تاريخ انتشار: 16 شهريور 1401 ساعت 23:25:39
ای مگس عرصه سیمرغ

✍️اینکه فرح پهلوی هم با معرفی دخترکی به نام نور فرزند رضا پهلوی به صرافت تعیین رهبر و حاکم فردای ایران و ما ایرانیان افتاده است حرف جدیدی نیست اما تلاش برخی عناصر و جریانهای فکری - سیاسی داخلی متصل به مراکز قدرت هم حتی در حضور مقام معظم  رهبری به طرح چهره هایی برای رهبری موروثی و خانوادگی در آینده ایران اشاره می کنند باید اطمینان داشته باشند چیزی جز شهوت سیری ناپذیر قدرت و خیالپردازی جاهلانه نیست و باید یادآوری کرد که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عِرضِ خود می‌بری و زحمت ما می‌داری. باید بفهمند اصولاً یکی از اهداف انقلاب اسلامی سرنگونی حاکمیت به شیوه موروثی و خانوادگی بود چنانکه مقام معظم رهبری نیز در ۱۴خرداد۹۴ تاکید فرمودند: یک کار بزرگ امام برانداختن بنای سلطنت موروثی بود بنایی ظالمانه ، غیر عاقلانه ، پوسیده‌ ، کهنه‌ و غلط که حکومت به‌ صورت موروثی از کسی به کسی برسد یا با شمشیر و زور نظامی به دست بیاید.
✍️اینکه دفتر آیت الله العظمی مکارم در بیانیه صادره نسبت مستقیم قاسم مکارم شیرازی مشاور ارشد و بازرس ویژه سردار رستم قاسمی وزیر راه سازی و مسکن با معظم له را تکذیب و قاسم را برادر زاده آیت الله معرفی کردند بهتر از هیچ بود اما مناسب بود دفتر آیت الله رسیدگی فوری و علنی به اتهامات قاسم مکارم شیرازی را به رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور تکلیف کرده و برای رفع ابهامات پیرامون آیت الله نسبت به انتشار فهرست منابع و دارایی حقیقی و حقوقی آیت الله ، اعضای خانواده و دفتر و غیره را جهت تنویر افکار عمومی منتشر می کردند.
✍️اینکه یکی از نزدیکان دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور منتخب و محبوب اصولگرایی در دوره نهم و دهم ریاست جمهوری نوشت: چرا سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی احمدی نژاد و مسئول مذاکره ایران و ۱+۵ تنها مقام بلند پایه امنیتی - سیاسی ایران است که از طرف آمریکا مورد تحریم قرار نگرفته است حتماً تنها منحصر به جلیلی نیست و بسیاری دیگر مانند علی باقری کنی معاون جلیلی و مسئول فعلی مذاکره با ۱+۴ و آمریکا ، حدادعادل رئیس جبهه اصولگرایی در انتخابات و ... هم در فهرست تحریم های آمریکا نیستند هرچند می توانند مظنون به همکاری با آمریکا بوده یا به این وسیله هدف تخریب وجه حکومتی آمریکا باشند، بهرحال مراکز مسئول امنیتی کشور مانند سازمان اطلاعات سپاه (ساس) و وزارت اطلاعات می توانند به بررسی و اعلام نظر رسمی در مورد چرایی معافیت امثال جلیلی ، باقری کنی و ... از تحریم آمریکا اقدام کنند.
✍️اینکه برخی مقامات عالی رتبه کشور طی دولت روحانی مکرر فرمودند: وقتی ما قادریم انواع موشک را بسازیم چرا برخی مراکز دولتی ناتوان از ساخت خودرو ملی هستند، البته در مورد بسیاری از صنایع بسیار بسیار ساده و پیش پا افتاده هم قابل طرح است هر چند بسیاری از متخصصین صنعت طرح چنین ادعا و سوالات غلط و ساده لوحانه یا از غرض ورزی سیاسی با دولت های وقت می دانند اما شاید مناسب است نمایندگان با احضار برخی افراد خاص مانند سردار دکتر منوچهر منطقی با سوابقی مانند ریاست صنایع موشکی سپاه ، مدیرعاملی ایران خودرو ، مدیریت ارشد پروژه ملی ساخت هواپیمای مسافری و معاون فعلی صنایع وزارت صمت مورد بررسی قرار دهند، هرچند در دوران مدیریت سردار منطقی بر معاونت صنایع وزارت صمت از شعار تولید خودرو با پلتفورمهای ملی و تامین صدر در صدی قطعات داخلی خودرو حالا به ذلت واردات خودرو توسط شرکتهای خودرو ساز رسیده ایم؟
✍️اینکه شبکه یک تلویزیون با بازپخش برنامه ثریا با موضوع بررسی برجام ساده لوحانه تا خائنانه در تخریب رئیس جمهور روحانی و دکتر ظریف سنگ تمام گذاشت اما هنوز پاسخ به یک سوال بسیار ساده باقی است، چرا علی رغم مخالفت قطعی مقام‌معظم رهبری با برجام که برنامه مذکور با بازپخش بخش هایی از سخنان معظم له بر فاجعه بار بودن برجام تاکید کردند دولت معتمد و مورد حمایت تام رئیسی طی سال گذشته تحقیر در احیای همان برجام خائنانه را پیگیری و هنوز هم به پاسخ مثبت استکبار جهانی امیدوارند؟ چرا برنامه ثریا اصرار داشت علی رغم مخالفت مکرر و صریح معظم له که همه چیز ایران را گرفته و هیچ نداد مسئولیت اعلام رسمی خروج ایران از برجام را نمی پذیرند؟ چرا دولت انقلابی و ارزشی رئیسی علی رغم گذشت بیش از پنج سال از خروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تمام تحریم ها مایل به اعلام خروج از برجام نیست؟ چرا روحانی و ظریف را به جرم توافق خائنانه به طور علنی محاکمه نمی کنند؟ تا آحاد مردم ایران فرق آئین از خادم را بشناسند و رئیسی در انتخاباتی تحقیر آمیز اولین رئیس جمهور حداقلی نماند. ۱۶شهریور۰۱

  تعداد بازديدها: 1997
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=94015
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.