تاريخ انتشار: 09 آذر 1400 ساعت 00:03:31
دوقطبی زمینی ها و فضایی ها

امثال بهاره رهنما و رامبد جوان برای آنکه بتوانند کماکان از تلویزیون و سازمان های دیگر در قالب تهیه کنندگی،کارگردانی و بازیگری پروژه بگیرند، مجبورند و ناچارند بعضا در افشانی هایی کنند که به نوعی حواس مردم از اصل موضوع پرت شود.
بهر حال چنین موضوعی نباید برای اهل رسانه غریب و عجیب باشد.بقای جماعت سلبریتی وابسته به حضور در رسانه است و اگر از آنان رسانه را بگیرند دیگر هنری برای عرضه ندارند.آنان بسان همان شاخ اینستاگرامی برای آنکه در صحنه بمانند حاشیه درست می کنند و از  ها ارتزاق می نمایند.البته این شاخ ها و سلبریتی ها روش های مختلفی را انجام داده و ابداع می کنند.لیکن هدف یکسان و مشخص است.فی المثل از نظر من،تفاوت زیادی بین آن زن و شوهری که در اینستاگرام بر سر هم تخم مرغ می زنند تا جذب فالوور کنند با بهاره رهنما ها و رامبد جوان ها که هر از گاهی اظهارات شاذ مطرح می نمایند وجود ندارد.همه این ها دو نکته را مدنظر دارند :ابتدا جذب مخاطب و دوم پرت کردن حواس مردم. البته یک نکته را نباید از ذهن دور نگه داشت و آن اینکه حجم مصائب روز مره از جمله گرانی و تورم به قدری است که دیگر با بی ادبی بهاره رهنما و خنده های شکم سیری و زورکی رامبد جوان هم حواس جامعه پرت نمی شود .مگر می شود
درد دل راننده اسنپ را که می گوید «شرمنده زن وبچه اش است و اگر نگران خانواده نبود حتما خودکشی می کرد» را شنید و تصور کرد که این سلبریتی ها می توانند به هدف شان برسند؟!جامعه به قدری این روزها درگیر نان و سفره است که گوشش بدهکار این حرف ها نیست.
اجازه دهید روشن عرض کنم : ما در حال حاضر با یک دو قطبی جدید در ایران مان مواجه هستیم .دو قطبی فضایی ها و زمینی ها!
فضایی ها آن دسته از افرادی هستند که حقوق چند ده میلیونی و به ناحق به جیب می زنند و برای شان تحریم و گرانی مهم نیست. حرف های این جماعت را ما مردم عادی نمی فهمیم و درک نمی کنیم.
افراد مذکور در دنیایی که زندگی می کنند اوضاع خوب و پر رونق است فلذا اگر تحریم روی تحریم هم بیاید و پراید 7 میلیونی بشود 500 میلیون هم مشکلی ندارد. اما قطب دوم ما زمینی‌ها هستیم که دریافتی‌مان زیر زیر زیر خط فقر است.خط فقر امروز با توجه به دبه ماست 55 هزار تومانی و پنیر بسته‌ای 40 هزار تومانی ،12 میلیون تومان تخمین زده می شود.دنیای ما زمینی ها پر است از کمبود و نداری و ایضا سفره ای که دیگر خالی خالی است.ما زمینی ها بر خلاف فضایی ها که برنامه های بلند مدت دارند و حرف های زیبا از پشت تریبون ها می گویند نمی دانیم 24 ساعت دیگر قرار است چه شود!
نتیجه آنکه : ای کاش این سلبریتی ها برای پروژه گرفتن اینقدر خود را در برابر زمینی هازیر سوال نبرند.آنان به قدری از سفره فضایی ها برداشت داشته اند که اگر زین پس سکوت اختیار کنند تا آخر عمرشان نیز تامین باشد.

  تعداد بازديدها: 726
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91476
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.