تاريخ انتشار: 24 مرداد 1401 ساعت 23:46:59
برجام لعنتی را متوقف کنید

✍️اینکه روزنامه جوان که بسیاری از جمله ارگانهای رسمی سپاه می شناسند امروز همزبان با کیهان ، وطن امروز و ... در سرمقاله ضمن تقدیر از تلاش و شاید مجاهدت تیم متعهد مذاکره تاکید کرد: ظاهراً پاسخ ایران به متن پیشنهادی تروئیکای اروپایی منفی نیست همانطور که نماینده روسیه گفته شاید احیای برجام در مدت کوتاهی ممکن شود  با این حال حالا زمزمه هایی بلندتر از هر موقع شنیده می شود که می گویند این توافق لعنتی را متوقف کنید آنهم به این دلیل که به سلمان رشدی حمله شده است.
✍️اینکه از جریان فکری حاکم بر ارگانهای مطبوعاتی جریان یکدست تا امثال ذوالنور و  قدوسی نمایندگانی که زمانی به ادعای ذوالنور به نیابت از رهبری برجام را در مجلس آتش زدند یا فرماندهان عالی رتبه نظامی با مواضع افراطی ضد روحانی مانند سردار حاجی زاده ، سردار کوثری و ...  که برجام را چیزی جز خواست شیطانی آمریکا نمی دانستند همه در دفاع از توافق خوب بازگرداندن آمریکا به برجام به خط شدند تا با بازگرداندن شیطان بزرگ به برجام که همه چیز ایران را گرفت و هیچ دستاوردی نداشت شاید ادامه شرایط منجر به هزاران هزار میلیارد وارده به مردم ایران را تغییر دهند چنانکه رئیس جمهور کشور متحد راهبردی ایران ، چین طی روز گذشته تاکید کرد ترامپ با خروج از برجام ایران را متحمل خسارت ۲۰۰ میلیارد دلاری کرد.
✍️اینکه فرماندهان ارشد نظامی ضد برجام روحانی مانند سردار حاجی زاده ، سردار کوثری و ... چرا با موضع گیری رسمی و همگام با عناصر سیاسی ضد برجام جریان یکدست به حمایت رسمی از اجرای برجام ایران و امریکا تاکید می کنند شاید حالا برجام را تنها راه فرجام ایران می بینند شاید تنها راه خروج از شرایط فقر و عقب ماندگی پایدار کشور را در بازگردان آمریکا به برجام آمریکایی می بینند هر چند به فرمایش سردار قاسم رستمی وزیر سابق نفت و وزیر فعلی راه و مسکن رئیسی برجام یزیدیان یا به فرمایش کیهان برجام شیطان و حمایت رسمی از بازگشت آمریکا به برجام پیام به هر گونه مخالفت با برجام است و شاید تاجزاده در زندان هم جرمی جز مخالفت با برجام نداشته باشد.
✍️اینکه عناصری از جریان فکری در یادداشت کیهان مهندس میرحسین موسوی نخست وزیر دوران دفاع مقدس و مورد حمایت تام امام خمینی(ره) را از عناصر فعال و نفوذی فراماسون تا سازمان جاسوسی اسرائیل موساد  بدانند  مهم نیست و نسبت به بسیاری دیگر از فعالان سیاسی تا فرهنگی و حتی دانشجویان جمعیت خیریه امام علی(ع) و فعالان سازمانهای غیر دولتی محیط زیستی تکرار شده است، اما شاید سوال درستی است اگر بپرسیم چرا و با کدام منطق می توان به قضاوت و باورهای حکومتی و مدیریتی امام و مقامات سیاسی عالی حکومتی که تا امروز هم چنین خیانت و وابستگی را درک نکردند اعتماد کرد؟ علی الخصوص اگر به تعابیر امام خمینی(س) در حکم ۱۳آذر۶۷ مهندس میرحسین موسوی به ریاست بنیاد تازه تاسیس جانبازان یا دفاع جانانه ۲۷مرداد۶۰ مقام معظم رهبری در صحن مجلس در برابر اتهامات وارده از سوی شهید آیت علیه مهندس میرحسین موسوی و حتی خطبه مقام معظم رهبری در ۲۹خرداد۸۸ بازگردیم.
✍️اینکه میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه مدعی است طی ماه گذشته در این سازمان برای توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان هفت میلیارد دلار قرارداد داخلی بستیم حرف کمی نیست یعنی شرکتهای وابسته به مراکز غیر دولتی عمومی داریم که میتوانند در یک پروژه نفتی بالغ بر ۳۰۰هزار میلیارد تومان آورده داشته باشند که حتماً باید دعا کرد تا روزی تمام شرکتهای خصوصی هم در چنین شرایط مالی قرار گیرند هر چند بزرگترین شرکتهای نفتی جهان اعم‌ از غربی آمریکایی و فرانسوی تا شرقی روسی و چینی، حتی اسلامی مالزیایی برای عقد قراردادی یک میلیارد دلاری تا چند سال مذاکره می کنند، بهرحال شاید سوال مناسبی است که این حجم عظیم آورده توسط شرکتها چگونه تامین و قبل از انتقال به حوزه نفتی مندرج در قرارداد نفتی در کدام بخشهای اقتصاد ویران ایران بکار گیری شده و چه گردش مالی داشته است؟ شاید سوال مناسبی است که تصمیم گیری در مورد گردش وجوهی در این حد که چیزی کمتر از بودجه سالانه کشور نیست توسط چه کسانی و چگونه انجام می شود؟ سود چنین سرمایه های عظیم در اختیار شرکتهای غیر دولتی عمومی کی و چگونه در خدمت صاحبان اصلی ثروت یعنی مردم قرار می گیرد؟ مدیرانی که در صدد اخذ مالیات از مهریه ناموس ایرانیان مذکر خاموش هستند، مالیات سرمایه های چند صد هزار میلیارد تومانی مذکور را چگونه محاسبه و مطالبه می کنند؟ ۲۴مرداد۰۱

  تعداد بازديدها: 1700
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93842
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.