تاريخ انتشار: 30 فروردين 1401 ساعت 00:04:32
که دَرِ خانه تزویر و ریا باز کنند

✍️اینکه امثال سردار قالیباف و رئیسی تا زاکانی و برخی خطبای جمعه همزمان ضمن معرفی دولت قبل بعنوان عامل شکل گیری همه مشکلات و معضلات بر ضرورت پالایش یا پاکسازی گسترده سطوح مدیریتی از هر تفکر و باوری جز جریان سیاسی یکدست تاکید می کنند یا جریان فکری کیهان با اشاره به دست خالی رهبری طی دهه ای گذشته فرمان تربیت مدیران شایسته متعهد و وفادار ولی فقیه را صادر می کند ، یعنی باید منتظر وقوع سونامی برخورد حذفی در حوزه نیروی انسانی باشیم.
✍️اینکه معاون جدید فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران پس از اجرای طرح همسان سازی حجاب ورود به دانشگاه که با اعتراض ابتدایی دانشجویی هم همراه بود ، حالا در گام دوم به اجرای فوری طرح پایش و صدور کارنامه فرهنگی(فکری - سیاسی) دانشجویان اشاره می کند یعنی گزینش مقاطع تحصیلی عالی و کسب شغل دانشجویان از این پس منوط به نظرات ارزیابان سیاسی - فرهنگی دوران دانشجویی خواهد شد . یعنی نظارت استصوابی (همسان سازی) از تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات کشور تا بسط نظارت استصوابی بر عمق زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم گسترش خواهد داشت ، قطعاً فضای بیشتری برای جولان امثال خاوری چفیه بر گردن و مهرشاد سهیلی نوجوان اهل امور خیر تا کاترین شکدم را فراهم خواهد کرد ، چنانکه امثال کلاهی و کشمیری در تظاهر به شاخص ظواهر تا عمق نظام پیشرفته و شد آنچه نباید می شد. شاید در وصف حال و روزگار ما است که حضرت حافظ فرمود ؛ دِر میخانه ببستند خدایا مپسند / که دَرِ خانه تزویر و ریا باز کنند
✍️اینکه دیوان عالی کشور پس از رسیدگی به اعتراض متهم نسبت به ابطال رای دادگاه یاشار سلطانی حکم داد و شکایت سردار قالیباف شهردار وقت تهران و حکم جعفری دولت آبادی دادستان وقت علیه افشاگری املاک نجومی را که توسط صلواتی ، زرگر و ... صادر و سلطانی را به پنج سال زندان محکوم نموده بود را نقض کرد شاید پاسخ به این سوال را ضروری کند که تکلیف قضات با آرای غیر عادلانه از این قبیل چیست؟ آراء ناسالمی که صدها و بیگناهان را به جرم گناهان نکرده به تحمل احکام مختلف محکوم و از زندگی عادی محروم کردند چیست؟ حکم شاکی و مدعی العموم چیست؟
✍️اینکه طی روزهای گذشته رئیسی ، اژه ای و قالیباف متفق القول فرمودند مسببان وضع موجود نباید در چرخه مدیریت باشند فرصت مناسبی است تا ادعای مذکور از زبان سران یکدست را در مورد مسببان فساد قوه قضائیه هم تکرار کنیم؟  مسببان وضع موجود در قوه مجریه به فرمان چه کسی در کدام دادگاه باید مورد رسیدگی و از قطار مدیریت کشور حذف شوند؟ مقامات قضایی بعنوان مسببان وضع موجود قوه قضاییه و به تبع بخش بزرگی از فساد مدیریتی و اجرایی کشور در کدام دادگاه باید پاسخگوی سهم و نقش خود باشند؟ کدام مقام قضایی تاکنون با اشاره به مفاسد قوه قضائیه یا صدور آراء ناعادلانه مانند پرونده شکایت از افشاگری یاشار سلطانی به صراحت از کار برکنار و از مدیریت مملکت خلع ید شدند؟ آیا انتقاد آشکار از تریبون های عمومی صرفاً مختص برخی روسای جمهور و وزرای دولت آنهاست؟
✍️اینکه از یک احساس کسالت ساده سرلشکر محسن رضایی خبرسازی می کنند که فلان مقام عالی رتبه به بیمارستان منتقل و بستری شد که گویی به سخت ترین بیماریهای لاعلاج گرفتار و تمام پزشکان از بهبودشان قطع امید کرده اند چیز جدیدی نیست و در مورد بسیاری از مقامات عالی نظام قابل مشاهده است و برای بازی با عواطف عمومی هم شیوه هر چند غیر مقبول اما هنوز هم موثر است. اما انتشار صف لاینقطع حضور گوش به فرمان مدیران درمانی تا سیاسی و اجرایی و غیره در اطاق اختصاصی لاکچری محل بستری مقامات هر چند اینهم موضوع جدیدی نیست اما می تواند به تنهایی تراز مجیز گویی را به درجات بالاتر ارتقاء دهد ، علی الخصوص که رهاسازی بیماران بی بضاعت در خیابان ها و بیابان های مملکت یا تبلیغات فروش اجزای بدن مردم فقیر و نیازمند خبرساز است. ۲۹فروردین۰۱

  تعداد بازديدها: 2204
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=92841
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.