تاريخ انتشار: 30 آبان 1400 ساعت 22:33:19
اینجا کجاست!؟

✍️تشکیل جلسه هماهنگی سران سه قوه با حضور حجج اسلام رئیسی رئیس جمهور ، محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه و سردار قالیباف رئیس مجلس توجهم را به شرایط مدیریت عالی کشورمان طی چهار دهه به شرح ذیل جلب کرد.
*حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور ، آیت الله لاریجانی/حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه و سردار سابق لاریجانی رئیس مجلس
*سردار سابق احمدی نژاد رئیس جمهور ، آیت الله شاهرودی/آیت الله لاریجانی رئیس قوه قضائیه و سردار سابق لاریجانی رئیس مجلس
*حجت الاسلام خاتمی رئیس جمهور ، آیت الله یزدی/آیت الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام ناطق نوری/حجت الاسلام کروبی رئیس مجلس
*آیت الله هاشمی رئیس جمهور ، آیت الله یزدی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام ناطق نوری رئیس مجلس
*حضرت آیت الله خامنه ای رئیس جمهور ، آیت الله موسوی اردبیلی رئیس قوه قضائیه و آیت الله هاشمی رئیس مجلس
*بازرگان/بنی صدر/رجایی رئیس جمهور ، آیت الله بهشتی/آیت الله موسوی اردبیلی رئیس قوه قضائیه و آیت الله هاشمی رئیس مجلس
✍️اینکه چرا به چنین ترکیبی برای مدیریت حکومتی رسیدیم حتماً موضوع بسیار قابل تاملی است اما اینکه بخش بزرگی از دلایل شکل گیری ترکیب مذکور به تصمیم و رای اعطایی مستقیم و غیر مستقیم ما مردم در انتخابات بسیار پُر تعداد ۴۲ساله باز می گردد. قابل انکار نیست هر چند شاید برخی انتخاب ما را ناشی از اثرپذیری ما در برابر مثلاً تبلیغات و تمایل به نوعی از گرایش مذهبی و حتی مدل اندیشیدن مهندسی شده ما بدانند، بهرحال وضعیت مدیریت مذکور برآمده از تمایل یا رای مستقیم و غیر مستقیمی است که توسط ما به صندوقهای رای و یا در نتیجه مواضع عمومی اعلام می شود.
✍️شاید سوال مناسبی است اگر بپرسیم چرا هنوز چنین ترکیب مدیریت یک دست از عناصر مبلغین مذهبی را نماد حکومت دینی نمی دانیم؟ چرا بسیاری از مقاطع و مواقع مدل حکومتی مدیریت مذهبی یکدست تحت عنوان حاکمیت عناصر نفوذی ، فریب خورده و شیفته دشمن تعریف می شوند؟ اگر چنین ترکیب مدیریت مذهبی یکدست بی نظیر تاریخی نماد حکومت مطلق دینی نیست به چه شکلی از حاکمیت مدیریتی می توان حکومت دینی اطلاق کرد؟
✍️سوال مناسبی است اگر بپرسیم چرا روحانیون علی رغم حاکمیت مدیریت یکدست مذهبی مسئولیت شرایط اجتماعی و فرهنگی تا اقتصادی و سیاسی امروز را که متفقاً نعل به نعل خالی از مفاهیم و رنگ دینی اعلام می کنند نمی پذیرند؟ چرا سازمان و دستگاه روحانیت علی رغم حاکمیت مطلق ۴۲ ساله بر ارکان مدیریت سه قوه و البته بسیاری دیگر از ارکان مدیریت فرهنگی تا اقتصادی و امنیتی کشور همچنان خود را قربانی شرایط غیر اخلاقی و غیر دینی حاکم بر مدیریت می دانند و طلبکارانه پرهیز از دین ستیزی را از عامه مردم یا شیفتگان و عناصر نفوذی دشمن مطالبه می کنند؟
✍️شاید سوال درستی است اگر حاکمیت مدیریت یکپارچه دینی ۴۲ساله تبلور بیرونی حاکمیت دینی نیست پس اینجا کجاست!؟ که تحت عنوان نظام ، حاکمیت و مدیریت دینی ایستاده ایم؟ و برای ایجاد و حفظش بسیار متحمل هزینه شدیم؟ ۳۰آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2682
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91389
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.