را در ماه دیده و دیگران را هم به باور دیدنش تشویق کنیم و بخوانیم مردم چه وقت خوابه / عکس امام تو ماهه، حالا می توانیم بپذیریم برخی از مردم  انگلیس هم لحظاتی مثل ما دیدند.
✍️اینکه برخی از عناصر قدرت اینترنت و شبکه های مجازی را بزرگترین دشمن خود می دانند شاید به این معناست که دیگر مطلبی قابل پنهان سازی و کتمان نیست، چنانکه همزمان با اینکه تمام مشکلات مرزی پیشروی زائران نجیب را به کم کاری یا ضعف امکانات عراقی نسبت می دهند شایدیادآوری خبرسازی های نچندان دور رسانه های شبه نظامی علیه دولت شیخ حسن روحانی خالی از لطف نباشد وقتی خبرگزاری تسنیم در اربعین ۹۸ می نوشت: امسال ظرفیت حضور ۵ میلیون زائر وجود داشت که تبلیغات منفی برخی دستگاههای دولتی باعث کاهش حضور به ۳ میلیون زائر شد در حالی که امسال و با خصور حدود ۲ میلیون زائر به بحران رسیدیم و البته بوقهای خبرسازی همچنان صُم بُکم ساکتند.
✍️اینکه زاهدی وفا با کسب نظر مجلس جایگزین عبدالمالکی هم دانشگاهی سابقش در دانشگاه امام صادق در پُست وزارت کار ، رفاه و تامین اجتماعی شود اتفاق جدیدی نیست اما صروری است وزیر جدید حتی بدون سوال نمایندگان در مورد شایعه تولد دخترانش همزمان با دو سفر متوالی به کانادا توضیح داده و با انتشار اسناد و مدارک مثبته موجود در بایگانی راکد بیمارستانی کشورمان رفع ابهام نماید تا از جمله مصادیق فرمایش اخیراً آیت الله مصباحی مقدم رئیس شورای فقهی بانک مرکزی نباشد که فرمودند بیش از ۴۰۰۰ نفر از فرزندان مقامات کشورمان دارای تابعیت آمریکایی ، کانادایی و برخی کشورهای اروپایی هستند.
✍️اینکه حجت الاسلام کاظم صدیقی یکی از امامان موقت جمعه تهران در خطبه این هفته اظهار کرد: پرچم دولت در دست یکی از فرزندان حضرت زهرا است مهم نیست و قطعاً ارزش درخواست راستی آزمایی را ندارد اما صدیقی هم حتماً باید بداند که حکومت تحت خلافت مولا علی علی السلام و امام حسن مجتبی علیه السلام هم می تواند به دست دوستان و مومنین جاهل خرافه پرست قوم گرا به بن بست تنهایی رسیده و با شهادت امامان شیعه به پایان برساند هرچند براساس نص قانون اساسی حکمرانی کشورمان امانت به دست ولایت  است.
✍️اینکه مردم در چه فلاکت اقتصاد معیشتی بسر میبرند و برخی ساده لوحانه شرایط را گل و بلبل می نامند حرف جدیدی نیست اما حرف رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران را باید جدی گرفت که فرمود: با افزایش ۶۰۰٪ قیمت نهاده‌ها افزایش قطعی قیمت تخم مرغ با آغاز پائیز طبیعی است یعنی پس از گوشت ، خشکبار ،  محصولات پروتئینی،  مرغ ، میوجات ، شیرینی ، لبنیات و ... شاهد خروج تتمه تخم مرغ از سبد معیشتی خانواده ها خواهیم بود.
✍️اینکه سردار شرفی فرمانده ارشد ستاد اربعین فراجا در شبکه خبر جمعه فرمود: به زائران توصیه می کنم با حرکت به سمت مرزها به استقبال خطر نیایند شاید تنها جمله صادقانه دو روز گذشته مقامات کشورمان بود، اما چرا جائی که ماههاست به منطقه و مسیر امن و آرامش تبلیغ می شد با صرف دهها هزار میلیارد تومان و گسیل امکانات و خدمات فراوان به منطقه خطر تبدیل شد.
✍️اینکه لیز تراس نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه دوران دانشجویی از نظام حکمرانی موروثی پادشاهی کشورش را شرم آور می نامید حرف جدیدی نیست اما شاید یادآور دانشجویان نخبه المپیادی دانشگاه شریف باشد که تکرار مطالبی به مراتب ساده تر ناچار از تحمل حبس بجای حضور در کلاس درس دانشگاه شریف هستند و قطعاً هیچ نقطه روشنی را برای آینده خود نیز متصور نخواهند بود. ۱۹شهریور۰۱

  تعداد بازديدها: 1762
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94046
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.