تاريخ انتشار: 08 آذر 1400 ساعت 23:31:35
عادی‌سازی روابط با اسرائیل شرعا حرام است

اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای ضمن حرام خواندن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، این اقدام خیانت به حقوق ملت فلسطین است.
اتحادیه جهانی علمای مسلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد، اقدام برخی کشورهای عربی مانند امارات و مغرب در ایجاد ائتلاف و اتخاذ گام‌های عملی با رژیم اسرائیل اقدامی محکوم و شرعا حرام و نیز خیانت به حقوق ملت فلسطین است.
براساس گزارش «القدس العربی»، اتحادیه جهانی علمای مسلمان در ادامه این بیانیه که به امضای «علی قره داغی» دبیرکل اتحادیه مذکور رسیده، بر ایستادگی همیشگی در کنار مسجدالاقصی، قدس، فلسطین و نیز مقابله با رژیم اشغالگر و مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم تاکید کرد.
در این بیانیه آمده: پیش‌تر نیز چندین بیانیه در محکوم کردن عادی‌سازی روابط با اشغالگران قدس ما، مسجدالاقصای ما و فلسطین صادر کردیم و چندین نشست و کنفرانس برای تاکید بر اولویت این مساله و حرام بودن عادی‌سازی روابط برگزار شد، این اقدام خیانت به مساله اول ماست.
اتحادیه جهانی علمای مسلمان در ادامه خواستار بسیج تمام تلاش‌های مادی و معنوی برای آزادسازی همه اراضی و در راس آن قدس شریف و مسجدالاقصی شد.
امارات، مغرب، بحرین و سودان در سال گذشته میلادی توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند.در همین رابطه، هفته گذشته «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مغرب رفت و چندین توافقنامه نظامی و غیرنظامی امضا شد.

*جمهوری اسلامی

  تعداد بازديدها: 1478
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91470
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.