تاريخ انتشار: 18 شهريور 1401 ساعت 23:56:50
امنیت و سلامت!!!

✍️اینکه معاون وزیر کشور و دبیر ستاد ملی راهپیمایی اربعیین مستاصل مانده و می گوید: طرف عراقی از ظرفیت و امکانات لازم برخوردار نیست و ده ها هزار زائر ورودی به عراق و ده ها هزار زائر متوقف در ترافیک ایستاده ده ها کیلومتری قبل از مرزهای کشورمان گرفتار شدند و مدعی می شود نگران امنیت و سلامت زائرین هستیم یعنی ای ایرانیان این مسئولین به فکر جان و سلامت شما نیستند.
✍️اینکه وزیر کشور پس از چند بار سفر مذاکراتی به عراق و حضور صدها مقام ایرانی در عراق تا آخرین لحظه متوجه وقوع بحران نبودند یعنی هر انتظاری برای سامان یابی شرایط کشور با این جماعت چیزی جز توهم و خیالپردازی نیست.
✍️اینکه مسئولیت ترغیب مردم شیفته اهل بیت (ع) برای حرکت به سمت مرزها با چه کسی است روشن و بدیهی است اما مشکل در وجود اراده دفاع از حقوق اجتماعی چند میلیون زائری است که علی رغم تجربیات گذشته مجدداً به چنین جماعتی اعتماد کردند، بهرحال باید منتظر ماند و دید مقامات قضایی در برخورد با چنین فاجعه غمباری در ادامه چه خواهند کرد و ده ها مقام مسئول به میز محاکمه و پاسخگویی کشاند خواهند شد .
✍️اینکه معاون وزیر کشور و دبیر ستاد ملی راهپیمایی اربعیین مدعی است به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائرین مرزها را مسدود و مانع عبور زائرین هستیم و در صدد قانع سازی زائرین به انصراف از راهپیمایی و بازگشت به شهرها هستیم به این معناست که مقامات مسئول کشورمان در خصوص شرایط چند روز قبل عراق و امنیت مردم و زائرین هیچ نمی دانند یا قادر به درک هیچ چیز نبوده و نیستند.
✍️اینکه تلویزیون دقیقاً به فاصله یکی دو ساعت از تشویق مستمر مردم قهرمان هجوم سیل آسا به سمت مرزهای ششگانه تا حذف یکباره تمام تصاویر تشویقی و آغاز پخش تصاویر ناتوانی مقامات کشورمان در سرگردانی ده ها هزار زائر در ده ها کیلومتر جاده بیابانی کشورمان رسید و هیچ خبرنگار تلویزیون در عراق نیست که به اندازه یک فِرِم از شرایط زایرین آنسوی مرز گزارش کند یعنی روسیاهی مقامات تلویزیون بیش از آن چیزی است که بتوان تصور کرد. ۱۸شهریور۰۱

  تعداد بازديدها: 2035
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94034
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.