تاريخ انتشار: 02 آذر 1400 ساعت 01:12:14
آتش زدن برجام

✍️اینکه حجت الاسلام ذوالنور یکی از نمایندگان قم در مجلس و رئیس سابق کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی که همراه با سردار عباسی فرد و زاکانی فرمانده سابق بسیج دانشجویی از ارکان مخالفت علیه برجام بودند و برای مقابله با خیانت مذاکره با ۱+۵ برجام را در صحن علنی مجلس آتش زدند و مذاکره وین با ۱+۴ را سناریوی برجام ۲،۳،۴ می دانستند طی روزهای گذشته اعلام فرمودند: باید پای میز مذاکره با ۱+۵ در وین برویم چون طلبکار هستیم مهم نیست اما اینکه با فریادهای پی در پی و هیاهوی بسیار در صحن مجلس برجام را می سوزاندند یا امروز که یک صدا ملتمس بازگشت آمریکا به برجام هستند فقدان صداقت را فریاد می کنند حتماً قابل تامل است.
✍️ایران دوران سلطان حسین صفوی و احمد میرزا قاجار هم قطعاً همزمانی گرسنگی ، تشنگی و تنفس را تجربه نکرده بودند و اگر امروز بودند لابد به مدیریت خودشان در مقایسه با امروز کشورمان افتخارمی کردند. اینکه کار بجایی رسیده است که مردم جنوب کشورمان نخلهای عزیزتر از فرزند را از خاک ایران ریشه کن و برای امکان تامین حداقل معاش به شیخ نشینان می فروشند، فاجعه زیستی که شاید هیچ کشور و ملتی تا کنون تجربه نکرده باشد و مقامات تنها به اعلام قاچاق بودن فروش و انتقال نخل ها به سایر کشورها اکتفا می کنند.
✍️اینکه سردار غلامعلی حیدری فرمانده سابق سپاه اصفهان و چهارمحال و بختیاری هم با دریافت حکم استانداری چهارمحال و بختیاری به باشگاه استانداران نظامی پیوست و فضای مدیریت کشوری را بیش از پیش به مدیریت لشکری نزدیک کرد دیگر مهم نیست اما اینکه امثال سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه هر اقدام دریایی درست و غلط را به وضعیت جنگی بین ایران و آمریکا تعبیر می کنند باید موجب نگرانی و تامل مقامات عالی کشوری و لشکری مان باشد تا سرنوشت امروز و فردای یک ملت ناخواسته در گِرو تصمیمات هیجانی یا یکجانبه نگری برخی نظامیان قرار داده نگردد، علی الخصوص که تعدادی از خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی ساقط شده توسط پدافند موشکی سپاه دیروز با تجمع اعتراضی در برابر دادگاه نظامی که به منظور رسیدگی به اتهام ۱۰ پرسنل نظامی تشکیل شده است را غیرقانونی اعلام کردند.
✍️اینکه طی سالهای گذشته بسیاری معترض ناتوانی دولت ها در شناسایی خانوارهای پُر درآمد برای حذف از فهرست دریافت کنندگان یارانه بودند مهم نیست اما اینکه اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار مستمری بگیر دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افرادی با درآمد ماهانه بالای ۱۰ میلیون تومان هستند یعنی عمق فاجعه بیش از چیزی است که بتوان تصور کرد. اینکه رئیسی رئیس قوه قضائیه سابق، استان به استان بدنبال شناسایی و راه اندازی مجدد خطوط تولید بود تا به سیاهکاری روغن نباتی زنجان رسید مهم نیست اما اینکه بنیاد مستضعفان بزرگترین مجتمع تولید نخ نایلون کشور در شهریار تهران را تعطیل و واردات نخ از چین را رونق داده، شاید برای درک درئیسی و روسای عالی بنیاد مستضعفان و ... در مورد چرایی شکل گیری سونامی تعطیلی مراکز تولیدی کشور قابل بررسی و پیگیری باشد.
✍️سردار وحیدی وزیر کشور رئیسی که گویی نگاه درستی از مفهوم و کار ویژه های تشکیل وزارتخانه های تخصصی در ایران و جهان ندارد اظهار کرد: در صدد عمل به مدل جدید استانداری محور در اداره کشور هستند! اینکه وحیدی در صدد بیان و توضیح چه مفهومی بود بماند اما اینکه پس از ۴۲ سال حضور در بالاترین مناصب لشکری و کشوری هنوز با معنای ابتدایی برنامه ریزی ملی و آمایش سرزمینی آشنایی نداشته باشند حتی برازنده سردار وحیدی هم نیست. ایکاش وحیدی می توانست مدیریت کشوری مدل استاندار محور را با تاکید بر منافع نفتی استان خوزستان ، گمرک رجایی استان هرمزگان و .... یا با توجه به شرایط زاینده رود و پنج استان درگیر و صاحب حق آبه توضیح دهد. ۱آذر۰۰

  تعداد بازديدها: 2614
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91397
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.