تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 ساعت 02:21:17
اعجاز فضای مجازی

✍️اینکه صاحبان قدرت سیاسی تا اقتصادی و مدیریتی تا مذهبی ایران فضای مجازی را بزرگترین تهدید بالفعل منافع ، مصالح و امنیت می دانند چیزی جز احساس شفافیت و دسترسی مردم و افکار عمومی به صندوق اسرار و رازهای مگوی قدرتمداران  سیاسی و اقتصادی نیست ، لذا باید زندگی و روابط بانیان طرح هایی مانند صیانت یا کنترل و محدودسازی فضای مجازی را به گونه ای شخم زد و به نمایش عموم درآورد  تا  آماده  پاسخگویی در دادگاه افکار عمومی باشند که شاید آنها هم نگران پرونده تزئینات منزل تا سیسموتی یا املاک و سهام در استانبول تا آنالیا باشند.
✍️اینکه عناصر فعال رسانه ای و فضای مجازی سردار دکتر قالیباف برای توجیه سفر خارجی ماه رمضانی همسر ، فرزند و دامادشان و خرید سیسموتی فرزند عزیزشان از ترکیه باشند چیزی را تغییر نخواهد داد و وقتی زایمان در لندن و اقامت آمریکا برای فرزندان مباه و واجب عینی است که دیگر سفر خارجی ماه رمضان و خرید سیسمونی از ترکیه که چیزی نیست ، اما مشکل اینجاست که تصویر غیرتمندانه سردار قالیباف در برنامه مناظره ۹۶ امروز حرف اول فضای مجازی بود ، وقتی واردات پوشاک نوزاد از ایتالیا توسط دختر یکی از وزرای دولت روحانی را بعنوان نماد ضدیت با ایران و تولید ملی به سبک پرده دری احمدی نژاد در مناطره انتخابات ۸۸ مقابل دوربین گرفت . حال سوال این است که در برابر به قول الیاس خطای فاحش و نابخشودنی دامادش و... کجاست؟
✍️اینکه سردار دکتر قالیباف مانند اهالی ژاپن تا کره جنوبی در مردم ایران تعظیم و غیرتمندانه برای همیشه صحنه سیاست و مدیریت را ترک کند قطعاً با فرهنگ قدرت مداری در ایران سازگار نیست اما شاید با واگذاری مالکیت مدرسه لاکچری الیاس در سعادت آباد به کهریزک یا بنیاد محک مقداری از آلام جامعه التیام یابد.
✍️اینکه امروز(چهار شنبه) ۲۸۰ نماینده مجلس خاموش بودند و کسی مانند روزهای افشای واردات ۱۰۰ میلیون تومان پوشاک نوزاد توسط دختر وزیر آموزش و پرورش وقت پشت تریبون مجلس بال بال میزدند برای تذکر به سردار قالیباف در صف نوبت نبود و هیچ کس دو دو نمی کرد ، در این مجلس و این جماعت نماینده قابل انتظار بود ، هر چند می توانستند برای تلطیف شرایط چند فحش و ناسزای آبدار را نثار مرحوم آیت الله هاشمی و فرزندان تحت کنترل و زندانی کنند و اطمینان داشته باشند هاشمی مانند دهه های گذشته به یک نگاه اکتفا خواهد کرد.
✍️اینکه سیسموتی را از ترکیه خریداری کنند بینی و بین الله علی رغم ادعاهای قالیباف که در مناظره انتخاباتی ۹۶ داشت ، از حقوق خصوصی خانواده سردار بوده و به هیچ کس ربطی ندارد ، هر چند با غصه و ناله های شبانه سردار وی در غم گرسنگی مردم گرفتار فقر مطلق ایران همخوانی نداشته باشد که باید مدیریت شود مانند فرزند سردار شهید که گوشی آیفون آمریکایی حدود ۳۰ میلیون تومانی در دستش در مراسم سالروز شهادت پدرش به دست آمریکا قابل تامل بود.
✍️اینکه فرزند قالیباف تاکید کرد سفر خانواده به ترکیه برای خرید سیسمونی نبوده گمانه زنی را در مورد سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در روزهای ماه مبارک رمضان وسعت می بخشد که به دلیل جایگاه ممتاز سردار در حاکمیت نیازمند توضیح است.
*سفر خارجی ماه مبارک خانواده سردار قالیباف به قصد امور درمانی یا استفاده از خدمات معمول پزشکی انجام شده است.
*خانواده سردار قصد سفر به ترکیه را نداشته و برای سفر به بسیاری از نقاط جهان برای ما ایرانیان جز از مسیر ترکیه و امارات عربی متحده ممکن نیست.
✍️اینکه اعجاز فضای مجازی می تواند با حاکمان چه کند یا نور شفافیت را تا کجای صندوق خانه مقامات بتاباند بماند ، اما انتشار تکرار ساده لوحانه ادعاهای امثال عبدالملکی وزیر کار فعلی در گذشته در مورد اتمام نفت آمریکا در سال ۲۰۲۱ هم در این روزها خالی از لطف نبود. ۳۱فروردین۰۱

  تعداد بازديدها: 1897
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92861
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.