تاريخ انتشار: 22 مرداد 1401 ساعت 22:16:04
افتخار سربازی

✍️اینکه خبر "پرتاب ماهواره تمام ایرانی خیام" بلافاصله پس از افشاگری سفارت روسیه تکدیب و به خبر "ماهواره مشترک ایران - روسیه" و سپس مجدداً به خبر "ماهواره روسی ۴۰ میلیون دلاری سفارش ایران" که توسط روسیه ساخته و از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان پرتاب شد تغییر کرد حرف جدیدی نیست اما مشخص نیست بدون افشاگری روسیه "قصه پردازی و حماسه سرایی ، خیالپردازی و دروغ ماهواره تمام ایرانی خیام در بازی با افکار عمومی ما ایرانیان گرفتار یارانه چند هزار تومانی آب و نان تا کجا ادامه داشت؟ چنانکه برخی امامان جمعه که علی الظاهر از اخبار ماهواره خیام بی اطلاع یا به مطالب بولتن های دریافتی پایبندند بخشی از خطبه دیروز را با اصرار بر تمجید از ماهواره تمام ایرانی خیام اعلام کردند.
✍️اینکه چرا امثال کروبی و میرحسین به دهها اتهام منجر به ظلم به دفاع مقدس تا عامه مردم ایران محاکمه و مجازات نشده و نمی شوند بماند اما اینکه تکرار بخشی از اظهارات سردار همدانی فرمانده وقت سپاه محمد (مسئول امنیت تهران) که فرمود "اراذل و اوباش تهران را از نیروی انتظامی تحویل و در قالب چند گردان سازماندهی و در مدیریت اغتشاشات ۸۸ تهران بکارگیری کردم" یا فرمایش سردار چهارباغ فرمانده سابق توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه و فرمانده ارشد توپخانه اعزامی به سوریه که در برنامه تلویزیونی فرمود "سردار سلیمانی ، سردار همدانی و ... برای حفظ حکومت بشار اسد به سوریه اعزام شدند" جرم انگاری می شود حتماً نیازمند توضیح مقامات عالی به افکار عمومی است و مسدود سازی قطعاً به نتیجه نرسیده و به همراه سازی افکار عمومی منجر نمی شود چنانکه حدود سه سال حضور نیروهای نظامی در سوریه قبل از اعلام موجودیت داعش چراغ خاموش انجام و خانواده معظم شهدای سوریه در مدت مذکور با غربتی مضاعف همراه بودند.
✍️اینکه سردار همدانی و چند تن از همراهان اعزامی در مسیر دمشق با واژگونی خودرو به شهادت رسیدند حرف جدیدی نیست چرا که ؛
اولاً سردار و همراهان در ماموریت نظامی و جنگی برون‌مرزی ابلاغی سلسله مراتب فرماندهی در برابر دشمن اعلامی قرار داشتند.
ثانیاً شهادت برای تمامی نیروهای نظامی ملبس به لباس مقدس سربازی حتی در ماموریت معمول داخلی قابل اطلاق است.
ثالثاً مردم با هر فرهنگ و ملیتی بی احترامی به سربازان و رزمندگان شان را نپذیرفته و تحمل نمی کنند چنانکه در تمام کشورها تنها نظامیان را شایسته دریافت پرچم و تزئین تابوت با پرچم می دانند.
✍️اینکه میرحسین در بیانیه مذکور مدعی زمینه چینی سازمان یافته برای اعطای رهبری به فرزند مقام معظم رهبری است حرف جدیدی نیست و طی حداقل دو دهه گذشته از طرف مجاری مختلف تکرار شده است چنانکه سال گذشته هم شاهد انتشار و نصب تعداد محدودی تراکت مشکوک با همین مضمون در خیابانهای جمهوری و انقلاب بودیم که بدون توضیح و روشنگری خاصی توسط مسئولان ذی ربط جمع آوری شد هر چند در انتخاب رهبری بعد از رحلت امام خمینی(س) همه شاهد بودیم که روند انتخاب یا رسیدن به رهبری میتواند متفاوت فهم‌ همه خواص و حتی فراتر از روند وقایع واقع گردد. ۲۱مرداد۰۱

  تعداد بازديدها: 2039
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=93819
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.