تاريخ انتشار: 13 آبان 1400 ساعت 00:17:14
حکمی که باید بر سر نهاد

✍️محمدعلی قادری رئیس جدید سازمان بهزیستی پس از دریافت حکم ریاستش از وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با قرار دادن حکم بر سرش موجب حرف و حدیث هایی در فضای مجازی شد و مورد انتقادات تندی هم قرار گرفت در حالیکه بنظرم همه مقامات از بالاترین تا شاغلین در پایین ترین سطوح کشوری و لشکری و حکومتی باید چنانچه امام خمینی رحمه الله علیه فرمود و به اینکه برای نوکری مردم انتخاب و فرصت خدمت یافتند افتخار کنند.
✍️مراسم تودیع و معارفه همواره یادآور تعارفات بی ارزش مقامات است جایی که مقام بالا در اعطای حکم ریاست بر پُست و جایگاه حکومتی اعلام می کند، شخص انتخابی علی رغم مشغله و میل باطنی به خواهش ما مسئولیت را پذیرفتند و رئیس تازه بر صندلی ریاست هم مطلبی با همین مضمون تکرار می کند  و مگر تحقیر مناصب حکومتی بیش از این ممکن است و مگر افرادی که اینگونه منصب حکومتی و امانت یک ملت را تحقیر می کنند می توانند خادم هم باشند؟ لذا اقدام دکتر قادری این مدیر جوان تازه بر صندلی ریاست سازمان بهزیستی در بوسیدن و بر سر نهادن حکم ریاستش را باید بسیار ارج نهاد و به خاطر فهم ارزش نوکری یک ملت به او تبریک گفت و برایش آرزوی عزت و سربلندی کرد و دیگران را هم به درک واقعیت ارزشمند فرصت خدمتگذاری به مردم و کشور دعوت کرد.
✍️اینکه دکتر قادری این مدیر جوان با چه انگیزه و نیّتی حکم دریافتی را بر سر نهاد، خداوند منان تنها حاکم بر نیات است اما فراموش نکنیم کارگزاران امام علی علیه السلام با دریافت حکم امارت حکم را بوسیده و بر چشم می گذاشتند که هم حکم اعتماد علی بود و هم فرصتی برای خدمت به مردمی که به فرموده مولا در نامه به مالک اشتر نخعی "یا در دین برادر تو اند و یا در بندگی خدا چون تو می باشند" لذا اقدام این مدیر جوان را باید فرصت مناسبی دانست تا همگان به خود متذکر شوند که فرصت خدمت به مردم بالاترین موهبت الهی است که به برخی داده می شود.
✍️سرهنگ پاسدار علیزاده هر چند با تاخیر اما با اخذ وثیقه از زندان آزاد تا در روز مقرر در دادگاه حضور یابد. اینکه طی حدود ده روز گذشته بر فرزند شهید علیزاده و خانواده محترمش چه گذشته است و تیم بازجویی از سیلی زننده بر سردار خرم رضوی چه شرایطی را تجربه کرده است بماند، اما دستور رئیس دادگستری آذربایجان شرقی مبنی بر آزادی با وثیقه سرهنگ پاسدارعلیزاده هم مغتنم و اقدامی قابل تقدیر است که ان شاءلله با برخورداری از وکلای قابل و دادرسی عادلانه دادگاه با صدور هر حکمی که در اختیار قاضی دادگاه خواهد بود برای علیزاده و خرم رضوی و مردم ختم به خیر خواهد شد. ۱۲آبان۰۰

  تعداد بازديدها: 2379
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=91205
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.