تاريخ انتشار: 12 آذر 1400 ساعت 23:55:55
پاسارگاد تا زاینده رود

✍️جشن افتتاح هشتادو هفتمین سالروز جاده چالوس با تونل دست ساز کندوان مصادف است، جاده ای که از حیث محیط زیست در معرض نابودی و تونل فوق العاده ای که در معرکه تعریض بی هویت شد، همزمان است با برپایی جشن های بسیار دیدنی سالروز اعلام اتحاد هفت بیابان خشک ، لم یزرع و تفتیده به نام شیخ نشین با تشکیل کشوری به نام  امارات عربی متحده که امروز بعنوان یکی از مرفه ترین کشورهای جهان شناخته می شود و این روزها میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی اکسپو۲۰۲۱ با استقبال از ۲۰۰ کشور و بیش از ۲۵ میلیون بازدید کننده است.
✍️اینکه ساکنین هفت شیخ نشین حدود چهل سال قبل از تشکیل کشورشان شاهد افتتاح یکی از زیباترین جاده های بین شهری و تونل عظیم کندوان ، پل ورسک ، کارخانه های صنعتی و بسیاری دیگر در ایران بودند و هشت سال قبل از انقلاب اسلامی ایران به عنوان امارات متحده تاسیس شدند شاید فرصت مناسبی است که با تاکید بر ۱۳۵۷ به عنوان سال مبنا نسبت به مطالعه تطبیقی وضعیت موجود دو کشور نسبت به آنچه در سال ۱۳۵۷ داشتند اقدام گردد.
✍️اینکه پاسارگاد و قلعه بابک آرام آرام از مسیر زاینده رود به پُل خواجوی اصفهان رسید و باید برای نرسیدن مردم با باوری دیگر یا معترض ماموران نیروی انتظامی و ضد شورش را در تمامی مسیرهای منتهی به پُل خواجو مستقر کرد یعنی احتمالاً در انتخاب مسیر نواقص پیدا و ناپیدای بسیاری دیده نشده است و هنوز سردار وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا بر نیروی انتظامی گمان می کند مشکل مردم و کشاورزان نالان از خشکسالی و بی آبی که صدها هزار پدر در پدر جز کشت و برداشت روزی مردم کاری دغدغه و عشقی نداشتند، علاقمند و مشتاق تجمع و اعتراض شدند و باید با زبانی دیگر جزای نقض قانون را یادآوری شان کرد.
✍️اینکه سردار ضرغامی وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در سفر به شیراز ندانسته بی آبی و خشکسالی در ایران به تصمیم دولت برای شخم زمین و کشاورزی در اراضی پاسارگاد اشاره کرد و موردانتقاد ایرانیان فهیم و متعهد به ایران اسلامی قرار گرفت قطعاً قادر به درک شرایط و حوادث امروز نبود که مردم اصفهان و کشاورزان پُر تلاش بر بستر خشک و تفتیده زاینده رود گردهم آیند تا شاید  فریاد واعطشای اصفهان ، چهار محال و بختیاری ، یزد و سایر نقاط کشور در میانه صاحب منصبان ریاست گوش شنوایی پیدا کنند.
✍️سردار حاج حسین دلیگانی فرمانده سابق سپاه اصفهان و عضو هیات رئیسه مجلس دهم و یازدهم فرمودند: با توجه به پاکسازی دولت و مجلس از غربگرایان و لیبرال ها هیچ کس حق ندارد در مذاکره پای خود را از قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس فراتر بگذارد، اما توضیح نداد چرا مانند ادوار گذشته که عراقچی برای مذاکره عازم وین بود نمایندگان در صق نوبت ایراد نطق های آتشین ضد برجامی از تریبون مجلس نیستند؟ هیچ کس در برابر اظهارات مشابه سخنان تیم قبلی ایران در مذاکره مورد خطاب و عتاب قرار نمی گیرند؟ هیچ کس معترض اتلاف وقت کشور و به اسیری گرفتن خدمت دولت به مردم با بازی اعزام تیم مذاکره کننده به وین نیست؟
✍️رئیسی سیزدهمین رئیس جمهور در مناظره تبلیغات انتخاباتی به صراحت و روشنی تاکید کرد که اگر رییس جمهور شود هرگز اقتصاد را به مذاکره و برجام گِره نخواهد زد و ملت را چشم انتظار دستاوردهای واهی وین نخواهد گذاشت، اما در عمل تیم چند نفره اعزامی به وین را در چند ضرب و به هیاتی چهل نفره با گرایش اقتصاد رساند تا شاید خدا هم بخواهد و در سایه موافقت آمریکا با لغو تحریم ایران مردم نیز شاهد گشایش اقتصادی و رفع صدها مشکل معیشتی و ابتدایی زندگی باشند. ۱۲آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 2345
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91533
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.