تاريخ انتشار: 01 شهريور 1401 ساعت 15:50:51
شیاطین کهکشانی

✍️اینکه تیم رئیسی با امکان فروش و دسترسی به درآمد ۵۰ میلیون بشکه نفت(روزی ۴۱۰ هزار بشکه) طی ۱۲۰ روز را از جمله شرایط مهم بازگشت به برجام قرار داده حتماً برای مردم زیر خط فقر مطلق کشورمان خبر مسرت بخشی است اما سید ابراهیم رئیسی و وزرایش در اسفند ۱۴۰۰ تصریح کردند ایران بدون برجام و fatf روزانه ۳.۸میلیون بشکه نفت فروخته و درآمد نفتی را به طور کامل وارد کشور می کند. یعنی تلاش مجدانه یکساله تیم رئیسی برای احیای برجام آمریکایی شیخ حسن روحانی که با هدف اعلامی رفع تحریم نفتی و بانکی منعقد گردید قطعاً کاری عبث خواهد بود، علی الخصوص که مقام معظم رهبری موکداً حتی در حضور روحانی و دولتش تصریح فرمودند: با برجام همه چیز را دادیم و هیچ چیز بدست نیاوردیم.
✍️اینکه غوغای حقوقهای نجومی ۵۰ - ۴۰ میلیون تومانی بعنوان نماد فساد عمیق مدیریتی کشور به کجا رسید بماند اما فساد مالی ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه حتماً کهکشانی است فسادی که قطعاً با یک بررسی ساده در بسیاری از مراکز مشابه قابل احصا و اعلام خواهد بود هرچند برخی  با چشم بستن بر حقایق و واقعیات مفسده ساز در اقتصاد ایران همچنان منکر فساد ساختاری باشند و مشکل بنیادی کشور را وجود امثال علی یونسی دارنده طلای المپیاد جهانی ، رشنو دختر خانمی که در برابر آمر به معروف مقاومت کرد تا تاجزاده خانه نشین بخت برگشته یادداشت نویس بدانند البته ایکاش عبداللهیان در کنار تذکر به سفیر سوئیسی در مورد دادگاه حمید نوری که به اتهام مشارکت در کشتار ادعایی گروهک منافقین طی ۹۲ جلسه علنی محاکمه شد می توانست به قوه قضائیه کشورمان هم در مورد شرایط دو سال زندان دانشجویان نخبه دانشگاه شریف به جرم مطالب مندرج در یادداشت دانشجویی تذکر که نه یک گلایه ساده داشته باشد.
✍️اینکه شیاطین آدم نما با چه شیوه و شگردی دهها هزار میلیارد تومان را در فولاد مبارکه چپاول کردند؟ و این چپاول در سه دهه گذشته چه عددی است؟ یا کدام مجموعه اقتصادی کشور را با یک درصد اطمینان میتوان پاک دانست نمی دانم اما بررسی فهرست دریافت کنندگان پول مانند برخی حوزه های علمیه ، علما ، مساجد و .... همانطور که هفته گذشته دستور پرداخت ۵۰ میلیارد تومان از طرف شرکت نفت به مسجد جمکران خبرساز شد چیزی جز فاجعه نیست که ایکاش بسیاری به خاطر بیاورند که استاد شهید مطهری حتی دریافت پاک از مراکز حکومتی را مخل آزادگی و معرفت آموزی حوزه ها و روحانیون می دانستند.
✍️اینکه رئیس سازمان امور مالیاتی از همراهی مجلس برای تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه یا بخوانیم چپاول تتمه دارائی مردم اشاره می کند در شرایطی که در یک قلم فاجعه ناشی از فساد ساختاری شاهد ۹۲ هزار میلیارد فساد در یک مرکز اقتصادی هستیم حرف جدیدی نیست اما شاهدان چپاول ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه مالیات بر عایدی سرمایه را اینگونه تعریف می کنند که افزایش اسمی دارایی سرمایه ناشی از افزایش تورم را افزایش دارایی مشمول پرداخت مالیات می دانند یعنی افزایش قیمت ناشی از تورم برآمده از بی کفایتی مدیریتی و فساد ساختاری اقتصاد کشور را درآمد تلقی و مردم باید بابت گرانی روزافزون کالا و خدمات مالیات هم پرداخت کنند یعنی قرار است از فقر روزافزون دولت ساخته هم مالیات بگیرند.
✍️اینکه حجت الاسلام مصباحی مقدم از مدیران دانشگاه امام صادق و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی که اتفاقاً پدر همسر رئیس بانک مرکزی هم هست اظهار کرد: مقرر گردیده تا برای هر بانک ناظر شرعی منصوب گردد اما توضیح ندادند تکلیف بانکهایی که پدر همسر رئیس بانک فقیه روحانی نیست چه خواهد شد؟ چنانکه توضیح نداد نقش چند دهه فعالیت شورای فقهی در شکل گیری سیستم بانکی ربوی و مملو از فساد پولی و مالی ایران چبست؟ سیستم بانکی که برخی مراجع معظم تقلید حتی حقوق کارکنانشان را نامشروع اعلام فرمودند؟
✍️اینکه محمد مرندی متولد شهر ریچموند ایالت ویرجینیای آمریکا  فرزند دکتر مرندی، عضو ارشد معتمد تیم مذاکره کننده باز گردندن آمریکا به برجام فرمودند: اعتماد رهبری با نظام آموزشی کشور باعث شد تا کسانی مثل  علی باقری که محصول محافل علمی ایران(دانشگاه امام صادق) هستند برای مذاکره انتخاب و گامهای بلندی در مذاکره بردارند حرف جدیدی نیست اما باید دید مذاکره علی باقری کنی فرزند آیت الله محمد باقر باقری کنی قایم مقام دانشگاه امام صادق برادر مرحوم آیت الله محمدرضا باقری کنی رییس سابق دانشگاه امام صادق(ع) چه دستاوردی در احیای برجام (۲۰۱۵) خواهد داشت، علی باقری کنی که به واسطه نسبت برادرش مصباح الهدی باقری کنی دانش آموخته و استاد دانشگاه امام صادق باید با دقت بیشتری گام بردارد. ۳۱مرداد۰۱

  تعداد بازديدها: 2024
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93901
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.