تاريخ انتشار: 06 شهريور 1401 ساعت 23:31:22
پس چی شد؟

خدا رحمت کند گل آقا (کیومرث صابری فومنی) را؛ در مجله‌اش ستونی داشت با عنوان:
 «پس چی شد؟»
 در این ستون به وعده‌های عمل نکرده مسئولین با زبان طنز می‌پرداخت.

مبارزه با فسادها از چیزهایی بوده که مسئولین از اول وعده داده، و روز بروز بدتر شده است!!
به نظرم اگر سکوت می‌کردند شاید وضع بهتر می‌شد و لااقل مردم می‌گفتند: خب مبارزه با فسادها جزء وعده مسئولین نبوده، پس:
 پس چی شد؟
ندارد!

رهبر معظم انقلاب(دام ظله العالی) در ۲۰ شهریور ۱۳۶۸ یعنی سه ماه پس از انتخاب ایشان به عنوان رهبر، در دیدار با ریاست و مسئولین ارشد قوه قضائیه فرمودند:

«در دنبال‌گیری مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، واقعاً اهم و مهمی درست کنیم. یعنی هیأت رئیسه و سیاستگذاران دستگاه قضایی - هر مجموعه‌یی که هستند - بنشینند موارد را «الاهم فی ‌الاهم» کنند و مهمترین آن‌ها را دنبال نمایند؛ چون واقعاً امروز در جامعه موارد بدی وجود دارد که همه را باید دستگاه قضایی دنبال کند. ببینیم واقعاً کدام‌ها را بایستی در درجه‌ی اول قرار داد. الان مثلاً در جامعه فساد و ارتشاء و جرایم ضد انقلابی و براندازی و خدعه و تزویر و جعل و امثال این‌ها وجود دارد. در میان این موارد، کدام از همه مهمتر است؟ من خیال می‌کنم اگر بخواهیم دنبال اهم بگردیم، همین مسأله‌ی فسادهای مالی و اخلاقی و ارتشاء و تزویر و امثال این‌ها، چیزهایی است که به خصوص از مردم سلب امنیت می‌کند و واقعاً در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرند....»

خب الآن همه می‌دانند که نسبت به سال 68 اوضاع فسادهای مالی، اخلاقی، مدیریتی، سیاسی و... به مراتب بدتر و فاجعه‌آمیزتر شده است و اکنون مردم حق دارند هم از رهبر انقلاب و هم از رؤسای سه قوه و هم از همه مدیران کشور بپرسند:
 «پس چی شد؟»

  تعداد بازديدها: 1879
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93930
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.